Spring naar bijdragen

Dinsdag 15 september


Maja

Aanbevolen berichten

Goedemorgen! Buiten nog donker en stil, zelfs de vogels slapen nog. Straks naar werk. Vandaag Prinsjesdag corona-stijl. Geen feest in Den Haag, geen dranghekken. Natuurlijk alles met een nobel doel, maar toch. Ben benieuwd naar de toespraak van Willem-Alexander. We maken historische momenten mee. 
Fijne dag! En sterkte @Smaragd, heel heftig wat je door maakt. Blijf nuchter en ga op zoek naar antwoorden (in de breedste zin). :rose::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Pfff, voor mijn gevoel een gat in de dag geslapen, 
heerlijk geslapen... 
Eerst even lekker een bakje thee, gewoon de thee zoals 
mijn moeder ze schonk: engelse melange van Pickwick met een beetje melk... 
Voor de meeste mensen niet te drinken geloof ik :lol:
maar voor mij heerlijk ontspannen de dag beginnen. 
1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      
Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water        
Gerelateerde afbeelding 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morning steunpilaartjes,

ik ben gisterenavond met mijn man 30 km gaan fietsen ipv kansloos flessen wijn naar binnen gooien. We kwamen bij een plas met duizenden spreeuwen en het was inmiddels zonsondergang. Wachten wachten wachten tot ze gingen zwermen maar helaas .. wel heerlijk dat wachten met een prachtige rode lucht en al dat gekwetter. We genoten .. ik zei thuis op het bankje nog even in de tuin: dit is het leven wat ik wilde. Met jou dit soort dingen doen, genieten. Ik besef dat ik niet geniet van wijn. Ja tuurlijk ik ga de smaak van een goed wijntje missen maar de naweeen niet. Die heb ik maar al te goed gevoeld. Geniet van deze prachtige zomerdag! Ik ben heerlijk fris opgestaan .. voel me sterk! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne dag allen, zo naar mijn werk.

Gelukkig nog wat normaal kunnen slapen.

@Renaldo61 dat van die braadkip kan ook gewoon hier, praat soms zelf ook als een kip zonder kop :D Hoop dat je er toch wat van hebt kunnen eten. In het begin de oven niet te hoog, op het laatst zet ik altijd de grillfunctie nog even aan, dan krijg je zo een lekker krokant korstje.

@Maja dank.

 

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

net mijn oma aan de telefoon gehad ze is jarig  97 jaar  geworden vandaag   raakte mij wel zo op leeftijd en dan nog zo krachtig praten  schoot echt helemaal vol.:wacko:..heb haar lang niet gezien  ook zeker ook afgelopen jaar niet langs kunnen komen mbt alles , ga binnenkort langs ben weer in staat ook dit op te gaan pakken .  

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...