Yvonne Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Deze draad maar weer even omhoog halen. @bumperjim, fijn dat jouw draakje geslaagd is... en maak je geen zorgen, jouw zorgen zijn héél herkenbaar, hahaha... bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 In de herkansing : Het was even zoeken, maar de vlag gaat alsnog uit! gefeliciteerd @niksmet 1 jaar droog. Superknap! Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Ik duim met je mee voor een goede uitslag @nancy! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 @niks toppert Zo we gaan lekker eten halen van de Libanese food truck in het dorp. Restaurants dicht, leve de food trucks, tis een rare wereld dit jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 (bewerkt) Zit net masterchef usa te kijken ' er moest iemand uit een beetje alternatief typ je .. geitenwol sok vrouwtje eigen vreemde kleding stijl ' draagt rokken met sokken eronder .. was onzeker zei " ik geloof meer in mijzelf nu wat ik kan " " i found my own voice here " Mooie uitspraak . 22 december 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Annie M.G. is mijn favoriete schrijfster, haar teksten blijvend schitterend. Iedereen kent wel iets van haar. Nog een liedje uit de oude doos: Cheetah reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Cheetah reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cheetah Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 (bewerkt) O heerlijk, @Roberto! Groot Annie MG fan hier. Dag 2 al bijna in de pocket 22 december 2020 bewerkt door Cheetah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cheetah Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 7 uur geleden zei takeiteasy: Het gaat met mij beter dan ooit. Ben nog nooit zo gemotiveerd geweest om te stoppen... ...Dus daar ligt vannacht de prinses op de erwt op 2 matrassen in haar franse vintage spijlenbed. Echt een nieuwe start nu. Heerlijk om te horen @Takeiteasy ! En inspirerend. Mooie dromen gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Goed hoor @takeiteasy ' lekker relaxed blijven door gaan en slaap lekker als een prinses . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 5 minuten geleden zei Cheetah: O heerlijk, Roberto! Groot Annie MG fan hier. Dag 2 al bijna in de pocket Nou, nog eentje dan, mijn favoriet, ken ik bijna uit mijn hoofd. Cheetah reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 die wil ik graag als nostalgie plaatje toevoegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Oops, ik zie dat ik nu op de dagdraad zit en niet op de muziekdraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 (bewerkt) 8 minuten geleden zei Roberto: Oops, ik zie dat ik nu op de dagdraad zit en niet op de muziekdraad. Mag toch ook op de dagdraad? Annie M.G. Schmidt en Harry Bannink: een gouden combinatie! @Roberto: Heb je de biografieën van Joke Linders en Annejet van der Zijl over Annie gelezen? Leesvoer voor de donkere dagen in december en januari! Aanraders 22 december 2020 bewerkt door Maja Naam toegevoegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 bestaat er ook een muziekdraad tegenwoordig dat wist ik helemaal niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 6 minuten geleden zei herman0167: bestaat er ook een muziekdraad tegenwoordig dat wist ik helemaal niet Ja en ook een voor huisdieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Zojuist zei ikkanhet: Ja en ook een voor huisdieren. is dat voor uitsluitend verslaafde huisdieren ? ik heb twee honden maar die hebben helemaal geen zin in alcohol, maar waar staan die sites voor muziek en zo dan, ik had al een beetje gezocht maar nog niet gevonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 13 minuten geleden zei herman0167: bestaat er ook een muziekdraad tegenwoordig dat wist ik helemaal niet Onder Ditjes en datjes: bij welke muziek houd jij het niet droog, zo heet dat draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 oke dank je, zal eens gaan kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Heb @Bor hele dag niet gezien hier ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Weer een dag overleefd . ik ben ongelooflijk trots op mij Goede en gezonde nacht voor iedereen. Lieke7777, Cheetah, Yana en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 2 uur geleden zei herman0167: die wil ik graag als nostalgie plaatje toevoegen. Dit is zeker nostalgie. Leuk. Het verbaasde mij dat ik nog zoveel van de tekst weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 2 minuten geleden zei Jopie: Mijn dienst zit er weer op. Volle bussen vanavond... tja... maar ík heb heerlijk gereden, lekker mijmerend terwijl ik poekel. Top @Jopie. Petje af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Op 22-12-2020 om 07:38 zei niks: @Jopie bedankt voor je lieve woorden gisteren! Deed mij veel, ik voel mij weleens bezwaard om zoveel over mini te schrijven. Breng ze maar naar mij moet jij eens kijken wat er dan allemaal over dat heerlijke snoepie geschreven wordt. Nee hoor je schrijft nooit teveel over je kindje. Alles beter dan drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden