Maja Geplaatst 15 september 2020 Rapport Share Geplaatst 15 september 2020 Goedemorgen! Buiten nog donker en stil, zelfs de vogels slapen nog. Straks naar werk. Vandaag Prinsjesdag corona-stijl. Geen feest in Den Haag, geen dranghekken. Natuurlijk alles met een nobel doel, maar toch. Ben benieuwd naar de toespraak van Willem-Alexander. We maken historische momenten mee. Fijne dag! En sterkte @Smaragd, heel heftig wat je door maakt. Blijf nuchter en ga op zoek naar antwoorden (in de breedste zin). Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 september 2020 Rapport Share Geplaatst 15 september 2020 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 september 2020 Rapport Share Geplaatst 15 september 2020 (bewerkt) Goedemorgen @Smaragd 15 september 2020 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2020 Rapport Share Geplaatst 15 september 2020 Goedemorgen frummers, Pfff, voor mijn gevoel een gat in de dag geslapen, heerlijk geslapen... Eerst even lekker een bakje thee, gewoon de thee zoals mijn moeder ze schonk: engelse melange van Pickwick met een beetje melk... Voor de meeste mensen niet te drinken geloof ik , maar voor mij heerlijk ontspannen de dag beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 september 2020 Rapport Share Geplaatst 15 september 2020 goeiemooiestrandmorgen frummers 30 graden vandaag, veel water, kruidentheetjes drinken ik ga lekker het water opzoeken, blij dat ik de sauna geannuleerd heb voor vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 15 september 2020 Rapport Share Geplaatst 15 september 2020 Morning steunpilaartjes, ik ben gisterenavond met mijn man 30 km gaan fietsen ipv kansloos flessen wijn naar binnen gooien. We kwamen bij een plas met duizenden spreeuwen en het was inmiddels zonsondergang. Wachten wachten wachten tot ze gingen zwermen maar helaas .. wel heerlijk dat wachten met een prachtige rode lucht en al dat gekwetter. We genoten .. ik zei thuis op het bankje nog even in de tuin: dit is het leven wat ik wilde. Met jou dit soort dingen doen, genieten. Ik besef dat ik niet geniet van wijn. Ja tuurlijk ik ga de smaak van een goed wijntje missen maar de naweeen niet. Die heb ik maar al te goed gevoeld. Geniet van deze prachtige zomerdag! Ik ben heerlijk fris opgestaan .. voel me sterk! Kyon, rapilos en bumperjim reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 15 september 2020 Rapport Share Geplaatst 15 september 2020 Goedemorgen allemaal. Ik sta weer voor een grijze dag op kantoor, ik word er niet vrolijk van. Beetje jaloers op de mensen die het water vandaag weten in te duiken! Ik heb gelukkig nog levendige herinneringen aan de zee van vorige week, dan duiken we daar maar in. Dagpact; Bor Renaldo61 Descartes33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 september 2020 Rapport Share Geplaatst 15 september 2020 Dagpact; Bor Renaldo61 Descartes33 ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 15 september 2020 Rapport Share Geplaatst 15 september 2020 31 minuten geleden zei ikkanhet: Dagpact; Bor Renaldo61 Descartes33 ikkanhet Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 september 2020 Rapport Share Geplaatst 15 september 2020 56 minuten geleden zei ikkanhet: Dagpact; Bor Renaldo61 Descartes33 ikkanhet Pytje Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 september 2020 Rapport Share Geplaatst 15 september 2020 een hele goede morgen allemaal, Vandaag, dag 15 Ben er heel erg mee bezig deze keer Vooral ook door het begeleidingstraject van "Ontwijnen " Maar goed, het is voor het goede doel Smaragd, Maverick, Lieke7777 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elton Geplaatst 15 september 2020 Rapport Share Geplaatst 15 september 2020 Hoi allemaal, ik kom ook even piepen om te zien hoe jullie dit hier dagelijks doen. Alvast bedankt voor de tip @rapilos rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 15 september 2020 Rapport Share Geplaatst 15 september 2020 Dagpact; Bor Renaldo61 Descartes33 ikkanhet Pytje Rapilos Pats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 september 2020 Rapport Share Geplaatst 15 september 2020 1 uur geleden zei Pats: Dagpact; Bor Renaldo61 Descartes33 ikkanhet Pytje Rapilos Pats Elton Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 september 2020 Rapport Share Geplaatst 15 september 2020 Ik ben zo brutaal geweest om je op het dagpact te zetten Elton Mocht je het er niet mee eens zijn, laat het dan maar weten, dan haal ik je er weer vanaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 september 2020 Rapport Share Geplaatst 15 september 2020 Valt me ook op takeiteasy, dat je nu best lang al super gemotiveerd bent Fijn he, hopen dat je dit vast kunt houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 september 2020 Rapport Share Geplaatst 15 september 2020 Goedemiddag , hier alles rustig voor zover het rustig is. kijk live prinsjesdag mee , en bereid mij voor op het webinair van mijn werk dit straks begint om 14.30. Alle dagpacters , maak er een mooie nuchtere dag van , jullie kunnen het ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 15 september 2020 Rapport Share Geplaatst 15 september 2020 (bewerkt) Fijne dag allen, zo naar mijn werk. Gelukkig nog wat normaal kunnen slapen. @Renaldo61 dat van die braadkip kan ook gewoon hier, praat soms zelf ook als een kip zonder kop Hoop dat je er toch wat van hebt kunnen eten. In het begin de oven niet te hoog, op het laatst zet ik altijd de grillfunctie nog even aan, dan krijg je zo een lekker krokant korstje. @Maja dank. 15 september 2020 bewerkt door Smaragd toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elton Geplaatst 15 september 2020 Rapport Share Geplaatst 15 september 2020 @rapilos, nee hoor zeker en vast geen probleem. Maar wat is de bedoeling van dat dagpact eigenlijk? Sorry maar mijn kennis van forums is nul, nul. Maar ik ben aan het bijleren ;-). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elton Geplaatst 15 september 2020 Rapport Share Geplaatst 15 september 2020 Wow @takeiteasy, ik lees 7 weken zonder alcohol en dit volledig op eigen krachten!! Bakken respect! Ik hoop dat ik dat over enkele weken ook kan zeggen. SUPER! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 september 2020 Rapport Share Geplaatst 15 september 2020 (bewerkt) net mijn oma aan de telefoon gehad ze is jarig 97 jaar geworden vandaag raakte mij wel zo op leeftijd en dan nog zo krachtig praten schoot echt helemaal vol...heb haar lang niet gezien ook zeker ook afgelopen jaar niet langs kunnen komen mbt alles , ga binnenkort langs ben weer in staat ook dit op te gaan pakken . 15 september 2020 bewerkt door Lieke7777 Pats reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 september 2020 Rapport Share Geplaatst 15 september 2020 Wat een weertje zeg Vanmiddag gefrustreerd over iets wat niet lukte Jeemig, wat een craving daarna zeg Ben maar als een gek aan de poets gegaan, en vele glazen water naar binnen geklokt Pfff, nu gaat het wel weer Lieke7777 en Pats reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 september 2020 Rapport Share Geplaatst 15 september 2020 Wilde daar iets plaatsen op het forum Een heel verhaal geschreven, is het niet geplaatst Had waarschijnlijk iets fout gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 september 2020 Rapport Share Geplaatst 15 september 2020 Goed gedaan @rapilos het gaat minder worden 'zet hem op .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 september 2020 Rapport Share Geplaatst 15 september 2020 Thanks Lieke Ik weet het ook wel hoor Maar op het moment zelf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden