nancy Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Nooit gedronken dus geen idee. Adrian reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Ik ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 tequila, grenadine en sinaasappelsap. Het rode van de grenadine en het oranje sap zorgen voor de sunrise-kleuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Is er al een goed antwoord? Ik ga niet googelen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Bor, grenadine! Misschien wel grenadine groen! Ome Gerrit Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 (bewerkt) 23 minuten geleden zei Adrian: Is er al een goed antwoord? Ik ga niet googelen hoor! Wrom nie? Vocatus met antwoord kan wel even duren nog. 7 april 2021 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Mijn antwoord is goed hoor, dat weet ik want ik heb ooit een blauwe maandag in een cocktailbar gewerkt. Ik ga gewoon een vraag stellen, komt 'ie! Hoe kun je door één lucifer te verplaatsen tot een kloppende som komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 De middelste van de 6 omhoog doen zodat het een 0 word? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 de bovenste horizontale van de 6 schuin over het = teken. 6 plus 4 is niet gelijk aan 4 lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 te laat want niks is goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 (bewerkt) Maak van de plus een min en leg dat stokje bij de 6 bovenaan zodat het een 8 wordt. 8-4=4 Maar zo zal het wel niet zijn want het was te makkelijk. 7 april 2021 bewerkt door bolletje lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Zo, wat zijn jullie goed zeg Ik had geen idee dat er zomaar drie goede oplossingen waren, ik kende alleen die van Bolletje. De eerst was @niksdus jij wint en hebt de eer een nieuwe vraag te plaatsen. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Wat is het verste dat je met het blote oog kunt zien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Scherp? Zonder lenzen? Zo'n anderhalve meter niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 De horizon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Of nee, iets in de hemel. De zon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 (bewerkt) 24 minuten geleden zei Yana: Zo, wat zijn jullie goed zeg Ik had geen idee dat er zomaar drie goede oplossingen waren, ik kende alleen die van Bolletje. De eerst was @niksdus jij wint en hebt de eer een nieuwe vraag te plaatsen. En die kende ik zelf nog niet eens, kun je na gaan. 7 april 2021 bewerkt door bolletje Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 een pasgeboren mininiks... verser krijg je ze niet. Yana en Bob reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 24 minuten geleden zei Kohtje: een pasgeboren mininiks... verser krijg je ze niet. Wat ben je weer scherp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 De sterren, die staan vaak op miljoenen lichtjaren weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 9 minuten geleden zei Adrian: De sterren, die staan vaak op miljoenen lichtjaren weg. Je antwoord komt in de buurt als je de sterren weg laat, de vraag wordt dus hoeveel miljoen. Of is dit te ingewikkeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 (bewerkt) Ik weet nog een andere mogelijkheid om de som van Yana kloppend te maken. Maak van de 6 een 5 door een lucifer linksonder weg te halen en leg die horizontaal bovenop de 4 achter het = teken zodat dat een 9 wordt. Er staat dan 5 + 4 = 9. Het verst wat je met het blote oog zien kan moet een ster zijn, maar welke ster weet ik niet. [Oh, dat had Adrian ook al zie ik nu] 7 april 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Dan is de 9 niet kompleet @Bob, er zou dan eigenlijk ook nog een lucifer onderaan moeten liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 28 minuten geleden zei Bob: Het verst wat je met het blote oog zien kan moet een ster zijn, maar welke ster weet ik niet. [Oh, dat had Adrian ook al zie ik nu] Het zal vast een quasar moeten zijn (helderste object in het universum) als het zowel goed zichtbaar moet zijn als ook krankzinnig ver weg. Maar iets zegt me dat dat niet het juiste spoor is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 1 uur geleden zei Yana: Dan is de 9 niet kompleet @Bob, er zou dan eigenlijk ook nog een lucifer onderaan moeten liggen. Toch wel leuk gevonden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden