Sowhat Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Gefeliciteerd @niks met het kleine wondertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Van harte gefeliciteerd niks Wat ontzettend leuk voor jullie Heel veel geluk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Gefeliciteerd @niks met jullie mooie meisje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Oh, wat fijn! Gefeliciteerd mama en papa van Niksy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Jaaaaaaa! Gefeliciteerd! En nu maar genieten met z'n drietjes . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine wondertje en heel veel geluk en liefde samen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 43 minuten geleden zei Bor: Wat zijt ge weer tactvol..not. Ik wist niet dat mijn opmerking over die bolletjes zo gevoelig lag. T was allezins niet de bedoeling @niks te beledigen. Ik dacht dat t suikerbolletjes waren. Ik vind die 'weer' in je zin niet zo fijn @Bor Je schetst een beeld. Ik heb liever dat je dat niet doet. billy1981 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 6 uur geleden zei Lieke7777: @Smaragd vandaag weer de antabuse innemen ? Las ik net .. lekker kikkerdril drankje ' heb hem ook net ingenomen samen sterk Hey @Lieke7777 ja ingenomen vandaag en daarna nog een lang gesprek, voel mij daar erg gesteund bij de Brijder. Hulp mag je toelaten, voor nu voelt het goed. Die man(behandelaar) is ook zo grappig, echt mijn humor. Vertelde over kikkerdril dat jij dat ook zo ervaarde. Hij moest lachen en hele glas moest leeg. Ging hij net doen alsof hij het ging checken, nog 1 druppel opdrinken zei hij haha. Hou daavan. Beetje grapjes maken maar. Voel mij wel meteen veilig, geen trek en richten op andere dingen. Voor nu is dit heel goed. Ook een heel schema gehad hoe ik het kan innemen onder begeleiding ivm mijn eigen rooster. Voel mij geen verliezer, meer een winnaar nu. En zo is het ook, ooit ga ik dit gevecht winnen en een gevecht is het. Aantal malen bijna mijn dood geweest maar ik leef nog en ga door, zegt genoeg. @niks van harte gefeliciteerd!!!!! Wat is dit snel gegaan zeg. Genieten , genieten en genieten en niet te snel willen, alles oppakken etc, gewoon easy aan.! Fijne avond allemaal en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken Lieke7777, nancy en Lonster reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 @niks gefeliciteerd met het nieuwe mensje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Goed bezig @Smaragd dit is vast dé grote ommekeer in je leven. Moet je je voorstellen dat je noooooooit meer die ellende hoeft mee te maken, gewoon gestaag 'on the way up' vanaf nu. Waarom niet, ik wens het je toe. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Hoi @fleurtje leuk je hier weer te lezen, je werd gemist en vooral fijn dat het je goed gaat. Wat denk je? Kom je alleen eventjes langs of kan ik me alvast verheugen op veel vieropeenrijtjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 (bewerkt) Bedankt allemaal ook erg blij met deze beslissing, ook een eigen beslissing, misschien nog wel belangrijker. Die therapeut zei dat ik het alleen voor mezelf moet/mag doen, nooit voor anderen dat gaat nooit werken en voor mij is dat/werkt dat idd ook zo. Deed het altijd voor anderen tot ik het niet meer kon opbrengen en dan de verschrikkelijke binges als gevolg. Maar waar was ik zelf/de autonomie etc? Die was er niet echt, nu wel. Voor de EMDR kon ik ook stoppen, dan had ik dat als doel maar daarna.......Waar was/ben ik zelf? Vond het een goede vraag. Mijn leveruitslagen/bloeduitslagen , bloeddruk etcwaren ook best goed, ongelovelijk eigenlijk. De arts zei, eens gaat dat ophouden en dan gaat de alat en Gamma gt zodanig omhoog dat ik je geel ga ontmoeten. En dat kwam binnen. Een lever kan veel hebben maar eens gaat dat ophouden en dat kan binnen 1 maand zei hij en is ws ook zo. Goede motivatie naast mijn eigen autonomie. Ga ws echt zo een anti drank mens worden, dat moet dan maar even. Zal het deze keer dan eindelijk lukken? Hoop en voel het ook zo. Ga goed. 11 november 2020 bewerkt door Smaragd toevoeging rapilos, Sowhat en Kyon reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Van harte gefeliciteerd !! @niks wat mooi zo n onschuldig mensje,heel veel geluk,liefde en gezondheid toegewenst. .. ik heb het wat lastig vanaf vrijdag,echt de hele dag door trek. gek word ik ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 @niks van harte met jullie dochter! wat fijn dat het allemaal zo goed is gegaan. Geniet van kleine Niksy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Hoi cleo66 ja ik slik antibus en sinds zondag ook weer baclofan. heb nogal wat stress gehad de afgelopen tijd,de meeste dingen die me stress gaven zijn achter de rug of ik heb duidelijkheid over bepaalde onzekerheden die ik had. ik weet niet ,zit een beetje in een zwart gat nu heb vrijdag een oparatie gehad en heb na de narcose vreselijke trek in drank en drugs gekregen. verveel me ook te pletter ik kan/mag nog niet veel dien omdat het eerst moet genezen , maar ik kan heel slecht stilzitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Van harte gefeliciteerd @niks. Wat mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 @niks wat zie je er plots mooi uit met dat nieuwe plaatje! Wat is het plots snel gegaan. Gefeliciteerd!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 FLEURTJE!!!!!!!!!!!!!! Daar ben je dan eindelijk! Whoop whoop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 3 uur geleden zei fleurtje: Bah die vieze bollekes op toast! Kreeg dat ook ne keer...dacht lekkeuh suikerbolletjes. Serieus aan mispakt Echt hè! Er zitten anijszaadjes in, en dat verpest alles! Bleh! De kleurtjes zijn dan wel weer mooi fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Hoe is het, waar was je, wat heb je gedaan, was het leuk, ben je nog gestopt met roken, hoe is het met je dochter, hoe is het met meneer Schildpad. *even happen naar zuurstof* hoe ben je de Corona periode doorgekomen, hoe is het met je stomme collega’s, hoe voel je je, heb je ons ook gemist? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Even teruglezen je hebt vast al meer geschreven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Al Drie weken meer rust in het lieve geitenkopje Beterrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Zeg @niksik kan hand(je) lezen en op basis van dit plaatje voorspel ik mini @niksje een heel fijn leven gaat krijgen en hele fijne ouders zal hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 26-op-een-rij! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 @Zbb fijn dat je er bent! Hoe gaan we zorgen dat je je minder gaat vervelen? Want je begint meestal met drinken als je vrij bent toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden