Spring naar bijdragen

Zondag 28 februari 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Een beschuitje met ei, dat klinkt lekker.

Stress is ook mijn grote trigger. Heb het mediteren weer opgepakt, dat lukt redelijk goed. En wandelen natuurlijk, elke dag een ommetje en 2, 3 keer per week een lange wandeling. Een goed gesprek kan ook wonderen doen. Opstaan zonder kater en schuldgevoel geeft me ook een goed gevoel over mezelf. En zo hobbelen we een beetje voort...

Het is nog een beetje mistig, straks hopelijk weer een zonnetje. Fijn dag! :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Pittig mistig hier. 
Maar met een beetje mazzel krijgen we wel weer een zonnetje straks. 
Eerst maar een bakje
image.png.630c5541e57de5c9470c01feb8cefcc0.png

@Vocatus, balen dat je het niet droog gehouden hebt.
Ik hoop eigenlijk dat je een knallende hoofdpijn hebt en je hondsberoerd voelt.
Schrijf dan precies op hoe je je nu voelt en hoe je baalt van jezelf....
Bewaar dat schrijven dicht bij jou en lees het de volgende keer dat je denkt 'lekker' een drankje te kunnen nemen..... 
Hartstikke goed dat je het vol hebt gehouden @ikkanhet... :rose:
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Adrian:

Ook goedemorgen allemaal. Ik heb prima geslapen..! De laatste dagen wel veel last van stress.. Ik heb de neiging om het weg te drinke, maar dat doe ik dus niet.. Vroeger zou ik dat doen, maar nu niet meer.

Heel goed van je kun je alleen maar heel trots op zijn dat je zover bent en niet meer naar alcohol grijpt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is inderdaad rot @ikkanhet, maaarrrrr.... zijn er ook dingen waar je blij van kunt worden als je er aan denkt of naar kijkt? 
Bolletjes in de tuin die opeens aan het bloeien zijn? struiken waar de knoppen aan het groen worden zijn? 
Een partner die lief voor jou is? Kattekop die aanhankelijk doet? .... ik noem maar een paar dingetje op Ikkanhet. 
Probeer je te focussen op de goede dingen. Je hebt gisteren droog overleefd, dat móet jou toch een gevoel van trots of blijheid geven... 

Hier trouwens havermout met sojamelk en kaneel als ontbijt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@rapilos, je vroeg gisteren wat een pup quiz is: wel, van oorsprong speelt zich dat af in de kroeg, daar zitten dan 'teams' die zich hebben opgegeven daarvoor. 
Er worden quizvragen op allerlei gebied gesteld en het team met de meeste goed antwoorden heeft dan uiteraard gewonnen. 
De kroegen zijn dicht, maar daar heeft men wat op gevonden: je kunt het tegenwoordig ook via internet spelen.... :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Yvonne:

Dat is inderdaad rot @ikkanhet, maaarrrrr.... zijn er ook dingen waar je blij van kunt worden als je er aan denkt of naar kijkt? 
Bolletjes in de tuin die opeens aan het bloeien zijn? struiken waar de knoppen aan het groen worden zijn? 
Een partner die lief voor jou is? Kattekop die aanhankelijk doet? .... ik noem maar een paar dingetje op Ikkanhet. 
Probeer je te focussen op de goede dingen. Je hebt gisteren droog overleefd, dat móet jou toch een gevoel van trots of blijheid geven... 

Hier trouwens havermout met sojamelk en kaneel als ontbijt. 

Bolletjes in tuin...vinkje. lieve partner... Heel groot vinkje. Blij wordt ik waarschijnlijk morgen als ik bij de huisarts ben geweest. Die gaat een moedervlek weg snijden. O en straks krijg ik een lekkere schnitzel wordt ik ook blij van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Renaldo61:

 

 

IMG_3170.thumb.jpeg.963f9deac852c5c45123c42139427f5c.jpegIMG_3166.thumb.jpeg.a7c322fa37ff7fbe633b09802322e252.jpeg

 

Dieet voeding voor mijn hondje. Ze krijgt een halve blik. De rest is voor morgen. Zet heeft ook droge dieetvoeding, maar ze eet dit liever. Ze is blind, maar beseft heel goed wanneer ze het krijgt. 

Soms denk ik dat beter voor mijn hondje zorg als voor mezelf . 

 

Ook goed voor jezelf zorgen hé

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Renaldo61:

Dieet voeding voor mijn hondje. Ze krijgt een halve blik. De rest is voor morgen. Zet heeft ook droge dieetvoeding, maar ze eet dit liever. Ze is blind, maar beseft heel goed wanneer ze het krijgt.

 

ja, een hond kun je niet voor de gek houden,  hun neuzen vertellen ze de waarheid.

onze hond is ook een wat lastige eter en houdt ook niet zo van droge brokjes.  maar voor het gebit is het wel belangrijk

dat hij wat te kauwen heeft.  ik meng altijd wat van dat voer uit een blik of een bakje (paté) door de brokjes.  dat ruikt dan ontzettend

lekker, ook voor mijzelf wel..:),  en dan eet hij zonder problemen en kauwt elke hap goed.

wel een heel verschil met onze vorige hond.  die was in staat om halve stoeptegels nog zonder kauwen op te schransen.

voor hem hoefde het niet lekker te zijn, als het maar veel was en het moest vooral snel op. 

maar deze hond is een aandachtige eter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...