nancy Geplaatst 25 september 2020 Rapport Share Geplaatst 25 september 2020 Goedemorgen. Wat zal ik van deze nieuwe dag eens gaan maken...eerst maar even koffie en dan hup naar het werk. Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 september 2020 Rapport Share Geplaatst 25 september 2020 Goedemorgen! Ook zo naar het werk toe, weekend vrij. Het begint zwaar te worden. Hoort erbij, zullen we maar zeggen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2020 Rapport Share Geplaatst 25 september 2020 Goedemorgen frummers, Het is nog hartstikke donker. En het heeft geregend, fijn. Ik heb heerlijk geslapen, gek, de één slaapt slecht zonder drank, de ander juist prima. Ik ben zo blij dat ik in de laatste categorie val... Nu eerst een bakje maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 september 2020 Rapport Share Geplaatst 25 september 2020 Ik moet zeggen dat ik beter doorsliep wanneer ik flink bezopen was. Nu word ik vaak om 4, 5 uur wakker. Maar zonder drank sta ik wel veel fitter op en das uiteindelijk de hedoeling vsn slapen natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2020 Rapport Share Geplaatst 25 september 2020 16 minuten geleden zei bumperjim: Ik moet zeggen dat ik beter doorsliep wanneer ik flink bezopen was. Nu word ik vaak om 4, 5 uur wakker. Maar zonder drank sta ik wel veel fitter op en das uiteindelijk de hedoeling vsn slapen natuurlijk Ik word sowieso twee of drie keer per nacht wakker Jim, maar het slapen op zich is veel beter zonder dan met.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2020 Rapport Share Geplaatst 25 september 2020 Het regent nog steeds zachtjes, buiten wordt het rap licht, binnen gezellig de lamp aan. Ik heb de krant uit de brievenbus gehaald, kopje thee erbij en nog heel even genieten van alle rust... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 25 september 2020 Rapport Share Geplaatst 25 september 2020 Goedemorgen, thuiswerkdag en mijn moeder brengen naar revalidatie/arts. Ben laat, dus gauw eruit. Op naar een bakkie van Yvonne, lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 september 2020 Rapport Share Geplaatst 25 september 2020 Goeiemorgen allemaal, Heb ook heerlijk geslapen met een klein beetje hulp erbij. Ik slaap sneller met drank maar beter en langer zonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 september 2020 Rapport Share Geplaatst 25 september 2020 DAGPACT Renaldo61 ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 25 september 2020 Rapport Share Geplaatst 25 september 2020 Goedemorgen, ik slaap zoveel fijner zonder drank! En wordt fitter wakker. Nu wil ik aan de nieuwe dag beginnen, voorheen met drank was dat vaak pffff shit weer een kater nergens zin in me naar beneden slepen half van de trap kukelend .. bah! Nooit meer.. FIJNE DAG ALLEN DAGPACT Renaldo61 ikkanhet Pats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2020 Rapport Share Geplaatst 25 september 2020 DAGPACT: Renaldo61 ikkanhet Pats Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 september 2020 Rapport Share Geplaatst 25 september 2020 goeiemorgen frummers 1 minuut vóór de wekker wakker geworden dus ik zou uitgeslapen moeten zijn, maar het voelt niet zo, zou zo terug willen. Maar om 9 uur de zaal in dus maar niet doen. Er koemn momenteel mensen niet om corona of tests in hun gezinnen, wat een but-coronatijd toch..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 september 2020 Rapport Share Geplaatst 25 september 2020 16 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Renaldo61 ikkanhet Pats Yvonne Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 september 2020 Rapport Share Geplaatst 25 september 2020 Goedemorgen. Was het maar alvast dinsdag.... Maar in de tussentijd. Slaap ik als een roosje zonder drank. Ik voel vooral in lichaam en geest dat slapen ook rusten is. Dat je even in niemandsland wakker wordt. Zonder : Help, wat heb ik nu weer gedaan?En ik slaap beter in. Rustiger. Tot zover de slaap van Lika. Vanavond naar moeder. Verder werken en wandelen. En weegclub. Gek om niet te zwemmen 's ochtends. Knie doet nu geen pijn meer. Dat is niet gek! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 september 2020 Rapport Share Geplaatst 25 september 2020 ik dacht dat zwemmen een onbelaste sport is? maar in elk geval even goed in de gaten houden dan Lika fijne dag mensen ik mag te volleyen weer, heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 september 2020 Rapport Share Geplaatst 25 september 2020 55 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Renaldo61 ikkanhet Pats Yvonne Jane Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 25 september 2020 Rapport Share Geplaatst 25 september 2020 Ga je volleyen in de zaal @lady jane? Lijkt me qua corona best risicovol, of accepteer je dat risico gewoon? Mijn lief is kwetsbaar dus ik kom nog steeds bij niemand in de buurt. Het begint zo langzamerhand wel zwaar te wegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 september 2020 Rapport Share Geplaatst 25 september 2020 Dacht ik ook @lady jane. Maar schoolslag is vlg mij voor je knie nog wel iets. Ik.kan de andere slagen ook goed, maar dat is niet mijn lol. Ik start maandag met fysio. Dit is dus mijn eigen huiswerk vooraf. Empirisch onderzoek:-) Zelfs nu ik gisteren 20.000 stappen heb gezet met redelijk zware rugzak, word ik wakker zonder dat kloppende, pijnlijke gevoel. Wandelen is ook heel fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 25 september 2020 Rapport Share Geplaatst 25 september 2020 Goedemorgen Wat gek @Lika dacht ook dat zwemmen juist geen blessures veroorzaakte. Hoop dat je het weer snel kan doen. Wb slapen zonder drank, ik ben blij niet meer wakker te worden halverwege de nacht met dorst en hartkloppingen. Mis wel heel erg een eigen slaapkamer, de jongens hebben allebei eigen kamer en ik slaap op slaapbank in woonkamer. Val pas in slaap als iedereen slaapt. Eigen slaapkamer lijkt me sowieso fijn om mezelf af en toe te kunnen terugtrekken. Ik wil op kamers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 25 september 2020 Rapport Share Geplaatst 25 september 2020 Oh je reageerde tegelijk Lika. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 25 september 2020 Rapport Share Geplaatst 25 september 2020 Een paar weken geleden vertelde ik hier dat ik naar m'n zin weer te vaak was gaan drinken. Sinds die opmerking heb ik één glas wijn gedronken, weer helemaal goed dus. rapilos en Lonster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 september 2020 Rapport Share Geplaatst 25 september 2020 Goedemorgen allemaal, Straks werken Ga op de fiets, is goed voor mij en het grootste gedeelte is door prachtig natuurgebied Vanmiddag kapper en markt Over slapen gesproken ; Gisteren 9 uur naar bed, om 7 uur weer op 5.30 even wakker geweest, daarna weer wat rusteloos ingeslapen voel me ook niet topfit nog, maar dat komt wel weer Schijnt vaak heel lang te duren voordat je weer een goed slaap ritme te pakken hebt na het stoppen met alcohol Dus ik zet er gewoon een zak geduld naast Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 25 september 2020 Rapport Share Geplaatst 25 september 2020 Dat lijkt me ook lastig @Yana. Blijft een rare tijd nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 25 september 2020 Rapport Share Geplaatst 25 september 2020 1 minuut geleden zei Yana: Een paar weken geleden vertelde ik hier dat ik naar m'n zin weer te vaak was gaan drinken. Sinds die opmerking heb ik één glas wijn gedronken, weer helemaal goed dus. That's the spirit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 25 september 2020 Rapport Share Geplaatst 25 september 2020 Ik moet daar regelmatig aan denken @Rosee dat jij geen eigen kamer hebt, lijkt me zo lastig voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden