ikkanhet Geplaatst 19 november 2020 Rapport Share Geplaatst 19 november 2020 Goeiemorgen allemaal, Smaragd, Mathilda123 en Zbb reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 november 2020 Rapport Share Geplaatst 19 november 2020 Goedemorgen frummers, Eerst een bakje maar. @lady jane, vandaag naar Schier geloof ik??? Heul veul plezier, lekker genieten hoor. DAGPACT: Roberto Yvonne lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 november 2020 Rapport Share Geplaatst 19 november 2020 Goedemorgen al beland op het werk ' door de regen ' meestal halfuurtje rijden.. op aan de slag nu.. Ga met een pan en deksel de oudjes wakker maken haha grapje. ikkanhet, Mathilda123 en Smaragd reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 november 2020 Rapport Share Geplaatst 19 november 2020 19 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen frummers, Eerst een bakje maar. @lady jane, vandaag naar Schier geloof ik??? Heul veul plezier, lekker genieten hoor. DAGPACT: Roberto Yvonne zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 november 2020 Rapport Share Geplaatst 19 november 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2020 Rapport Share Geplaatst 19 november 2020 Gut morninkjes, Had ik jullie al verteld dat ik voor e95,-- kaarten verkocht heb?? Nee? O sorrie. Kanjers ik heb goed nieuws. Ik heb voor E95,-- kaarten verkocht goed hé? Lika, Jannigje, Smaragd en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 november 2020 Rapport Share Geplaatst 19 november 2020 Goedemorgen. Hoor ik nou dat je kaarten hebt vwrkocht voor veel geld @bolletje? Gaaf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 november 2020 Rapport Share Geplaatst 19 november 2020 9 minuten geleden zei Roberto2: Volgens mijn kaakchirurg is alcohol de oorzaak van mijn kaakklachten. Overbelaste kauwspieren door nachtelijk tandenknarsen. Heeft iemand hier daar ook wel eens last van (gehad)? Ik wordt al maanden knettergek van die kaken, belemmerd alles om te doen. Ik niet. Door roken en alcohol (denk ik) wel veel tandvlees problemen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2020 Rapport Share Geplaatst 19 november 2020 Hahaha ja Likje goed hé? En het is zoooo leuk om te doen. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 november 2020 Rapport Share Geplaatst 19 november 2020 @lady jane veel plezier. Ik ga weer eens sparen voor ooit óók weer.... heerlijk lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 november 2020 Rapport Share Geplaatst 19 november 2020 Tandenknarsen schijn ik ook te doen,als kind al heel hard ook maar ik heb geen kaak problemen,dat van dat tandvlees herken ik wel,Maarja roken en drank e als ik een binge heb/gehad is me mond echt helemaal rauw en kapot,terwijl ik wel gewoon goed poets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2020 Heb ik ook altijd gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 19 november 2020 Rapport Share Geplaatst 19 november 2020 Goedemorgen allemaal. Mooi plaatje @ikkanhet. @Roberto2 dat knarsen heb ik jaren gedaan. Enorm pijnlijk om dan op te staan, voelt alsof je kaak een marathon heeft gelopen. Komt bij mij door roken/drinken/algehele onvrede en stress. Het is nu wel minder maar om eerlijk te zijn heb ik geen idee waarom. Ik heb een tijdje zo’n rubber bitje gebruikt van de Kruidvat, dat dempte het een beetje Maargoed dat is ook irritant. Veel sterkte ermee. Ik zie een beetje op tegen vandaag, zit al een paar dagen aan te hikken tegen de fase van het witte-knokkels-niet drinken, dat je de hele dag maar met gespannen vuisten nuchter zit te wezen. Werk helpt niet mee. Gelukkig bijna weekend, dan kan ik weer aan m’n modelvliegtuigjes. Het is fijn om iets te hebben waar je de volmaakte controle over hebt. Fijne dag allemaal en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken (c) Smaragd. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2020 Ik begin vandaag aan de kledingkamer en dat is me een klus die niet in 1 dag lukt. Me voorgenomen 2 uurtjes aan te rommelen en dan te gaan puzzelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 november 2020 Rapport Share Geplaatst 19 november 2020 Maar je hebt wel een kledingkamer @ikkanhet! Wow... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2020 Zojuist zei Lika: Maar je hebt wel een kledingkamer @ikkanhet! Wow... ja inderdaad de kleren van mijn man liggen super netjes maar die van mij is een puinzooitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos33 Geplaatst 19 november 2020 Rapport Share Geplaatst 19 november 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei Roberto2: Volgens mijn kaakchirurg is alcohol de oorzaak van mijn kaakklachten. Overbelaste kauwspieren door nachtelijk tandenknarsen. Heeft iemand hier daar ook wel eens last van (gehad)? Ik wordt al maanden knettergek van die kaken, belemmerd alles om te doen. Ik heb daar ook erg veel last van gehad. In overleg met de kaakchirurg heb ik uiteindelijk gekozen voor een botoxbehandeling. Botox werd in de kauwspieren gespoten waardoor ik niet meer kon knarsen. Inmiddels 47 dagen zonder alcohol en de klachten zijn helemaal verdwenen 19 november 2020 bewerkt door Roos33 rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos33 Geplaatst 19 november 2020 Rapport Share Geplaatst 19 november 2020 Goedemorgen, DAGPACT:RobertoYvonne zbbSanMiquel Roos33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 november 2020 Rapport Share Geplaatst 19 november 2020 Goedemorgen Wat leuk @bolletje die kaarten, doe je goed. @takeiteasy hoop dat t een beetje gaat? @SanMiquel kom op he, gaat lukken vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2020 Heb mijn talent ontdekt, De één is goed in werken, De ander in pauzeren. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathilda123 Geplaatst 19 november 2020 Rapport Share Geplaatst 19 november 2020 Goeiemorgen allemaal! Wil me graag weer aansluiten bij de dagpact. Voel me redelijk maar heb een dagschema gemaakt en daar ga ik aan beginnen. Moet vandaag even minder aan m'n telefoon plakken, genoeg gedaan de afgelopen week door die rare dagen. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 november 2020 Rapport Share Geplaatst 19 november 2020 Goedemorgen. @Mathilda123, als je kunt kopiëren en plakken en zo dan kun je jezelf heel makkelijk aan het laatst verschenen dagpact toevoegen. DAGPACT:RobertoYvonne zbbSanMiquel Roos33 Mathilda123 Zie, zelfs ik kan het.. Mooi plaatje als dagopening, @ikkanhet. Jammer dat hier in Nederland overal prikkeldraad voor moet, hè? Maar ja, ook wel logisch. We zitten hier zo in een kluitje op elkaar dat je, voor je het weet, de zonsopkomst niet meer kan zien omdat het er zwart van de toeschouwers ziet. Dus dan maar een prikkeldraadje er voor of een hek... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2020 43 minuten geleden zei Roos33: DAGPACT:RobertoYvonne zbbSanMiquel Mathilda123 Roos33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2020 Rapport Share Geplaatst 19 november 2020 Goeiemorgen frummers. @Roberto2 voor je aan de botox gaat, kun je misschien zelf eerst iets proberen. Een paar cm onder je oren zit een klein kuiltje onder je jukbeenbot, daaronder ligt de aanhechting van de Masseter (weet niet of ik dit goed schrijf, google maar); dat is de sterkkste spier van ons lichaam. Die waar roofdieren hun prooi mee doodbijten. In de natuurgeneeswijze (alternatief) staat die spier voor onderdrukte woede. We verbijten letterlijk heel wat af, zeker 's nachts als ons hoofd geen controle heeft/neemt). Als je met je wijsvingers in de kuiltje drukt, tegen de pijngrens aan, kun je daar kleine rondjes mee draaien om die aanhechting weer losser te krijgen. Het is een bekend punt, en de pijn kan gigantisch zijn als je doordrukt. Het is een beetje uitproberen, hoe meer pijn, hoe groter de onderdrukte woede (boosheid) zegt men. Maar bij dieren is die spier super getraind natuurlijk uit lijfsbehoud. Bij ons is verbijten, inhouden vaak ons lijfsbehoud geweest. Het kan geen kwaad zelf te masseren, als je het echter bij een ander doet, om te helpen, schrik je soms ban hun reactie. Voorzichtig starten dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2020 Rapport Share Geplaatst 19 november 2020 2 minuten geleden zei ikkanhet: 2 minuten geleden zei ikkanhet: DAGPACT:RobertoYvonne zbbSanMiquel Mathilda123 Roos33 Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden