Lika Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 En als ik slecht of te weinig heb geslapen voel ik me altijd alsof ik een kater heb... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Ook goedemorgen allemaal. Ik heb prima geslapen..! De laatste dagen wel veel last van stress.. Ik heb de neiging om het weg te drinke, maar dat doe ik dus niet.. Vroeger zou ik dat doen, maar nu niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 En voor @Smaragden @SanMiqueldenk aan jullie. Houd vol! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Goed zo @Adrian. Je gaat door een moeilijke periode heen. Voorzichtig met jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Goedemorgen. Een beschuitje met ei, dat klinkt lekker. Stress is ook mijn grote trigger. Heb het mediteren weer opgepakt, dat lukt redelijk goed. En wandelen natuurlijk, elke dag een ommetje en 2, 3 keer per week een lange wandeling. Een goed gesprek kan ook wonderen doen. Opstaan zonder kater en schuldgevoel geeft me ook een goed gevoel over mezelf. En zo hobbelen we een beetje voort... Het is nog een beetje mistig, straks hopelijk weer een zonnetje. Fijn dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 6 minuten geleden zei rapilos: Hier al twee beschuitjes en een gekookt ei op. Aha, wat ontbijten we vandaag??? Havermout met sojamelk, gevolgd door koffie en fruitsalade. En dan na de wandeling nog yoghurt met muesli. Iedere dag dezelfde riedel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Goedemorgen frummers, Pittig mistig hier. Maar met een beetje mazzel krijgen we wel weer een zonnetje straks. Eerst maar een bakje@Vocatus, balen dat je het niet droog gehouden hebt. Ik hoop eigenlijk dat je een knallende hoofdpijn hebt en je hondsberoerd voelt. Schrijf dan precies op hoe je je nu voelt en hoe je baalt van jezelf.... Bewaar dat schrijven dicht bij jou en lees het de volgende keer dat je denkt 'lekker' een drankje te kunnen nemen..... Hartstikke goed dat je het vol hebt gehouden @ikkanhet... . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Ik alleen de beschuitjes en eitje omdat het zondag is hoor @Yana Normaal, yoghurt ( soja, geiten of Griekse) met lijnzaad, pitten, blauwe bessen. ook elke dag dezelfde riedel ha,ha. nou ga wat anders doen, vriend is inmiddels ook wakker Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Ik ga zo eerst wandelen en dan ontbijten. Havermout met soya yoghurt, een banaan, kokos, kaneel, cayennepeper. Lekker pittig ontbijtje. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 22 minuten geleden zei Lika: En als ik slecht of te weinig heb geslapen voel ik me altijd alsof ik een kater heb... Geeft dan gelijk zo’n gevoel van blegh dat wilde ik nou juist niet meer voelen, goed ik tril er gelukkig niet bij dat is het voordeel dan weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 7 minuten geleden zei Lonster: Ik ga zo eerst wandelen en dan ontbijten. Havermout met soya yoghurt, een banaan, kokos, kaneel, cayennepeper. Lekker pittig ontbijtje. Klinkt heel goed en gezond lekker zeg, zou ook wat meer moeten experimenten met ontbijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 22 minuten geleden zei Adrian: Ook goedemorgen allemaal. Ik heb prima geslapen..! De laatste dagen wel veel last van stress.. Ik heb de neiging om het weg te drinke, maar dat doe ik dus niet.. Vroeger zou ik dat doen, maar nu niet meer. Heel goed van je kun je alleen maar heel trots op zijn dat je zover bent en niet meer naar alcohol grijpt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Gisteren was al een kl... dag. Nu heb ik het in mijn enkel ineens en slijmbeursontsteking in mijn linker arm, jippie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Wat rot dat het leven voor veel mensen zo moeilijk is. Als ik een toverstokje had toverde ik iedereen genietend van zon, wind, liefde, ijsjes, je eigen lieve lijf en alle wonderen van het bestaan Smaragd, Jannigje en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Dat is inderdaad rot @ikkanhet, maaarrrrr.... zijn er ook dingen waar je blij van kunt worden als je er aan denkt of naar kijkt? Bolletjes in de tuin die opeens aan het bloeien zijn? struiken waar de knoppen aan het groen worden zijn? Een partner die lief voor jou is? Kattekop die aanhankelijk doet? .... ik noem maar een paar dingetje op Ikkanhet. Probeer je te focussen op de goede dingen. Je hebt gisteren droog overleefd, dat móet jou toch een gevoel van trots of blijheid geven... Hier trouwens havermout met sojamelk en kaneel als ontbijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 @rapilos, je vroeg gisteren wat een pup quiz is: wel, van oorsprong speelt zich dat af in de kroeg, daar zitten dan 'teams' die zich hebben opgegeven daarvoor. Er worden quizvragen op allerlei gebied gesteld en het team met de meeste goed antwoorden heeft dan uiteraard gewonnen. De kroegen zijn dicht, maar daar heeft men wat op gevonden: je kunt het tegenwoordig ook via internet spelen.... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Goedemorgen ' net mijn bed uit ' Zonnetje piept er al beetje tussendoor . Misschien vandaag de ramen maar eens zemen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 8 minuten geleden zei Yvonne: Dat is inderdaad rot @ikkanhet, maaarrrrr.... zijn er ook dingen waar je blij van kunt worden als je er aan denkt of naar kijkt? Bolletjes in de tuin die opeens aan het bloeien zijn? struiken waar de knoppen aan het groen worden zijn? Een partner die lief voor jou is? Kattekop die aanhankelijk doet? .... ik noem maar een paar dingetje op Ikkanhet. Probeer je te focussen op de goede dingen. Je hebt gisteren droog overleefd, dat móet jou toch een gevoel van trots of blijheid geven... Hier trouwens havermout met sojamelk en kaneel als ontbijt. Bolletjes in tuin...vinkje. lieve partner... Heel groot vinkje. Blij wordt ik waarschijnlijk morgen als ik bij de huisarts ben geweest. Die gaat een moedervlek weg snijden. O en straks krijg ik een lekkere schnitzel wordt ik ook blij van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Hou je daar aan vast @ikkanhet... mooi. De rotdingen verdwijnen er niet door, dat hoeft ook niet, maar je mág blij zijn met wat wél goed gaat, dat maakt het niet-drinken ook wat makkelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 8 minuten geleden zei Renaldo61: Dieet voeding voor mijn hondje. Ze krijgt een halve blik. De rest is voor morgen. Zet heeft ook droge dieetvoeding, maar ze eet dit liever. Ze is blind, maar beseft heel goed wanneer ze het krijgt. Soms denk ik dat beter voor mijn hondje zorg als voor mezelf . Ook goed voor jezelf zorgen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Neus er voor hè @Renaldo61 Waarom zal je niet goed voor jezelf zorgen ? Heb wel eens goede momenten gelezen dat je lekker met eten bezig bent ? En goed voor jezelf zorgen ook dagelijks douchen scheren schone kleren geeft ook een fijn gevoel toch ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 @ikkanhet goed gedaan hoor ' complimenten vandaag nieuwe mooie dag . Vervelend dat je lichaam zo tegen kan werken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 24 minuten geleden zei Renaldo61: Dieet voeding voor mijn hondje. Ze krijgt een halve blik. De rest is voor morgen. Zet heeft ook droge dieetvoeding, maar ze eet dit liever. Ze is blind, maar beseft heel goed wanneer ze het krijgt. ja, een hond kun je niet voor de gek houden, hun neuzen vertellen ze de waarheid. onze hond is ook een wat lastige eter en houdt ook niet zo van droge brokjes. maar voor het gebit is het wel belangrijk dat hij wat te kauwen heeft. ik meng altijd wat van dat voer uit een blik of een bakje (paté) door de brokjes. dat ruikt dan ontzettend lekker, ook voor mijzelf wel.., en dan eet hij zonder problemen en kauwt elke hap goed. wel een heel verschil met onze vorige hond. die was in staat om halve stoeptegels nog zonder kauwen op te schransen. voor hem hoefde het niet lekker te zijn, als het maar veel was en het moest vooral snel op. maar deze hond is een aandachtige eter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 @Renaldo61goed voor jezelf zorgen ís goed voor je hondje zorgen. Want wat moet ze beginnen zonder jou? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden