Spring naar bijdragen

Donderdag 15 oktober 2020


Lika

Aanbevolen berichten

Ik word geen vogelaar, zoveel is duidelijk. Maar zo af en toe eens mee met zo'n excursie: ja. Dat vind ik wel aardig. Aardig koud ook...

Maar wel grappig. Normaal zou ik bij eenzelfde aanblik als vanmorgen denken: kijk vogels. Meeuwen en eenden ofzo. Nu leerde ik dat ik vele soorten kon onderscheiden en zien. Poeh hé...

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allen. Alles okay hier. Leuke date gehad, kan bijna niet meer zitten en lopen  en nee meer details krijgen jullie niet :D:P

Zo lekker koken. Sucadelapjes, witlof met ham en kaas. en gekookte aardappelen. Hou zo van die echte vleesjus.

@rapilos je gaat goed!! @Lieke7777 ook. Feli. 

Sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor het was heel fijn. Het was heel fijn en intens. Ook samen douchen. Wat kan dat heerlijk zijn. Ben niet toe aan een vaste relatie meteen, hij wel. Dat maakt het lastig. Hij doet wel echt zijn best om mij te begrijpen. Dat is fijn en met respect. Voor nu is het goed. Hij mag best zijn best voor mij doen. Voelde me gekoesterd en geen trek. Misschien nog wel belangrijker. 
 Had normaal drank nodig om zover te gaan. Nu niet. Was mezelf. Pure winst en groei. En ik blijf bij mezelf en genoot. Ga het nog eens leren. Dit was echter. Beter kan ik het niet uitleggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14,25 voor 1 mondkapje Jane? Hoe halen ze het in hun hoofd!

Heb die blauwe en een 1 van stof met de tekst. Kus mij maar nu niet. Die vond ik zo grappig en mensen reageren erop. Maar het beste van maken. Nu verder aan de kook, wilde bijna tikken coke. Nee is niet leuk :D

Fijne avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ik was er eventje tussenuit om alles op een rijtje te zetten. Dinsdag was echt heftig en dan is het beter dat ik eerst alles even tot rust laat komen in mijn hoofd.

Eerst en vooral wil ik iedereen bedanken voor de vele vriendelijke woorden en de steun. Jullie zijn echt zeer lieve mensen!!!

Ik heb enorm veel spijt van het feit dat ik dinsdag in al mijn euforie in de fout ben gegaan. Maar ik heb de deur naar alcohol onmiddellijk terug gesloten en sindsdien geen druppel meer gedronken. Ondanks het feit dat ik gisteren met schoonpa naar de tearoom ben geweest, heb ik de verleiding zonder problemen weerstaan. Mijn echtgenote was dinsdagavond bijzonder bang dat ik opnieuw in m'n oude gewoonte zou terugvallen, maar nee. Ik laat dit een les zijn. Zoals ik van mezelf wel wist zijn zowel depri als euforische momenten zeer gevaarlijk. Ik zal hier in de toekomst zeker rekening mee moeten houden. Ik ben gevallen, maar ik kruip opnieuw recht. 

Dus dag 2 terug zonder alcohol. Ik heb 14 oktober ondertussen in m'n agenda geplaatst. Mijn spijt en schaamte moeten nu stilaan terug plaats gaan maken voor vastberadenheid! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo net terug van werk. Ging prima, ik moet niet zo piekeren, ik ben best wel goed in wat ik doe. 

Word wel heel chagrijnig van het stigma dat alcoholisme nog altijd met zich meebrengt. Ik denk dat we elke week wel iemand met alcoholabusus op de afdeling hebben en daar wordt zo negatief op gereageerd... 

Maar goed ik ga moe en voldaan met een kopje thee op de bank liggen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Ties:

Zo net terug van werk. Ging prima, ik moet niet zo piekeren, ik ben best wel goed in wat ik doe. 

Word wel heel chagrijnig van het stigma dat alcoholisme nog altijd met zich meebrengt. Ik denk dat we elke week wel iemand met alcoholabusus op de afdeling hebben en daar wordt zo negatief op gereageerd... 

Maar goed ik ga moe en voldaan met een kopje thee op de bank liggen!

Wat doe  jij voor  werk ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat je ren leuke  date gehad hebt @Smaragd

 

@Elton fijn je te lezen en dat je jezelf  zo herpakt  hebt  ...  moedig  voorwaarts  zeggen ze dan toch.. 

 

Hier net wel als verslavings gedrag naar de winkel gereden '   had nog wel sigaretten  maar voor mijn hoofd gevoel  niet genoeg . ;)   zo ging  het ook met drank   gelijk  naar de winkel ...   maar nu het gewoon  wel weerstaan ..   wel verdrietig  gevoel  erbij  omdat  het gewoon  gesloten  hoofdstuk  is  en ik dondersgoed  weet waarom ' maar wel die gedachten heb..   dat maakt mij verdrietig  omdat  ik weet wat het opgeleverd  heeft of juist het  heeft  niets  opgeleverd  .

Vanmiddag was ik bij mijn sponsor  en ik raakte  geëmotioneerd  . Echt tranen ze zei ik zal je zo graag even willen  vasthouden  en laten huilen  .   Dat is mijn kwetsbaarheid ' niet huilen ...    gelukkig  kon het niet  ivm de regels  maar  eigenlijk  wat zal dat lekker  zijn even uithuilen  op iemand schouder.. 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...