Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Even ontbijten en snel de hardloopschoenen aan. Hardlopen kan mooi voor het werk én voordat het te warm wordt. 

bewerkt door Sandro

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen! Hier een luiere start. Vroeg wakker, ramen wijd open en weer doezelen. Helaas krijst nu een groep meeuwen op het dak. Opstaan dan maar...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goes bezig @Sandro  Ik blijf er moeite mee hebben met hardlopen 's ochtends. Wat ik ook als ontbijt neem, ik heb er tijdens het lopen last van en loop ik op nuchtere maag ben ik ook niet gelukkig. Misschien moet ik gewoon wat in mn zak steken en eten als ik me slap voel. 

Vanavond hardlooptijd maar ja dan is het wel weer 31 graden.

Sterkte iedereen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei bumperjim:

Misschien moet ik gewoon wat in mn zak steken en eten als ik me slap voel. 

Dat klinkt idd als een goed plan.

Een nuchtere maag werkt voor mij ook niet. Ik doe het op een licht ontbijtje. Kommetje kwark met wat crueli.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Binnenkort maar weer proberen. Het is zo zonde om te hardlopen als het zo heet is terwijl je 's ochtends alle frisheid kan hebben die je maar wilt. Ik zeg het namens mn hond want die loopt het hele jaar in winterjas. Zelf loop ik ook bij 30-35 graden zonder problemen, loop je wel geen persoonlijk record maar dat is sowieso geen doel voor mij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

O nee, vreselijk vind ik die hitte. Voor een kort loopje kan het nog wel, maar nu kan ik met gemak een uur gaan lopen in de frisheid. Nou, ik ga maar eens.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen

En aan het werk. Lekker rustig nog, maar dan moet ik wel gaan beginnen en niet hier of op fb blijven rondhangen. Respect voor alle hardlopers:) Ben zelf meer van het wandelen, word zo moe van hardlopen:P op de crosstrainer in de sportschool met muziekje vind ik wel weer fijn, maar die is nog dicht. @Zbb sterkte en succes:heart:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zit me erg kwaad te maken op die booze.

*

bewerkt door Bor
* stond zo lelijk, beetje netjes houden hier.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo bigjes

Eerst boodschappen doen, dan ook maar stukje hardlopen. Vrienden en bekenden kijken mij tegenwoordig vaak onbegrijpend en soms ietwat meewarig aan: eerst al geen bier meer, en nu steeds dat sporten. Wat mankeert die jongen toch?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou ik vraag me bijna af wanneer ik aan de beurt ben @knakker want
hij pikt ze er gewoon uit hier met die grijpgrage tengels. De ene is nog niet terug of hoppa, daar gaat de volgende ook al.:(

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen droge dag 32. Ik weet het aantal al niet meer uit mijn hoofd, moet iedere keer terugtellen, maar das dan weer een goed teken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mij krijgt-ie niet meer @Bor. Zelfs geen angst meer daarvoor. Ook al omdat ik weet dat de duivel in mijzelf huist, en ik heb mijzelf na jarenlang tobben eindelijk netjes onder controle. Maar wel treurig inderdaad, om hier zoveel mensen neer te zien gaan. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja het is hier gewoon een crisis- golf of zoiets..en mensen die eruit klauteren lezen nou ook niet bepaald heppie-de-peppie vind ik.
Wat blijft er dan nog over? What to do?
Ik weet het even niet meer hoor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kwispel niet hoor :lol:

Vandaag weer antabuse dag. Tis dat ik gebeld wordt maar anders .. niet omdat ik perce gelijk wil drinken maar wil gewoon recalcitrant  zijn .. ondanks dat ik weet dat ik het nodig heb en dat is het hem juist ik heb het nodig omdat ik weet dat nonkel booze hier ook op bezoek komt ... afhankelijk van dat rot tabletje zijn ...   

stond best leuk op vandaag..    door een stom mailtje ben ik  gelijk weer :(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ah @Lieke7777 ik zou je steeds een berichtje doen maar me kop zit te vol, dan kom ik er simpelweg niet aan toe.

Ik pak de boot vanmiddag misschien helpt dat.

Trouwens Liek, beter soort van afhankelijk van dat pilletje dan van grijpgrage Nonkel Booze.

bewerkt door Bor
onaardig woord richting Nonkel weg gehaald

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Lieke7777:

wil gewoon recalcitrant  zijn

Recalcitrantie was bij mij in het begin een van belangrijke drijfveren om eerder en rigoreuzer met de drank te stoppen dan mijn huisarts had verwacht dat het me lukken zou. "Ik zal die huisarts van me eens laten zien waartoe ik in staat ben", zo'n soort gevoel. Dat heeft best goed geholpen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...