Spring naar bijdragen

Vrijdag 26 februari


ikkanhet

Aanbevolen berichten

14 uur geleden zei Quinn:

@Cleo66 vandaag niet en ik heb ook niks meer. Ik wil het ook niet meer. Maar toch wel, want o *, je wordt zo blij van! En ik weet dat het nep blij is. Maar *, blij!

@Vocatus niks dagen, al jaren. 

haha ik zit pas paar dagen op het forum.

Wat je tegen Cleo zegt is ook iets wat mij bezighoudt. Van alcohol word ik blij, nep blij maar blij. Alleen de gevolgen zijn groot. En zonder alcohol is mijn leven ook zwaar. Dus in cijfers uit te drukken,..0 kloten en 10 het beste:

Wil ik me altijd een 3 voelen en met alcohol op een 8, drie avonden in de week. Of wil ik geen alcohol en altijd een 5,5 voelen :huh:

 

Maar quinn;..doe wat aan die zelfhaat,..is funest en niet nodig

bewerkt door moderator
schuttingtaal
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee @Vocatus je wilt geen alcohol en van die 5,5 een 7 maken. Door andere invullingen te zoeken, zaken en mensen waar je wel echt blij van wordt. Ik weer niet wat jouw leven zwaar maakt, het zal vast ook niet niks zijn, maar zonder alcohol kun je daar beter wat aan doen.

Those who can't, teach.

Voor mij haalt alcohol de allerscherpste randen eraf. Iets minder zwaar, donker, cynisch, hopeloos. Van een 1 naar een 2. Nu in elk geval. Depressies zijn hel. Daarom is die coke ook zo'n verraderlijke. Die blij. Overmoed. Extase. 

Zo jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig hebben de jongens het weer bijgelegd. Hoop dat het nou eens een tijdje rustig blijft hier in huis. Kost zoveel energie ook. @Quinn jaren geleden gebruikte ik ook regelmatig coke met vrienden. Als we een paar glazen op hadden hup werd er weer een nummertje van cokedealer gebeld. Na afloop altijd vreselijke kater en depressief en spijt en alle nummers weggegooid om dan de volgende keer weer mensen af te bellen of ze ajb een nummertje hadden. Werd echt een pavlov effect, na een aantal glazen automatisch trek in coke. Gelukkig alweer lang geleden, hoop dat het voor jou ook bij een fase blijft.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nooit iets met coke gehad. Ten eerste ben ik er bang van, dat ik gek word of zo. Ten tweede voelde ik mij al zo als ik 2 uur flinke krachttraining gedaan had,..helemaal natural high. Ik zocht meer naar ontspanning en vond dat helaas in alcohol

Ik ben goede anime aan het kijken nu,..Sword Art Online

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Bor:

Idd. Zo ja. Ik heb dit ook van m'n  moeder, vroeger thuis, overgenomen. Omdat ik dat zo lekker vind. Ook een stukje jeugdsentiment denk ik. Als ik bijvoorbeeld jarig was en mocht kiezen wat we gingen eten dan was dit het. Had ik liever dan bijvoorbeeld pannenkoeken.

Achteraf was het nog goedkoop ook. Maar dat wist ik toen nog niet.

Die zakjes kip/ varkenssaté heb ik er later, toen ik eenmaal getrouwd was en kids had, zelf bij bedacht. Mijn man is er ook dol op, kende dit niet vanuit huis, en m'n kids maken hetzelfde recept nu zelf ook.

Hahaha dit herken ik zo. Ik koos als favoriete gerecht altijd witte rijst met bruine suiker en kaneel. Is het trouwens niet een indonesisch gerecht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Bor:

Maar ik kom uit een armoedig gezin hoor, gezien mijn man/ schoonfamilie.

Het waren ook andere tijden., Haha nooit gedacht dat ik die woorden zou zeggen.

Maar ik kom uit relatief welvarend gezin. Maar 40 jaar geleden was er ook dan geen geld om zo maar alles te doen. mijn moeder kookte gezond en goedkoop. Ik kreeg 1 keer in de week klein zakje chips en mijn ouders zochten ook aanbiedingen af.

Als ik dat nu vergelijk met mijn neefjes. Onbeperkt chips, mcdonalds en vaak thuisbezorgd.nl bestellen. Wellicht anders nu met twee verdieners in een gezin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Bor:

 

Er zou er een oplossing moeten komen. Maar hoe! That's the * question altijd.:angry:

Afleiding, therapie, steun. Dat zijn altijd de 3 pilaren. Alleen om dat in te vullen is moeilijk.

@Quinn midweekje weg in landal ofzo,...andere omgeving, minder mogelijkheden, afleiding. Zou dat werken om patroon te doorbreken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Xal maandag maar weer eens bellen, vragen of ze me terug willen hebben. Je weet nooit, afdeling hopeloze gevallen ofzo.

@Vocatus ik zit net een paar maanden in een splinternieuwe omgeving en ik haat verandering. Maar dan ook echt intens. 

Morgen ga ik naar c. Dan blijft mijn neus sowieso schoon, want dan heb ik nog een relatie naar de 8. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Bor:

Eigenlijk zou je het gewoon moeten doen en een flinke tetter op je neus moeten krijgen van C. Misschien begrijp je het dan.

Ik ben oud bokser, 1,94 meter en 100 kilo. Als ik een tetter moet geven? Doe het liever niet, maar voor het goede doel :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...