Sandro Geplaatst 23 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2020 (bewerkt) Goedemorgen. Even ontbijten en snel de hardloopschoenen aan. Hardlopen kan mooi voor het werk én voordat het te warm wordt. 23 juni 2020 bewerkt door Sandro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 23 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2020 Goedemorgen! Hier een luiere start. Vroeg wakker, ramen wijd open en weer doezelen. Helaas krijst nu een groep meeuwen op het dak. Opstaan dan maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 23 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2020 Goes bezig @Sandro Ik blijf er moeite mee hebben met hardlopen 's ochtends. Wat ik ook als ontbijt neem, ik heb er tijdens het lopen last van en loop ik op nuchtere maag ben ik ook niet gelukkig. Misschien moet ik gewoon wat in mn zak steken en eten als ik me slap voel. Vanavond hardlooptijd maar ja dan is het wel weer 31 graden. Sterkte iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 23 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2020 Hé @Maja, heb je geen zin meer in het dagpact? dagpact: Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 23 juni 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2020 7 minuten geleden zei bumperjim: Misschien moet ik gewoon wat in mn zak steken en eten als ik me slap voel. Dat klinkt idd als een goed plan. Een nuchtere maag werkt voor mij ook niet. Ik doe het op een licht ontbijtje. Kommetje kwark met wat crueli. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 23 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2020 Binnenkort maar weer proberen. Het is zo zonde om te hardlopen als het zo heet is terwijl je 's ochtends alle frisheid kan hebben die je maar wilt. Ik zeg het namens mn hond want die loopt het hele jaar in winterjas. Zelf loop ik ook bij 30-35 graden zonder problemen, loop je wel geen persoonlijk record maar dat is sowieso geen doel voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 23 juni 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2020 O nee, vreselijk vind ik die hitte. Voor een kort loopje kan het nog wel, maar nu kan ik met gemak een uur gaan lopen in de frisheid. Nou, ik ga maar eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 23 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2020 Goedemorgen En aan het werk. Lekker rustig nog, maar dan moet ik wel gaan beginnen en niet hier of op fb blijven rondhangen. Respect voor alle hardlopers Ben zelf meer van het wandelen, word zo moe van hardlopen op de crosstrainer in de sportschool met muziekje vind ik wel weer fijn, maar die is nog dicht. @Zbb sterkte en succes Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 23 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2020 Goedemorgen allemaal, Fris opgestaan wasgoed al weg gestreken Wat is booze Bor ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 23 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2020 Goedemorgen droge dag 32. Ik weet het aantal al niet meer uit mijn hoofd, moet iedere keer terugtellen, maar das dan weer een goed teken. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2020 Ik kwispel niet hoor Vandaag weer antabuse dag. Tis dat ik gebeld wordt maar anders .. niet omdat ik perce gelijk wil drinken maar wil gewoon recalcitrant zijn .. ondanks dat ik weet dat ik het nodig heb en dat is het hem juist ik heb het nodig omdat ik weet dat nonkel booze hier ook op bezoek komt ... afhankelijk van dat rot tabletje zijn ... stond best leuk op vandaag.. door een stom mailtje ben ik gelijk weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2020 1 uur geleden zei Lieke7777: wil gewoon recalcitrant zijn Recalcitrantie was bij mij in het begin een van belangrijke drijfveren om eerder en rigoreuzer met de drank te stoppen dan mijn huisarts had verwacht dat het me lukken zou. "Ik zal die huisarts van me eens laten zien waartoe ik in staat ben", zo'n soort gevoel. Dat heeft best goed geholpen. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2020 Txs Bob en Bor Maak je niet druk om berichtje bor ' vol is vol ' ik zit ook enorm vol in mijn hoofd. Wanneer vertrekt je boot dan ga ik mee als verstekeling . Recalcitrante gedachten van jou begrijp ik hoor bob ' kunnen ook helpende zijn. Hier beleef ik ze in andere context ' recalcitrante gedrag naar mensen die mij behulpzaam willen zijn. Of misschien vorm van aandacht ? Schreeuw van ik kan het niet alleen ? Maar tevens eigenlijk het lastig vinden je open te stellen voor deze gevoelens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 23 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2020 Rederij Bor, voor al uw vakantiecruises Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 23 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2020 6 uur geleden zei Yana: Hé @Maja, heb je geen zin meer in het dagpact? dagpact: Yana Ha @Yana, zeker wel! Maar niemand deed meer mee... Wel alle dagen droog! dagpact Yana Maja Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2020 50 minuten geleden zei Bor: Straks rond 1500 uur. We bbq onderweg ergens op "mijn" onbewoond eiland. En we zijn tegen donker vanavond terug. Klinkt goed ' lekkere satestokjes niet vergeten ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2020 42 minuten geleden zei Bor: Met mijzelf gaat het wel goed maar even afstand proberen te nemen moet dan beter even denk ik. Ik ben er zelf ook nog. En bor is het allerbelangrijkst ' anders ga je dwalen in het grote bos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2020 53 minuten geleden zei Maverick: Rederij Bor, voor al uw vakantiecruises Hier vermaak ik mij wel op hóór .. afgelopen december mee gevaren . Maverick reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 23 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2020 Varen?! ow ik mis me bootje nu al en het is zulk mooi weer veel plezier @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 23 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2020 37 minuten geleden zei Lieke7777: Hier vermaak ik mij wel op hóór .. afgelopen december mee gevaren . @Bor heeft ook zo iets maar dan met buitenboordmotor geloof ik Lieke7777, Bob en Soberbunny31 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2020 14 minuten geleden zei Bor: Nog even @Lieke7777 Is het de Stena Line naar Engeland? Die heb ik eens gedaan met husband. Was vet! Nu echt weg. Douchen, verkleden en varen. Wees lief voor elkaar. Bye! Klopt @Bor is idd de boot naar Engeland maar niet stenaline maar naar dfds naar New Castle . Ben kk afgelopen december geweest met de kerstdagen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2020 Niet te snel vertrekken Bor ' kom er aan .. ik ben overstag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 23 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2020 13 minuten geleden zei Bor: Oah die zag ik nog net. Dan had je niet zo moeten zitten gaan lurken maar de zeilen hijsen man! Verdomme, je bent toch niet doof of wel?! Waarom deed je dat nou? Tja ik weet het eigenlijk ook niet eigen schuld dikke bult inderdaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 23 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2020 1 uur geleden zei Bor: Vrij van je werk? Dat is je valkuil meende ik. Toch heb je vorig jaar 8 maanden gedaan @Zbb en zelfs je rijbewijs terug. Dus je hebt er nu een potje van gemaakt, je kan veel beter. Sorry dat ik het zeg maar dat is zo. Weet je zelf ook wel, kom hieruit en door waar je was. Wat is dit voor kul man..is toch niks aan of wel? Ja je heb helemaal gelijk @Bor daarom zit ik nu in de detox schouders er maar weer onder hoop dat ik niet alles verkloot heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden