Bor Geplaatst 25 februari Rapport Share Geplaatst 25 februari 1 uur geleden zei bumperjim: Trouwens wat eten julie vanavond? (morgen dus) Hangt ervan af hoeveel rijst er van gister over gebleven is. bumperjim en nancy reageerden hierop 2 Link naar bericht Deel via andere websites
Vocatus Geplaatst 25 februari Rapport Share Geplaatst 25 februari 18 minuten geleden zei Bor: Hangt ervan af hoeveel rijst er van gister over gebleven is. Hahaha Link naar bericht Deel via andere websites
Bor Geplaatst 25 februari Rapport Share Geplaatst 25 februari Denk toch rijst hoor want er staat nog een heel pak vol. Lol Vocatus reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Maverick Geplaatst 25 februari Rapport Share Geplaatst 25 februari 1 uur geleden zei Bor: Hangt ervan af hoeveel rijst er van gister over gebleven is. Je bedoeld vandaag over zal blijven. Hoezo verwarrend? Link naar bericht Deel via andere websites
bumperjim Geplaatst 25 februari Rapport Share Geplaatst 25 februari (bewerkt) Dat krijg je als je gisteren een draadje voor morgen maakt en je gaat er vandaag in schrijven. Want als je t morgen pas terugleest dan denk je dat het gisteren was terwijl je vandaag nog wist dat morgen gisteren vandaag zou zijn. 25 februari bewerkt door bumperjim Maverick, Vocatus en ikkanhet reageerden hierop 3 Link naar bericht Deel via andere websites
adri02 Geplaatst 25 februari Rapport Share Geplaatst 25 februari Interessant experiment wel, die drie draadjes, c.q. dagen naast en door elkaar heen. Ik heb het idee dat ik nog nooit een zo helder inzicht in de chaotische geest van adhd'ers heb gekregen! nancy reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Kohtje Geplaatst 25 februari Rapport Share Geplaatst 25 februari (bewerkt) 2 uur geleden zei bumperjim: Trouwens wat eten julie vanavond? (morgen dus) moet dat niet zijn: gisteren dus,.. donderdag? of bedoel je zaterdag? ik bedoel.. je schrijft dit donderdags op vrijdag. of zo. toch? 25 februari bewerkt door Kohtje Cleo66 reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Cleo66 Geplaatst 25 februari Rapport Share Geplaatst 25 februari Ik ga chinees halen, dit komt niet meer goed in mijn hoofd Link naar bericht Deel via andere websites
bumperjim Geplaatst 25 februari Rapport Share Geplaatst 25 februari Haha dat ga ik morgen denk ik ook doen, chinees halen. Link naar bericht Deel via andere websites
Pinkman Geplaatst 25 februari Rapport Share Geplaatst 25 februari Goedemiddag iedereen. Link naar bericht Deel via andere websites
Cleo66 Geplaatst 25 februari Rapport Share Geplaatst 25 februari 12 minuten geleden zei bumperjim: Haha dat ga ik morgen denk ik ook doen, chinees halen. Bedoel je nu met morgen zaterdag? Want ik ga dus vrijdag chinees halen. Jezus Link naar bericht Deel via andere websites
adri02 Geplaatst 25 februari Rapport Share Geplaatst 25 februari Ik moet nog bedenken wat ik gisteren ga eten. Reacher, Musashi en nancy reageerden hierop 3 Link naar bericht Deel via andere websites
Adrian Geplaatst 25 februari Rapport Share Geplaatst 25 februari Goedemorgen. Ik ben er alvast voor morgen.. Link naar bericht Deel via andere websites
Fabienne1985 Geplaatst 26 februari Rapport Share Geplaatst 26 februari Goedemorgen allen. Pff al wakker :( wat heeft een slaaptablet hoogste dosering ook alweer voor nut als je er maar 4 uur op slaapt . Nou ja toch de luikjes nog maar even dichtdoen. Al ontwaken de vogels ook al hoor ik @Vocatus hopelijk ben jij er straks ook weer bij en @Tessa1987ook, denk aan jullie Link naar bericht Deel via andere websites
bumperjim Geplaatst 26 februari Rapport Share Geplaatst 26 februari Goeiemorgen Link naar bericht Deel via andere websites
Musashi Geplaatst 26 februari Rapport Share Geplaatst 26 februari Morgen, net als de draadjes heb ik de voorbije twee dagen wat overgeslagen...in bed gebleven met hoofdpijn...nu is het wat beter maar nog niet helemaal weg...rustig aan vandaag dus... Link naar bericht Deel via andere websites
ikkanhet Geplaatst 26 februari Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari Goeiemorgen allemaal, Heb volgens mijn smartwatch weer langer geslapen dan ik in bed heb gelegen. Link naar bericht Deel via andere websites
Etty Geplaatst 26 februari Rapport Share Geplaatst 26 februari Goedemorgen, Link naar bericht Deel via andere websites
Renaldo61 Geplaatst 26 februari Rapport Share Geplaatst 26 februari Goeiemorgen Link naar bericht Deel via andere websites
Musashi Geplaatst 26 februari Rapport Share Geplaatst 26 februari 25 minuten geleden zei ikkanhet: Heb volgens mijn smartwatch weer langer geslapen dan ik in bed heb gelegen. Slaapwandelen? Link naar bericht Deel via andere websites
Lika Geplaatst 26 februari Rapport Share Geplaatst 26 februari Goedemorgen Link naar bericht Deel via andere websites
ikkanhet Geplaatst 26 februari Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 8 minuten geleden zei Musashi: Slaapwandelen? Zou niet onmogelijk zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Yana Geplaatst 26 februari Rapport Share Geplaatst 26 februari (bewerkt) Goeiemorgen, de zon zien opkomen vanaf het strand... love it! @Fabienne1985, ik ben in de buurt van Saint Tropez in een campertje die op een afgelegen plek bij de zee geparkeerd staat. @Vocatus, ik hoop dat het je lukte gisteravond en dat je nu blij bent? 26 februari bewerkt door Yana Link naar bericht Deel via andere websites
ikkanhet Geplaatst 26 februari Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari Stond net buiten naar de overtrekkende ganzen te kijken....... geniet momentje Link naar bericht Deel via andere websites
bolletje Geplaatst 26 februari Rapport Share Geplaatst 26 februari Goeie morgen mensen. Vandaag maar 10 gr. %%^&*))%$#$# Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden