Lika Geplaatst 8 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2020 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2020 Goedemorgen en we zijn weer wakker ' luchtbed gisteren wat harder opgepompt ' sliep wat beter hebben een hoge opblaasbare . Zeg al tegen mijn man hebben een heerlijke caravan en wat doen we in eem koepeltentje slapen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2020 Goedemorgen allemaal, Warmpjes alweer Zowel binnen als buiten 26 graden alweer Ga eerst maar eens stofzuigen en wc schoonmaken, straks is dat geen doen meer. Straks nog een berg boodschappen halen Jak, dat gesjouw altijd Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2020 goeiemooiemorgen frummers strand, strand, strand heerlijke briesjes vanuit zee door rugpijn geen volley meer even maar tussen de gezinnen aan het water en ik laat de anderen zich maar uitsloven als ze weer neerploffen is de vaste uitdrukking steeds dit is geen doen meer na een korte pauze in het water, eten en drinken; hup daar gaan ze weer. wat is het heerlijk als het lichaam signalen geeft dat het echt geen doen is zo. lekker boekjes lezen dus en dutten. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 augustus 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2020 Zwemmen zo. Pas om 11.00 uur. Je hebt vakantie of niet... Lui dus. Heel laat gaan slapen. Beetje opruimen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 8 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2020 Goedemorgen eerst week vakantie zit er op, heerlijk midweek Ardennen bij riviertjes! Nu thuis weer genieten van schaduw, lezen en slapen in slaapkamer met airco. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 8 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2020 Goedemorgen. Dagpact: Manou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2020 Goedemorgen! Hier niet zoveel doen. We hebben vorige week een zwembad gekocht, dus de tuin in en af en toe afkoelen. Blij dat ik niet hoogzwanger ben, vindt het nu af en toe al zwaar. Maar geniet ook van de bewegingen in mijn buik. Het is en blijft een wonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2020 (bewerkt) Fijne strand dag bikinibabe @takeiteasy @niks zag een mooie foto van je buik ' en mooie mijlpaal 20 weken. @Lika thuis weer aan het wennen. @Cleo66 las over je keuze mbt vakantie lastig idd dat is ook een reden waarom ik de caravan thuis gelaten heb en op de bonnefooi weg ben gegaan met tent.. flexibeler dan met dat gevaarte erachter indien het nodig is kunnen we makkelijk weg en een tent neemt minder plaats op een camping.. @lady jane lekker op het strans ' ik ben de oceaan in geweest machtige golven hoor echt zout happen hahaha. @Renaldo61 nog steeds in de detox ? Of ben je echt in opname ? Succes met alles. @Bor bij jou weer een beetje rustig ? Kun je al weer varen ? @Jopie goede reis terug ' je bent weer heel wat rijker .. Poeh wat heb ik nog meer gelezen anders excuus voor niet reageren . Hier nog nuchter aan de bak ' heb keurig de antabus ingenomen en maandag as weer onder beeldbellen .. donderdag spreek ik nog mijn behandelaar ook even telefonisch heb ik om gevraagd omdat ik dat wel een fijn ijkpunt vond in de vakantie.. Sterkte met de warmte allemaal ' hier zit ik redelijk gunstig aan de oceaan maar morgen gaan we het binnenland in .. zal anders zijn . Lieke 8 augustus 2020 bewerkt door Lieke7777 niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 8 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2020 Ook goedemorgen allemaal. Hier is het ook heet! Ik blijf maar binnen in mijn koele huisje.. Wel al erg veel zin in een pot bier...(en wel twee ook).. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2020 Ik ben de smaken ranja een beetje aan het uitproberen. Citroen van slimpie, heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2020 Lief dat je het vraagt @Cleo66 inmiddels weer on speaking terms gelukkig. Nu wel weer relatiegedoe, ik blijf aan de gang zo. Ik hou me maar rustig. En ik drink niet Ben jij er al uit wb vakantie wel of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2020 (bewerkt) Helemaal omgereden op de foto zie je de duinen van dune pilat daarachter zitten wij .. bij de stenen heerlijk gezwommen en er was opkomende tij. Overkant water 8 augustus 2020 bewerkt door Lieke7777 bumperjim en Moeps reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2020 Op thuisreis in de buurt van Rouen op een soort van zigeunercamperplaats. Niet echt, hoor, wel heel erg (Frans) volks. Wel leuk hier. Erg warm ook, vooral na een daggje rijden met airco. Gelukkig hebben we ijsjes en ook ijsklontjes voor de hond. Tot overmaat van ramp begint nu, na een zwaar bewolkte dag, de zon ook nog te schijnen. En het is al 37 graden... Nou ja, morgenavond weer thuis onder de plafondwapper. Misschien tot de volgende keer. Groet! nancy en Lieke7777 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 augustus 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2020 Goede thuisreis @Jopieen @Kohtje. Fijn dat je er weer even bent @Kohtje. @Lieke7777 ziet er goed uit daar. Ik ga koken. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2020 Ooooh wat heerlijk ziet dat eruit @Lieke7777! Geniet ervan. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2020 Sterkte met de hitte @Kohtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 8 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2020 Leuk jongens. Net ff gezwommen met de hond. Eens kijken of ik wat ga koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 augustus 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2020 Mooi zo @takeiteasy..Lekker is dat he? Moe maar voldaan. Er lijken zich meerdere nieuww wegen aan te dienen. Nu nog 'ja' zeggen en doen. Pfoei. Eng. Spannend. Ik? Rustig aan. Beetje cryptisch misschien. Gaat om werk. Nog geen idee hoe precies. Maar er ontvouwt zich iets... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2020 Slaap lekker allen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 augustus 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2020 Ja @Jopie. Maar ik ben nu al bang dat ik niet durf en doe. Dat ik de trein ten onrechte laat doorgaan. Hier ga ik de lat zo hoog leggen? Het begin van stress. Vanuit iets leuks. De lat. Stoppen. Ik wil zo graag anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 9 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2020 Wat spannend @Lika. Hoop dat je het gaat brengen wat bij je past Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 augustus 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2020 Yep. @Jopie. Ik voelde het toen ik woorden zocht om het op te schrijven hier. Ten onrechte was niet helemaal wat ik zocht en ook weer wel....dat oordeel weer. Niet alles wat kan moet ook. Ik hoef niet alles te doen wat ik zou kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden