Spring naar bijdragen

Dinsdag 13 oktober 2020


Yvonne

Aanbevolen berichten

t gaat vooral om veiligheid Cleo, ook mijn fietsmaatje begrijpt er niets van
en houdt dus ook geen afstand.
Ik moet nu wekelijks informeren of het veilig is hem op te halen, maar of dat
het veiliger maakt?

Ik heb gisteravond waarschijnlijk voor het laatst voorlopig, gevolleyed en ga
straks naar de sauna. zaterdag was het veel te druk en hield bijna niemand afstand binnen
dus ik heb vnl de buitensauna's gebruikt. En de horeca gemeden ook. dinsdag is de rustigste dag, maar als de horeca dicht
moet dan valt er voor de organisatie waarschijnlijk geen winst meer te maken.
Houd mijn hart vast, want ook hier geldt, dat de goeden onder de kwaden lijden.
Carnaval waar het ooit startte, gaat ook niet door, dan zitten we alweer op een jaar corona ellende.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen iedereen!

Ik ben opgestaan met een verschrikkelijke hoofdpijn... Geen idee waar dit vandaan komt maar wel best vervelend. Omstreeks 11u moet ik naar het ziekenhuis om dat verdacht knobbeltje te laten onderzoeken. De zenuwen gieren momenteel doormijn lichaam. Die onzekerheid van wat je te wachten staat is bijzonder groot. Als men kanker vaststelt dan hoop ik dat ik er snel genoeg bij ben want dat is bij zo'n zaken altijd wel aangewezen. Maar natuurlijk hoop ik dat het slechts om een onschuldige cyste gaat... Tegen deze middag weet ik hopelijk meer.

Het beloofd een stressvolle dag te worden dus, maar we slaan er ons wel door. Nu eerst nog een kopje koffie in de hoop dat de zenuwen wat gaan liggen (al heb ik begrepen dat koffie en zenuwen niet zo goed samen gaan..).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, 

Vandaag dag 10. Ondanks het slechte slapen en vermoeidheid voel ik me goed. Ik ben gisteravond met de hond in het bos gaan lopen. De afgelopen maanden moest m'n partner dat s'avonds doen omdat ik dan al teveel gedronken had. Ik krijg er zoveel voor terug door niet langer te drinken. Dingen die voor veel mensen zo vanzelfsprekend zijn. Ik kan de telefoon gewoon weer opnemen in de avond, als ik met de hond loop kan ik gewoon een praatje maken met mensen, dit ging ik normaal uit de weg omdat ik dan vaak al aangeschoten was. Ik kan s'avonds weer een film kijken zonder na 5 minuten in slaap te vallen. Kortom het niet drinken bevalt me erg goed. Fijne dag allemaal! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Elton:

Goeiemorgen iedereen!

Ik ben opgestaan met een verschrikkelijke hoofdpijn... Geen idee waar dit vandaan komt maar wel best vervelend. Omstreeks 11u moet ik naar het ziekenhuis om dat verdacht knobbeltje te laten onderzoeken. De zenuwen gieren momenteel doormijn lichaam. Die onzekerheid van wat je te wachten staat is bijzonder groot. Als men kanker vaststelt dan hoop ik dat ik er snel genoeg bij ben want dat is bij zo'n zaken altijd wel aangewezen. Maar natuurlijk hoop ik dat het slechts om een onschuldige cyste gaat... Tegen deze middag weet ik hopelijk meer.

Het beloofd een stressvolle dag te worden dus, maar we slaan er ons wel door. Nu eerst nog een kopje koffie in de hoop dat de zenuwen wat gaan liggen (al heb ik begrepen dat koffie en zenuwen niet zo goed samen gaan..).

Heel veel sterkte vandaag Elton! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Elton:

Goeiemorgen iedereen!

Ik ben opgestaan met een verschrikkelijke hoofdpijn... Geen idee waar dit vandaan komt maar wel best vervelend. Omstreeks 11u moet ik naar het ziekenhuis om dat verdacht knobbeltje te laten onderzoeken. De zenuwen gieren momenteel doormijn lichaam. Die onzekerheid van wat je te wachten staat is bijzonder groot. Als men kanker vaststelt dan hoop ik dat ik er snel genoeg bij ben want dat is bij zo'n zaken altijd wel aangewezen. Maar natuurlijk hoop ik dat het slechts om een onschuldige cyste gaat... Tegen deze middag weet ik hopelijk meer.

Het beloofd een stressvolle dag te worden dus, maar we slaan er ons wel door. Nu eerst nog een kopje koffie in de hoop dat de zenuwen wat gaan liggen (al heb ik begrepen dat koffie en zenuwen niet zo goed samen gaan..).

Heel veel sterkte en succes.....duim voor een goede uitslag:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...