Spring naar bijdragen

Zondag 7 maart 2021


Lika

Aanbevolen berichten

@Fabienne1985 mijn hemel wat knap zeg zo even 10 km rennen. Heb ik het nu goed onthouden dat je tot woensdag nuchter moet blijven om dan met de Antabus te beginnen? 

Bijna. Woensdag heb ik een vervolgafspraak en dan krijg ik antwoord of antabuse wel of niet verantwoord is in mijn situatie. Ik wil echt die afspraak nuchter afwachten en uitzitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Cleo66:

Ik pb je wel @Yana. Heel fijn als er mensen zijn die zich hier in willen verdiepen.  Verder wil ik niet teveel ruimte innemen over mijn autisme want dat lijkt me ook weer storend voor anderen.  Was ook totaal niet de bedoeling omdat weer uit te lichten.  ik wilde alleen vertellen waarom ik die Chineze boeken op dit moment niet lees alhoewel mij de materie wel interessant lijkt. 

je hebt toch ook ergens hier een eigen draad op 'wie is wie'?

lijkt me DE plek om te vertellen hoe en wie @Cleo66 is.  aan ruimte geen gebrek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Adrian:

Dat is nog altijd 10 meter..

Ja klopt een goeie 10 meter. 
 

ik was vanmiddag aan het varen en dacht bekijk het allemaal maar,ik vaar lekker door. 
 

en zo lig ik in ene keer op de Grevelingen. 
 

Was eerst niet de bedoeling,maar ik had geen zin om terug naar de haven te gaan,blijf lekker hier een paar dagen bivakkeren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Quinn:

@Fabienne1985 mijn hemel wat knap zeg zo even 10 km rennen. Heb ik het nu goed onthouden dat je tot woensdag nuchter moet blijven om dan met de Antabus te beginnen? 

Bijna. Woensdag heb ik een vervolgafspraak en dan krijg ik antwoord of antabuse wel of niet verantwoord is in mijn situatie. Ik wil echt die afspraak nuchter afwachten en uitzitten.

Heel goed van je, heb je het al eerder genomen? Ik zelf heb er echt baadt bij ( al moet de kracht natuurlijk niet alleen uit een pilletje komen natuurlijk) dus je bent nu echt al wat dagen droog dus begrijp ik? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeeh wat was het weer een zalige zondag ( op een enkel hobbel na) lekker in het Drents Friese natuur gelopen, wauw wat is het daar mooi zeg en wat fijn dat ik dit weer gewoon kan doen zonder bang te zijn dat ik het loodje leg ( paniekaanval) 

( de hobbel) heb iets op marktplaats staan en kreeg daar bericht over ze wilde het wel overkomen, zag er allemaal heel betrouwbaar uit of ik 1 cent wilde overmaken want dan wist ze dat ik echt was, ik probeerde dat te doen maar lukte niet, ik toch maar even gaan googelen blijkt dit oplichters praktijken te zijn, heb gauw alles van mijn rekeningen gehaald en de kinder rekeningen ook leeg gehaald, pas laten blokkeren. Gelukkig was er nog niets weg, kreeg het er Spaans benauwd van. Dus wijze les en wees niet zo dom als mij trap er niet in 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Fabienne1985:

Heel goed van je, heb je het al eerder genomen? Ik zelf heb er echt baadt bij ( al moet de kracht natuurlijk niet alleen uit een pilletje komen natuurlijk) dus je bent nu echt al wat dagen droog dus begrijp ik? 

Heb ooit refusal gehad, een tijdje, maar daar heb ik ook doorheen gedronken. Sinds donderdag heb ik niets meer gedronken, dus dat is nog maar vier dagen.

Heb je melding bij marktplaats gedaan trouwens?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Quinn:

Heb ooit refusal gehad, een tijdje, maar daar heb ik ook doorheen gedronken. Sinds donderdag heb ik niets meer gedronken, dus dat is nog maar vier dagen.

Heb je melding bij marktplaats gedaan trouwens?

Ja heb ik gedaan, en bij de bank, en fraude team. Voel me wel een beetje een gans, stond er gewoon niet bij stil. 

Hopelijk drink je er nu niet doorheen, vier dagen is toch al heel mooi begin 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Quinn:

Sinds donderdag heb ik niets meer gedronken, dus dat is nog maar vier dagen.

Je kan/ mag ook zeggen ‘al’ vier dagen hè. Dan kan het ook goed zijn dat je daarvan zo moe bent? Je lichaam zal vast moeten recupereren, en dan nog al dat lopen erbij...je vraagt toch veel van je lichaam ook...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kohtje:

als je er ook woont is dat niet zo heel erg groot, denk ik.

maar weten doe ik het niet. 

 

Nee om op te wonen niet heel erg groot nee. 
 

maar voor in me eentje net groot genoeg. 
 

zou best groter willen hoor maar die dingen kosten nogal wat en het moet ook weer niet te groot zijn zodat ik het niet alleen kan mannen. 
 

ik ben tevreden en in principe heb ik hier alles wat ik nodig heb en wat ik niet aan boord heb is goed op te lossen met een beetje improviseren. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei lady jane:

voor de avondklok??

morgenochtend = beter Zbb
lekker vroeg te kooi dan maar

Ja daar zeg je wat

ik weet eigenlijk niet eens of ik wel aan een eilandje mag liggen na 21:00?

het zal allemaal wel het is me thuis,wat wouden ze eraan doen

een boete geven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...