Spring naar bijdragen

Maandag 24 augustus 2020

Maja

Aanbevolen berichten

Wow, wat klinkt dat goed,  heeeeeel veel plezier Joop. 
Goedemorgen overigens frummers. 
Wat heerlijk dat we weer wat normalere temperaturen hebben, daar kan ik echt zó van genieten... 
Ben al weer even lekker aan het rommelen hier in huis, nu eerst even een bakje... 
1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      
Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water        
Gerelateerde afbeelding  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Renaldo61:

@ bor Het is zeker een hobby van je om mensen te beledigen? Ik dacht dit te laten rusten. Maar blijkbaar is dit iets wat je zeer graag doet. Ruzie maken met mensen. Meldt dit maar aan moderatoren. 

Ik laat dit zeker niet rusten, mag je op rekenen. Ik maak nochtans niet graag ruzie. Ook niet op het internet. 

Bor drukt het wat prozaisch uit, maar het lijkt mij ook dat je wat al te makkelijk verliefdheden (is het verliefd of gewoon de roep van de natuur?) om je heen ziet Renaldo. Weet je, soms willen vrouwen gewoon niks bijzonders van je. Vaak zelfs :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Renaldo, ik lees je ook met tegenzin.
En ik kan me niet indenken dat er een vrouw is
die jouw projecties fijn zal vinden.
In de hulpverlening worden ze ervoor betaald om naar
patienten/clienten te luisteren. Natuurlijk is het dan nòg moeilijker
om grenzen aan te geven of te zeggen wat ze er privé van denken.
Dit is een alcohol forum en als ik dan lees dat je terug wilt in opname
om de vrouwen, dan krijg ik daar ook de griezels van.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag

@Cleo66 heel fijne vakantie morgen, heerlijk! @Renaldo61 weet ook nooit zo goed wat ik van je berichtjes over vrouwen moet vinden, maar vraag me af: waar ben je naar op zoek? Heb het idee dat je hoopt dat vrouwen je van je eenzaamheid kunnen afhelpen. Moet je je niet eerst eens met jezelf /eigen leven bezighouden? Ik zeg maar wat hoor. @takeiteasy ik ga vandaag zomergasten terugkijken, las er al iets over. Gisteren verjaardag hier en iedereen wilde de champions leguae kijken, ik had geen schijn van kans.:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Bor:

Wat ik niet zo snap is dat blijkbaar meerdere mensen zich hier iets van aantrokken. Maar waarom zegt niemand wat dan, waarom houdt iedere zich stil en gaat mee wanneer iemand wel wat zegt? 

Misschien omdat we niet zo goed weten wat we ermee moeten? 

Ik zou het vervelend vinden als @Renaldo61 zich nu niet meer welkom voelt, want zoals @knakker ook zegt: ik lees niets denigrerends in zijn berichten. Hij zit met een probleem, zoveel lijkt me duidelijk. Maar het lijkt me dat we daar juist op dit forum geduldig mee om moeten gaan in plaats van "schoolpleintjesgedrag" te gaan vertonen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei takeiteasy:

Hoe de drank hem ook meer inspiratie gaf om te schrijven en hoe hij daar nu mee omgaat.

Ik heb ook veel geschreven. Ik denk dat er hier en daar nog wel boeken van mij te koop zijn. Niet al teveel drank op gaf mij ook inspiratie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bumperjim:

Verliefd op 1 vrouw, OK dat kan, maar als "vrouwen" cq "jonge vrouwen" in het algemeen een target worden, dat klinkt alsof je het over de tripels in de supermarkt hebt.

Ach die gozer is een beetje de weg kwijt.. Ik heb wel eens gelezen dat wanneer oudere mannen belangstelling voor jonge vrouwen krijgen dit een vorm van dementie kan zijn..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lastig onderwerp voor mij, dit schoolpleingedrag
ik verafschuw het zelf, en ja heb er aan meegedaan hier.
Te lang me ingehouden, dat wist ik al, maar om de verkeerde reden
toch mee gaan schrijven.
Ik wilde mijn mening zonodig geven en dan ook nog niet op de botte grove toon
die ik bij Bor zo vervelend vind.
Maar verbeter de wereld en begin bij jezelf he; ik had er niet ook nog overheen
moeten pissen (zoals hier ooit geschreven werd in een soortgelijke situatie).

Sorry dus Renaldo, ook al begrijp ik niet precies wat jouw schrijven over verliefdheden
inhoudt, dat wil niet zeggen dat jij dat niet meer mag.
Scrollen zoals TIE zegt, dat kan ik na al die jaren nog steeds niet, ik moet het immers eerst lezen
om te kunnen besluiten wat het met me doet. Maar ik hoef dat niet altijd te laten weten.
Dat is mijn les hier, nog steeds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schoolpleingedrag?? Doe ff normaal allemaal, ik kan je uit ervaring  vertellen dat dat er echt wel anders uit ziet. Kom op zeg, waarom dat  zielige gedoe en achteraf je verontschuldigen voor je mening omdat iemand er anders over denkt??  Sjeeses wat zielig, Kom op zeg, waar zitten jullie ballen?? 

bewerkt door nancy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei knakker:

Daar is inderdaad helemaal niks mis mee. Maar toch zie je ook hier soms dat mensen die mening pas beginnen te geven als één iemand voor hen die eerst (ietwat rellerig) heeft geroepen. En dat in het rellerige sfeertje dat ontstaat steeds meer mensen erbij gaan staan en mee gaan roepen. Dát is wat ik schoolpleingedrag noem. Ik heb het hier meermalen waargenomen, en het stoort mij, vooral omdat het doorgaans gericht is tegen één persoon. Kijk, als die ene persoon zich nou wanstaltig heeft gedragen is het tot daar aan toe, maar dat is hier niet het geval.

Ik zie geen rel hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei knakker:

Met een harde aanpak heb ik totaal geen moeite. Maar als je tijdens die harde aanpak met onterechte beschuldigingen komt wel.

Het zou jou sieren als je bij een tegengeluid ook eens over dit geluid wilde nadenken in plaats van met verhoogd volume te gaan kakelen. Ik heb meer respect voor mensen die als ze achteraf vinden dat ze iets verkeerds hebben gezegd daarvoor excuses aanbieden. Met ballen hebben heeft dat niets te maken. Wel met kortzichtigheid en vreemde trots.

Valt me van je tegen dit, niks onterechte beschuldigingen.  Verder raakt joúw gekakel kant noch wal. In ieder geval niet wanneer je naar je berichtgeving kijkt  betreffende je geciteerde bericht. Wie is hier nou kortzichtig?? Jammer Knakker,  ik had meer van je verwacht. Naja, het is wat het is.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...