Spring naar bijdragen

Zondag 7 maart 2021


Lika

Aanbevolen berichten

Man is hyper, slaapt bijna niet. Ben dus al wakker.

Ik ken deze periodes van hem. Het zijn er minder dan vroeger. Morgen is er een spannende gebeurtenis. Dat zal het zijn. Dan stort ie daarna even in...

Zaak om zelf niet overmoe te raken. Kan slecht tegen te weinig slaap.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren gefietst en gewandeld. De stad in en blij weer terug te zijn. Ruimte, lucht, vogels

Ik dacht echt dat ik nooit buiten het stadscentrum zou willen wonen. Dat is dus écht veranderd. Heerlijk om.weg te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Bakje om de dag te beginnen maar. 
image.png.630c5541e57de5c9470c01feb8cefcc0.png

Moeilijk zulke periodes Lika. 
Ik hoop dat hij toch snel weer 'zichzelf' zal zijn... 
Maar fijn dat je na zo'n fiets- en wandeltocht lekker echt thuis kunt komen. 
Petje voor jou af @Zbb, hoop dat je ondanks het gebrek aan wind toch een goede dag zult hebben. 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat verdrietig @ikkanhet, heel veel sterkte. 
Ik hoop voor je dat je hebt kunnen stoppen met drinken.... 

@rapilos, oei, dat bloedt inderdaad als een rund. 
En zal ook best behoorlijk pijnlijk zijn.... 

@Quinn, ik ga er helemaal van uit dat je gewoon weer in bed bent gestapt en toch nog een beetje hebt kunnen slapen... 
10 km is overigens een pittig eind voor een ongetraind mens, best wel goed dat je het toch hebt gered.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie zondagmorgen, hopelijk mooi weer, koud maar zonnig...en dagje tuin!

Net gelezen in de krant van nieuw vertaald boek van Kazuo Ishigiro, “Klara en de Zon”, schrijver van “Remains of the day”en een van mijn allerfavorieten ooit “Never let me Go”. Oh ben zo blij dat ik dat toevallig heb gelezen, gelijk bestellen! Kan ik me nog eens helemaal verliezen in een goeie roman, na al die non-fictie ivm alcohol en zelfontwikkeling vd afgelopen tijd...! Jeuj, zin in!!!

En we hebben pompelmoes en tonic in huis, als alternatief voor de goesting in rose, die ongetwijfeld zal komen, zich aandient.  Zal het alvast prepareren dan hoef ik alvast niet te twijfelen...

Het belooft een mooie dag te worden, alle voortekenen zijn er!

bewerkt door Musashi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tx  @Yvonne! Ben voor het e-book gegaan dus zou zowaar vandaag nog kunnen (mss buiten ih zonnetje?) Gaat snel tegenwoordig hè, nieuws lezen id krant en floep 5min later kan je beginnen...! Waar is de tijd dat je eerst nog ergens moest gaan zoeken/ bestellen/wachten voor zo’n nieuwe vertalingen/ boeken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt @Yvonne dat wil zeggen, niet gaan slapen, gaan lezen. De drie levens van Tomomi Ishikawa. Nog steeds mooi. 

En die tien, tja, ik moest wel. Hij had me een opbouwschema gegeven en als ik me daar netjes aan gehouden had, was het vast beter gegaan. Goede les weer. Never give up, never surrender.

@ikkanhet hoe is het vandaag? 

@Musashi je schrijft zo leuk. En dank voor de tip.

DAGPACT:
Adrian
zbb
Yvonne
Quinn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Quinn:

De drie levens van Tomomi Ishikawa. Nog steeds mooi. 

Tx @Quinn deze noteer ik ook alvast. Had ik precies Idd al eens van gehoord... Als we dan toch in de sfeer blijven vd Japanse auteurs, van Yoko Ogawa “De geheugenpolitie” las ik ook net een goeie recensie. Staat dan ook al op m’n lijstje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

ik dank iedere dag dat ik zo fit en vrolijk opsta, och mijn hemel wat heb ik mezelf toch wat aangedaan om zoveel te drinken en wat voelt het leven nu fijner aan zeg. 
Heb een kinderloos weekend en ik vermaak me super goed, beetje werken mijn huis gezellig maken,koken heb voor het eerst in mijn leven een eigen auto gekocht een Renault uit 2016 dus echt een gezinsauto want ja dat ben ik maar dan alleen met mijn kinderen. Geniet echt momenteel van alles wat op me pad komt, en dat te bedenken dat ik me enkele weken zo slecht voelde dat ik me wilde laten opnemen en zelfs hele duistere gedachtes had. Zo dat wilde ik even kwijt op de vroege zondagochtend. 
 

@Quinnmijn hemel wat knap zeg zo even 10 km rennen. Heb ik het nu goed onthouden dat je tot woensdag nuchter moet blijven om dan met de Antabus te beginnen? 
@Renaldohopelijk valt je kater mee, al was ik in de veronderstelling dat je ook medicatie gebruikte

@Lieke7777vandaag weer aan de slag? Toi toi 

@ikkanhethoe is het vanochtend met je? Hopelijk heb je er niet teveel last van, wat een verschrikkelijk nieuws van je beste vriendin. Heel veel sterkte

@Zbbwauw wat een respect heb ik voor je dat ondanks dat je het super moeilijk hebt je toch niet hebt gedronken heel knap van je. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...