bumperjim Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 Walvis eruit olifant erin klaar. Zoiets was het geloof ik Bob en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 (bewerkt) Het juiste antwoord is ............... 27 maart 2021 bewerkt door Adrian Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 15 minuten geleden zei Adrian: Het juiste antwoord is ............... Door de olifant een lift aan te bieden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 deur open, walvis eruit, olifant erin, deur dicht maar dit is idd een mop, en een hele flauwe ook nog (denk uit de kroeg) ik dacht kennisvragen hier? en nee ik heb geen nieuwe vraag hoor, sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 ik kende m van de koelkast en de giraffe er zijn talloze variaties op natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 5 minuten geleden zei Pinkman: De stijlen van de vw met een flex door halen, dak er af en dan de olifant erin. Heb je meteen een cabrio, hoe vet is dat? Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 Ik denk dat het goede antwoord al gegeven is. @Vocatustikte dat dan iemand anders een vraag mocht stellen. Wie werpt zich op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 Vocatus en Adrian houden zich niet aan de regels, wat een zootje hier Smaragd en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 En dat met die VW snap ik niet, maar ik was/ ben dan ook geen kroegloper . Hoezo een walvis eruit?? Naja, laat maar... Smaragd, Tatum en Bob reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 Ik ben al lang blij dat het een VW kever betreft en niet een lelijk eendje... dat zou toch zonde zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 (bewerkt) @Kohtje Bij dat eendje hoefde je het dak alleen maar open te ritsen en niet te zagen. Die is ontworpen om daar een olifant in te zetten. 27 maart 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 Ben je mal?? Een eendje heeft een laadvermogen van zo'n 370 kg. Een beetje olifant weegt tussen de 3000 en 6000 kg.... Ik ben niet voor niets lid van enkele clubs voor het behoud van de eend en soortgenoten... Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 (bewerkt) past best... 27 maart 2021 bewerkt door Yana Smaragd, Kohtje, Maverick en 3 anderen reageerden hierop 5 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 Nog even voor het slapen gaan het juiste antwoord: de olie aftappen en weg laten lopen en dan het fantje opvouwen en in de auto leggen... Tatum, nancy, Lieke7777 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 Haha, hij is leuk Adrian... Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 Zo ken ik er nog heel veel.. Enfin.., welterusten allemaal. Morgen weer een dag.. Denk eraan dat we een uur korter hebben he? We gaan nu naar GMT + 2 uur.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 1 uur geleden zei Yana: past best... Cool gedaan zeg .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 12 minuten geleden zei Adrian: Zo ken ik er nog heel veel.. Enfin.., welterusten allemaal. Morgen weer een dag.. Denk eraan dat we een uur korter hebben he? We gaan nu naar GMT + 2 uur.. Goed dat je het tikt, was het helemaal vergeten. Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei Yana: past best... arme eend arme olifant DIERENBEUL !!!!! 27 maart 2021 bewerkt door Kohtje Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 28 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2021 Goedemorgen.. Wie bedenkt weer iets? Ik schijn me niet aan de regels te houden. En.., ik vind dit zo'n leuk draadje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2021 (bewerkt) Speciaal voor @Adrian: Hoeveel tijdzones zijn er in Rusland? (niet Googlen) 28 maart 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2021 5 Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2021 Nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 28 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2021 1? Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2021 Nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden