Spring naar bijdragen

Donderdag 19 november


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Hoi,

Met kiespijn opgestaan na een paar uur slaap, eerste gedachte: alcohol dan voel ik de pijn minder. Sloeg nergens op en kan ook niet eens. Dus toen maar een paracetamol(2) en afspraak bij de tandarts gemaakt. Pijn kan echt een trigger zijn, automatische gedachtes. Die gaan er ooit wel uit. Nu is de pijn weg, heb ik altijd als ik een afspraak heb gemaakt. En droog als wat, lekker gevoel, overzichtelijk. Morgen een avonddienst, hoef  niet meer te tellen of de alcohol is uitgewerkt en of ik nog naar alcohol zou kunnen ruiken, geeft mij echt rust.

Koffie en eten smaken mij ook veel beter, weer zo een voordeel van niet drinken.

@Descartes33 djw! Jij ook, hou het/hem recht en leuk jouw hobby. Al ging het daar de vorige keer ook mee mis. Maar dat was toen een paar weken geleden. Zet hem op of juist niet, niet teveel druk.

@SanMiqueltoch niet die 2 lauwe palm biertjes he? Pas wel op die medicatie samen, anders ga je het morgen niet zo vroeg redden.Ja onder invloed kon ik ook alles waarmaken(maar niet heus) Ja spreek uit ervaring, weet het, geen veroordeling. Snap het wel, tijdelijk best een goede oplossing. Geniet er maar even van , wel herpakken. Jij kan niet drinken.

Sterkte voor degenen het kunnen gebruiken :rose:

Hier preischotel met gehaktballetjes en lekker verse vlees jus. Yoghurt met frambozen.

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei SanMiquel:

En om eerlijk te zijn baal ik er nu eigenlijk alweer van maar daar kan ik nu niks meer aan veranderen.
Behalve dan het morgen weer beter doen.

Want ik ben aangeschoten nu en denk terug aan momenten dat ik helemaal laveloos was (dus helemaal niks van euforie van yeah lekker alcohol) nee gewoon misère van wat een troep en het heeft mij nooit wat gebracht.
.
En bovenal: hier ga ik mij niet nog een keer in verliezen en in blijven hangen.

Nou das dan toch nuttig geweest dat je t weer ff weet. Morgen weer de nul houden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei SanMiquel:

@Zbbnou das mooi kut dan. Vind je 1 mislukking niet genoeg dan. Nee hoor Zbb gaat voor de grand slam....
Meen ik niet hoor, klote en het is niet anders. 

Maar wat zijn jouw plannen? Ik ga weer kappen hoor en wil er niet in blijven hangen.

Doe je mee?

Ik stop ook na vanavond

 

en nee we zijn geen mislukkeling 

het is wat het is,voor nu

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei SanMiquel:

Terugval is niet tof en natuurlijk doe je dat jezelf aan.
No excuse! Nooit, nimmer, never..

Niemand heeft daar schuld aan, alleen jijzelf en dan kan je zeiken wat je wil..

Het enige wat je kan doen is eerlijk zijn naar jezelf en je afvragen waarom je toch elke keer weer jezelf dit aan doet.
Je weet toch godverdomme dat het vergif is en toch doe je het weer stomme klootzak alles verkloot.
 

En dat wetende en begrijpende doe je het toch!
Hoe stom kun je zijn. Of is het toch een ziekte?

Hoe vaak moet je rock-bottom op je bek liggen op straat, weer alles verziekt voordat je het ziet met je stomme harses voordat je het echt ziet?
Misschien dat je het nooit zal zien omdat je verslaafde brein al te ver afgestorven is om echte gevoelens en emoties te voelen, begrijpen.
Klootzak dat jij nu in je uppie bent en alles verkankerd is, heb je zelf gedaan.

Je was te egoïstisch met jezelf bezig met je alles vernietigende verslaving en alles mocht daarvoor wijken en kapot gaan.
Nu heb je wat je verdient en het is je eigen stomme 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei SanMiquel:

Snap ik maar drank is helaas letterlijk en figuurlijk een kankeroorzaak en ik gebruik het niet kwetsend of als scheldwoord.
 

Voor sommige mensen is je woordkeuze misschien niet fijn

als je je wilt af reageren mag je me eventeuul persoonlijk berichten

denk dat het ook niet fijn is voor de mensen hier op het forum als we onder invloed hier blijven schrijven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...