Spring naar bijdragen

Maandag 8 maart 2021


Maja

Aanbevolen berichten

Goedemorgen! Na mantelzorg en werk wandelen en werken in de tuin. Snoeien, kijken of het gras niet te nat is voor maaien. Vandaag is het nog droog, dus extra genieten. Al is wandelen in de regen ook heerlijk! Na afloop warm douchen en rozig op dr bank met een kop thee (en paaseitjes).

fijne dag! 

bewerkt door Maja
Dacht dat het 9 maart was ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Maja changed the title to Maandag 8 maart 2021

Goeie maandagmorgen! Net de bedenking gemaakt hoe heerlijk het eigenlijk wel is om zonder weekend-katerig gevoel de week te starten. Hoewel ik nog altijd niet bepaald vrolijk uit bed spring, voelt het echt wel aan als een voorsprong ipv achterstand die ik nog moet zien weg te werken...! Jeuj, klein gelukske! :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. 
 

Ik blijf het zeggen en me verbazen maar wauw wat voel ik me toch super zeg, wat een genot om zo fris en fruitig je bed uit te stappen. Kids lekker aan het ontbijt, tassen zijn gepakt voor school, en we gaan weer mooi op de fiets ( onder hevig protest van de oudste haha) en dan straks lekker even werken, en vanmiddag een heerlijke wandeling over de heide 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen  '  vandaag weer vrij na werkweekend  .

@Fabienne1985   maak er een mooie  dag van idd .  

@Zbb  lekker  geslapen  op je onbewoonde  eiland  ?  Vandaag  weer verder varen  ? 

@Bor  beetje het weekend doorgekomen  ? 

@ikkanhet  Hoe is het bij jou  ? Je drinken beetje  in de perken  kunnen houden  ondanks je verdrietige  periode  ? 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mooi dat je bent gaan varen ipv drinken @Zbb, lijkt me gaaf zo'n boot. Ik woon het grootse deel van de tijd in een camper van 5,5 meter lang, samen met m'n lief, groot zat :D. En ja, volgens de wet mogen we ook tijdens de avondklok overnachten 'in het woongedeelte van voertuig of vaartuig'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Cleo66:

Goedemorgen deze morgen.  Zo dadelijk gaan werken,  paar uurtjes maar . 

Manlief is vrij en wil vanmiddag erop uit . We moeten een andere auto . Maar ik vind het zo zonde van het geld wat we gespaard hebben . Vind ze allemaal veel te duur . Hij wil graag een Mazda cx5 . Ik vind het ook een mooie auto , maar waarom zo groot denk ik dan . Mannen ....

Ik heb dit weekend ook een nieuwe auto gekocht, nou had ik zelf nog een aygo die vrij nieuw was dus die kon ik inruilen, maar het geld wat er nog tegen aan moest deed wel pijn hoor Pff en dat voor blik. Maargoed het is wel fijn wat extra ruimte met 3 kinderen en heb nu een veel stevigere auto. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Sterkte vandaag @ikkanhet en iedereen die t kan gebruiken. @Fabienne1985 wat fijn dat je zo goed gaat. Gisteren op bezoek ivm verjaardag familielid en die had een zelf gestookt likeurtje. Totaal geen behoefte aan, was niet eens een optie. Ik hou het niet precies bij volgens mij begin januari voor het laatst gedronken. (Niet meer dan 2 glazen) Kortom gaat prima eigenlijk. Ook al 'mag' ik van mezelf met mate drinken, steeds meer heb ik het gevoel: laat dat ene glas eigenlijk ook maar zitten, wat heb ik eraan. Misschien wordt dat weer anders als de coronamaatregelen worden opgeheven en er meer drinksituaties komen, maar voor nu prima zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rosee:

Goedemorgen. Sterkte vandaag @ikkanhet en iedereen die t kan gebruiken. @Fabienne1985 wat fijn dat je zo goed gaat. Gisteren op bezoek ivm verjaardag familielid en die had een zelf gestookt likeurtje. Totaal geen behoefte aan, was niet eens een optie. Ik hou het niet precies bij volgens mij begin januari voor het laatst gedronken. (Niet meer dan 2 glazen) Kortom gaat prima eigenlijk. Ook al 'mag' ik van mezelf met mate drinken, steeds meer heb ik het gevoel: laat dat ene glas eigenlijk ook maar zitten, wat heb ik eraan. Misschien wordt dat weer anders als de coronamaatregelen worden opgeheven en er meer drinksituaties komen, maar voor nu prima zo.

Dat vind ik echt zo knap van je. Dat je ook gewoon denkt nee het hoeft van mij niet. Ik weet nog niet hoe ik er straks mee om wil gaan, voor nu is het gewoon issue en voel me prima zonder, maar goed straks met uiteten en dat soort dingen zal ik vast het moeilijk krijgen vermoed ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn auto is van 2003 ' op zich rijd hij goed  ' maar wil een kleinere  met de tijd '  hoeven  geen  kinderen  meer in . 

Maar zolang  ik hem netjes door de apk krijg  voor  niet  te gekke dingen houd  ik hem . 

Heb er  voor  gespaard  afgelopen  jaar . 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...