Spring naar bijdragen

Maandag 1 juni


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Lekker weekeinde gehad, met barbeque, gezellig met kinderen en kleinkind
Gisteren, twee uurtjes gewerkt, tuin gesproeid en lekker gelummeld met vriend
Helaas weer niet droog gehouden
Vind het echt zo moeilijk he
Bah, ben het ook weer zat ook
Gevraagd of ik weer op het jaar pact kan
Ook eng, want stel dat ik er weer af moet, dat wil ik echt niet, dus ga een zware tijd tegemoet ha,ha
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wel nee Raps, het is niet moeilijk
je kon het ooit jaren, toen was het geen strijd meer
ff die mindset om, je wilt op gezond, toch?
geef je hoofd rust; wel-niet, wel-niet wordt; lekker iets anders.

reactie op die eerdere post dus♥

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja goede tip Jane
dat wel niet, wel niet wordt je ook gek van
En ja, al eens vier jaar vol gehouden, en een jaar, en twee keer vijf maanden en een keer vier maanden
zucht..oke, ik ga er weer voor :)

Veel plezier trouwens met je dochter
Gezellig toch, weer even je kind in huis :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ik vind het dagpact ook ‘eng’ Rapilos. Bijna twee maanden droog, en die tijd die vliegt voorbij. Ik ga ervoor voor de volle 100% Gewoon dag voor dag, een jaar lang. En ik denk vooral niet aan vakanties kerst etc. Hoeft nu ook nog niet, en als het eenmaal aan de orde is, zijn we ook weer stukken sterker :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Badkamer al gepoetst, stofzuiger er door. Nu even rustig zitten en zo ontbijtje maken. Lekker vrij vandaag, dus wij gaan in de tuin hangen. Inderdaad @Senna33 dag voor dag, dat heeft mij zeker in het begin ook geholpen. @rapilos als je al zo lang droog hebt gestaan, wat maakt het nu dan zo moeilijk? @lady jane veel plezier met je dochter, gaan jullie naar het strand? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Fruit, ik kom misschien sterk over, maar ja net als bij iedereen hier heb ik toch last van dat drank duiveltje in mijn hoofd
het geeft rust en ontspanning en ik vind het ook nog eens lekker
Maar bijna altijd spijt de andere dag, want altijd weer teveel waardoor je niet fit bent de andere dag
En ik ben nog wel zo,n gezondheidsfreak :blush:
Trouwens, dank voor je bericht, dit sterkt me wel :)

Lonster en Niks,

het maakt het moeilijk om te nu weer te stoppen, omdat ik toch weer regelmatig ( vaak weekeinde) weer drink
dan wakker je natuurlijk alles weer aan (de trek, hunkering, gevoel ontspanning te willen enz)
hoe langer je niet drinkt, hoe minder de hunkering weer wordt, dus ik houdt het zelf in stand !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei niks:

Goedemorgen! Badkamer al gepoetst, stofzuiger er door. Nu even rustig zitten en zo ontbijtje maken. Lekker vrij vandaag, dus wij gaan in de tuin hangen. Inderdaad @Senna33 dag voor dag, dat heeft mij zeker in het begin ook geholpen. @rapilos als je al zo lang droog hebt gestaan, wat maakt het nu dan zo moeilijk? @lady jane veel plezier met je dochter, gaan jullie naar het strand? 

Zij moet werken. Nu bij mij thuis. Ik zit met mn eerste mondkapje te zweten in de trein. Echt vreselijk. Electra wordthet weer denk ik. Scheelt wel 2 uur strand minder per keer dus twijfel twijfel...

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. We zijn hier weleens begonnen met "de spreuk van de dag", wat af en toe een hoop losmaakt. Misschien leuk om eens met een plaatje te beginnen. Wat zien jullie hierin? Ja, een ijsberg (zal ik maar alvast verklappen voor wie dat niet ziet ;)) , maar wat betekent het?

freud.jpg

 

bewerkt door Sandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Rapilos, ja je weet wel hoe het werkt he?

Dat 'twijfelen' wat Fruitvlieg noemt...dat doe ik over heel veel dingen in mijn leven, maar  niet meer over wel of niet drinken. Dat geeft me enorm veel rust, en ja, dat voelt ook heel 'sterk'.  En dat ik op momenten dat ik zucht ervaar niet voor de bijl ga. Dat is ook geen strijd (meer). Dat 'is' gewoon zo.

Yep, je houdt het zelf in stand;)

Maar het goede nieuws is,  je kunt het dus ook zelf anders doen :)

 

Wat Fruit zeg, je kunt alles joh! :rose:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...