Spring naar bijdragen

Donderdag 15 oktober 2020


Lika

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, 
Heerlijk geslapen hier. 
Beetje te lang dus. 
Maar nu dan eerst een bakje. 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      
Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water        
Gerelateerde afbeelding     

Straks maar weer eens in de tuin aan de slag, lekker buiten.... 

 

bewerkt door Yvonne
letter vergeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve luitjes,

Kreeg ook net bericht van de sauna Jane
Daar blijft de horeca wel open, wel lunch of diner van tevoren reserveren
Maar wat drinken, kan zo wie zo in de lounche daar volgens mij
Dat komt omdat ze behoren bij een hotel keten, en die mogen voor de gasten wel de horeca open houden.
Hmm, misschien toch maar even reserveren binnenkort

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Lieke7777:

 ... jammer maar vind het  met de corona  regels voor mij geen  dag ontspanning zoals ik het normaal  beleef ..  

Het zijn dan ook spannende tijden. Hoe worden we met z'n allen samen dat virus-de-baas.. Je moet het wel zelf doen, maar niet alleen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Lieke7777:

Dan maar je eigen  broodje  mee toch @lady jane  :D   sauna  ga ik zelf  eigenlijk momenteel  niet  heen ' jammer maar vind het  met de corona  regels voor mij geen  dag ontspanning zoals ik het normaal  beleef ..  

Tuurlijk Lika. Ze willen ook vast geen flauwvallende mensen daar. Maar voor de mensen die af en toe saunaaien gaat er iets feestelijks verloren. Ultieme verwennerij. Voor mij maakt het weinig uit. Het kan veilig mits mensen respect aan de regels betonen. Hopelijk gaat dat gebeuren. Doordeweek wel al. Maar afgelopen zaterdag was een ramp. Ik ga het aankijken. Heb de rest van 2020 al gereserveerd. En kan er op de el.fiets heen, dat scheelt ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei rapilos:

Goedemorgen lieve luitjes,

Kreeg ook net bericht van de sauna Jane
Daar blijft de horeca wel open, wel lunch of diner van tevoren reserveren
Maar wat drinken, kan zo wie zo in de lounche daar volgens mij
Dat komt omdat ze behoren bij een hotel keten, en die mogen voor de gasten wel de horeca open houden.
Hmm, misschien toch maar even reserveren binnenkort

Ja hotels met wellness mogen wel de horeca open. Beetje krom natuurlijk, maar goed, ik ben al lang blij.
Heb nog 1 voucher van jouw plek, binnenkort ook maar eens opmaken dan, voor er nog strengere regels komen☺

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei lady jane:

Tuurlijk Lika. Ze willen ook vast geen flauwvallende mensen daar. Maar voor de mensen die af en toe saunaaien gaat er iets feestelijks verloren. Ultieme verwennerij. Voor mij maakt het weinig uit. Het kan veilig mits mensen respect aan de regels betonen. Hopelijk gaat dat gebeuren. Doordeweek wel al. Maar afgelopen zaterdag was een ramp. Ik ga het aankijken. Heb de rest van 2020 al gereserveerd. En kan er op de el.fiets heen, dat scheelt ook.

Ik mijd sauna niet  uit perce veiligheid  . als je goed aan de regels  kan houden  moet  het  prima  kunnen      ' maar voor mij is sauna  uren lang bubbelen of bruisen  bv bij elisyium    heerlijke  baden en een stuk  of 4 opgietingen   doen  .. ik houd  niet  van de droge sauna  hokken  mij te benauwd  .. 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...