Maja Geplaatst 9 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2020 Goedemorgen allemaal! Buiten alleen de kraai en een duif te horen, saai. Maar wel frisse lucht die ruikt naar groen door een regenbui. Vandaag werken en daarna in de tuin de nieuwe planten inzetten die gisteren zijn bezorgd. Heb er zin in! Dagpact Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 9 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2020 Goedemorgen Vertrouwd op het dagpact onder Maja. Dagpact: Maja Momentum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2020 Het begin vd dagdraad is meestal het lekkerst Goeiemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2020 Goedemorgen Zwemmen, werken, boodschappen voor moeder, naar moeder, werken, koken, wandelen. Maar daartussenin en daarbinnen gebeurt het! Kijken hoe ik het doe. Zin in de dag? Ja, best! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2020 Moghu mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 9 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2020 Is het fijn @bolletje om weer naar dagbesteding te kunnen? Vind je het niet spannend qua corona? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 9 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2020 (bewerkt) Goedemorgen. Slecht geslapen. Eigen schuld. Werkmail gisterenavond geopend, terwijl ik vrij ben en toen iets lezen waar ik voor mijn gevoel iets mee moest. Weer in die val getrapt. 9 juni 2020 bewerkt door Sandro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2020 Goedemorgen! Niet meer doen dus @Sandro! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 9 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2020 Goedemorgen,die valkuil ken ik ook @Sandro,daar heb ik van geleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2020 (bewerkt) Ja heerlijk Yana,, ben niet meer moe en voel me weer goed. M'n tank is weer gevuld, Nee, anderen maken zich veel drukker. Ik weet niet wat griep is, nog nooit gehad. Ja zegt een ander maar dan kun je het toch nog krijgen. Tuurlijk maar om daar de hele dag aan te denken. Doe liever iets anders. Nee afstand houden vind ik genoeg. 9 juni 2020 bewerkt door bolletje Yana, rapilos en Kyon reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 9 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2020 1 uur geleden zei Lika: Maar daartussenin en daarbinnen gebeurt het! dat klinkt wel mooi en ook wat cryptisch. Goedemorgen, aan het werk weer. Vervelend he, die werkmails die door je hoofd blijven spoken Sandro. Bij mij schiet het allemaal niet zo op. Denk ik een klus af te hebben, blijft die me achtervolgen. Zo kom ik nooit verder. Heb af en toe het idee dat ik door modder loop. Dan is het de kunst om je hoofd een beetje helder te houden en niet alleen maar te concentreren op die modder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2020 goeiemorgen frummers voor ver weg of dichtbij jopie? Ik draag de mijne (voor ver weg) 's avonds bij de TV en heel incidenteel als ik op pad ga. Maar rijd geen auto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 9 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2020 Goedemorgen, droge dag 18 rapilos, lady jane, Momentum en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2020 oei, dat is best heel hard nodig dan☺ heb je waarschijnlijk, net als ik, van die knijprimpeltjes? Nou de reizigers gaan je dankbaar zijn straks, al weten ze van niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2020 oh ja, vandaag rijbewijs verlengen ook. gebruik m alleen als ID en die is me nog nooit op straat gevraagd gelukkig, want die nieuwe foto is vreselijk, zelfs zonder bril. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2020 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2020 (bewerkt) Goedemorgen allemaal, Fiets weg gebracht voor de gratis servicebeurt heb het al een paar dagen harstikke koud Zit met een dik vest en savonds met een dekentje En die stomme verwarming doet het dus gewoon niet in de zomer he (Blokverwarming, en die wordt dan zo afgesteld, dat het bij een bepaalde temperatuur gewoon niet aan schiet Dus anderen bepalen blijkbaar, wanneer mijn verwarming het mag doen Enfin, niet klagen maar dragen zullen we maar zeggen he 9 juni 2020 bewerkt door rapilos aanpassing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2020 Maar goed, ga mijn was maar eens binnen halen en strijken Vanmiddag toch maar naar de tuin dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2020 maar wordt het dan echt zo koud Raps? Bij mij nog steeds 22 graden binnen. Heb je niet iets onder de leden? Dochter zit ook steeds met een dekentje hier maar die loopt in een hemdje en korte broek, die gekke griet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2020 Nou ja, een ander zou het misschien niet koud hebben Jane, Maar ik ben nu eenmaal een kou kleum Het is hier overdag ongeveer 20 graden en in de avond 19 een ander zou het dan waarschijnlijk niet koud hebben denk ik Lekker, 22 graden bij jou, dat is dan wel uit te houden he En ja, die jongelui, lopen inderdaad vaak met blote armen en benen Liever koud, dan niet hip zijn ha,ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2020 Oh nee, nu 19 graden zie ik En het trekt hier altijd, snap niet waarvan, want alles zit dicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2020 Oh echt Marika Wat heerlijk, dat je het dan niet koud hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2020 Voel me altijd het lekkerst als het een graad of 26 is Heerlijk, t-shirtje aan, zonder kippenvel te krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2020 nou die komt er aan Raps vrijdag strandweer weer verheug me er nu al op. in de benen nu, mooie dag allen! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2020 Is ben jij dat Marika die ik elke winter zie baggeren hier haha grapje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden