Spring naar bijdragen

zondag 11 oktober


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Wel aardig redelijk. Mag echt leren om rustig aan te doen en meer rust te nemen. Het gaat steeds beter, mijn lichaam fluit mij wel terug. De kleine beweegt goed, is nu ook ochtendgymnastiek aan het doen. :) Ik vindt het wel spannend worden, zit nu in de 30e week. Nog een dikke 7 week en dan mag ze komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei niks:

Wel aardig redelijk. Mag echt leren om rustig aan te doen en meer rust te nemen. Het gaat steeds beter, mijn lichaam fluit mij wel terug. De kleine beweegt goed, is nu ook ochtendgymnastiek aan het doen. :) Ik vindt het wel spannend worden, zit nu in de 30e week. Nog een dikke 7 week en dan mag ze komen. 

Ja dat is echt genieten he. Geniet er maar lekker van, ik vond zwanger zijn ook zo heerlijk.
Is zeker spannend en je kunt gaan aftellen.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk vindt ik het niet. Wel de bewegingen natuurlijk. Maar de pijn in mijn rug en bekken is zwaar. Gistermorgen even naar de Zeeman geweest, wilde nog naar de Hema. Dat lukte niet meer, dus daar maar een andere keer heen. Ik schijn een forse buik te hebben. Ben al bijna 20 kilo gegroeid. Na de bevalling mij maar aanmelden bij @Yvonne;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei niks:

Heerlijk vindt ik het niet. Wel de bewegingen natuurlijk. Maar de pijn in mijn rug en bekken is zwaar. Gistermorgen even naar de Zeeman geweest, wilde nog naar de Hema. Dat lukte niet meer, dus daar maar een andere keer heen. Ik schijn een forse buik te hebben. Ben al bijna 20 kilo gegroeid. Na de bevalling mij maar aanmelden bij @Yvonne;)

20 kilo is inderdaad best wel veel. Ik was bij de jongste 17 kilo aangekomen en vond dat ook al mega veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voelde zodra we hier kwamen een diepe rust over me heen komen. Alles is precies goed zo.

Het verhuisavontuur doet de relatie met man heel goed. Samen íets nieuws aangaan. Dat dat mogelijk is hadden we een paar jaar geleden niet gedacht. Het gaat over luisteren, gunnen, uitspreken, voelen en verbinding. Van dat proces leer ik nog het meest.

Zijn familie is het met onze keuze niet zo eens. Manier van omgaan is niet benoemen. De grote roze olifant. Dat zie ik nu. 

We kunnen hier denk ik heel goed uitkomen als gezin. Wat dit proces nu al brengt is pure winst. Dan zien we het vervolg wel. 

Stap 1 voor mij naar lichter leven. Eenvoudiger woning in ruimtes en onderhoud. Gelijkvloers. Nieuwe omgeving verkennen. Avondzon op balkon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Al vroeg op, honden uitgelaten, de vloer gedweild aldaar(al die modderpoten, wat een regen weer)

Op weg naar mijn eigen huis net, zag ik een man met een loslopende hond. Die hond viel 2 andere honden aan, die aangelijnd waren. De dame van de 2 honden heel hard gillen(logisch) Schrok mij rot. De beste man had zijn hond niet onder controle. Zag er akelig uit. Ik fietste langs en floot en toen ging de hond achter mij aan. Ik was sneller gelukkig. De man kreeg toen wel zijn eigen hond weer aan de lijn. Dat was ook mijn grootste angst met de Mastiffs maar zij luisteren heel erg goed. 

Nu thuis, mijn eigen dingen even doen en de katten verzorgen. 

@ikkanhet mooi al 20 dagen! Goed van je :rose:

@Pats knap gedaan gisteren en toevallig dat die schoonvader ook een alcoholist is. Kon je daar zelf persoonlijk op ingaan of niet gedaan?

@Lika, klinkt fijn!

@niks nog even doorzetten, hoor/lees wie het zegt :DSerieus, lijkt mij niet gemakkelijk maar het is het uiteindelijk wel waard. veel respect voor zwangere dames/moeders btw.

@Descartes33 hoop dat je je vandaag ook op het forum gaat melden. Ben blij dat je in contact bent gebleven met mij. Sterk van je.

Fijne dag allen en sterkte voor degenen die het nodig hebben:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei niks:

Video: Making & Baking Classic French Croissants – Weekend Bakery

Ik heb de croissantjes in de oven, wat voor beleg willen jullie? 

Wat lekker, zeg! Graag roomboter en frambozenjam. Mmmm ! O ja, goedemorgen allemaal! Ga zo, net als @Lika wandelen. Alle gedachten uit het hoofd laten waaien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Mooie morgen is het! Zonnetje, lekker wandelen zo rond de plas en mijn nieuwe fotocamera gaat mee!

@niks vervelend dat je zo een last hebt van je lichaam, ik had dat bij mijn eerste ook. Kon wel genieten maar vond het wel zwaar die grote buik. 
@Sandro gastie wat naar! Droom kan ook lang blijven hangen en zegt vaak wel wat, jouw bewustzijn die dus zegt nooit meer drinken misschien 
@Smaragd nee ik heb daarin niet over mijn eigen drinken verteld .. weet niet waarom .. niet relevant.. beetje schaamte en iets van mij (kende deze mensen net een uur)

fijne mooie dag allemaal geniet van de kleine dingetjes in het leven en dan komen we er wel. Heerlijk croissantje @Yvonne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...