Spring naar bijdragen

Dinsdag 13 oktober 2020


Yvonne

Aanbevolen berichten

Sterkte @Elton

Ik moest gisteren nog 1 ding voor mijn werk doen vanaf vakantie. En dan merk ik weer hoe ik het elastiekje net te ver heb uitgerekt de afgelopen periode. Dat gaat sneller na zo'n burn-out. En het veert minder terug. Periodes van herstel langer. 

Ik zit nu niet zo diep hoor, maar ik voel dat dit een cruciale periode is met veel op mijn bord. Gezin, werk, verhuizing, moeder, hobby.

Verschil met andere keren is dat ik het niet weg stop, maar het aanvoel en hulp bij durf te vragen. Daar ben ik nog heel onhandig in. Maar ik probeer het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Elton ik duim voor jou .. :rose:

@Roos33 goed bezig en wat fijn dat je zo de voordelen merkt hé, het is heel herkenbaar van die avonden. Ik lag gisteren serie te kijken tot 24 uur en bleef maar wakker hihi.. gewoon met paar koppen bedtime thee! Nog gezond ook. ik kom wel minder snel in slaap, ben gewoon te ‘wakker’... met wijn op sliep ik binnen een minuut natuurlijk maar had ik wel rottige nachten en nu eenmaal in slaap dan slaap ik wel heerlijk, en fit op he.

ben ook benieuwd .. de hele winter in huis blijven .. ? Ik ga mijn slaapkamer maar opknappen heb ik bedacht.. we wonen hier al 5 jaar en dat moet nog steeds gebeuren. Is meer een opslag en was ruimte dan een gezellige slaapkamer .. 

@Ties hallo! Ok dat is balen maar goed dat je je meldt en er weer voor wilt gaan? Top!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een hele goede morgen allemaal,

wat heb ik toch een leventje he
Pas om acht uur opgestaan, op gemak ontbeten, ochtendgym gedaan, even achter de computer met een bakkie
Vanmiddag toch misschien maar even naar de tuin, want er moet nog zoveel gesnoeid en gerooid worden
Straks nog wel even een bergje strijken.

Elton,

sterkte vandaag
Heel vervelend, die onzekerheid 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Bor:

Ja. Dat moeten we niet hebben meis..komt niet goed uit, zeker niet nu.:heart:

En dan komt de bouw ook stil te liggen denk, waar moeten we dan van leven en wie betaald de rekeningen?

Ik hoop echt waar geen volledige lockdown.

Inderdaad    kijk over werk hoef ik mij totaal geen zorg te maken  die heb ik en mijn  man ook ...   dat ligt niet  stil   man heeft redelijk een kantoor  thuis werkplek gecreëerd  :rolleyes:  maar voor  veel anderen  die afhankelijk  zijn van andere werk die mogelijk  stil ligt  zijn het pittige  tijden dan .

 

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zal ook fijn zijn als je straks weer je werk kan gaan oppakken @Renaldo61 . Beetje afleiding structuur is toch ook belangrijk  in je herstel periode  .. ik bedoel  ondanks alles   ben ik blij dat ik toch mijn  werk ben blijven oppakken  .  Wel heb ik moeten opkrabbelen  na een totale  periode  van niet  kunnen .   Maar gelukkig kreeg ik ruimte van mijn werkgever  om hier uit  te komen .  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Bedankt @Yvonne en @Renaldo61 Ga het vanavond proberen thuis. Heb mijn laptop niet mee.

Beetje down. Eerst ben ik best euforisch en dan kukel ik in een soort van depressie. Kan het niet goed uitleggen. Verloop en beloop meestal wel. Nu moet ik juist nuchter blijven anders gaat het fout en niet zo een beetje ook. Ik mag en kan niet meer uitglijden. Dan is het einde oefening voor mij, dat weet ik wel. Jongste broer heeft mij afgelopen nacht veel lopen bellen en appen. Hij zit in een vechtscheiding. Met kids is dat natuurlijk altijd lastig. Hij had de kids niet en had overduidelijk gedronken. Uren lang gepraat, niet zinnig voor mezelf wel voor hem denk/hoop ik? Ben teveel over mijn grenzen gegaan daarin. Maar wilde er voor hem zijn. Wij schelen bijna 10 jaar. 

De honden laten mij lachen met hun grappige rare logge bewegingen en de katten thuis likken  mijn haar. Zij voelen veel aan en is fijn. 
 

@Ties welkom terug!! Go for it. Alleen en met zijn allen, mij steunt het wel.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...