Momentum Geplaatst 1 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2020 Goedemorgen forumleden Dagpact: Momentum Fijne maandag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 1 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2020 Mooie pinksterdag allemaal! 48 minuten geleden zei Momentum: Goedemorgen forumleden Dagpact: Momentum Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2020 Goeiemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2020 Moghu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2020 Goedemorgen. Ik was vergeten dat het vandaag een vrije dag was. Dus ga NU zwemmen. Hoppa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 1 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2020 Hoi @Denise79, je hebt een andere nickname ingevuld in het dagpact. Even wijzigen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 1 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2020 Goedemorgen,maak er wat van allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2020 Goedemorgen frummers. We worden weer verwend met een zonnetje.... en een bakje natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2020 goeiemorgen frummers allemaal rare geluidjes bij het wakker worden oh ja dochter is een paar nachtjes hier en heeft haar werk meegenomen staat er zo maar koffie voor me klaar lijkt wel moederdag hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2020 Goedemorgen allemaal, Lekker weekeinde gehad, met barbeque, gezellig met kinderen en kleinkind Gisteren, twee uurtjes gewerkt, tuin gesproeid en lekker gelummeld met vriend Helaas weer niet droog gehouden Vind het echt zo moeilijk he Bah, ben het ook weer zat ook Gevraagd of ik weer op het jaar pact kan Ook eng, want stel dat ik er weer af moet, dat wil ik echt niet, dus ga een zware tijd tegemoet ha,ha Momentum, Senna33 en Marietjestopt reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2020 Wij, straks ook naar verjaardag Cleo Wel zin in lekker een gebakje (net een klein kind he Maar ook mijn broers en zussen weer zien, en dat is lang geleden Wel in de tuin, dus dat moet kunnen hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2020 (bewerkt) wel nee Raps, het is niet moeilijk je kon het ooit jaren, toen was het geen strijd meer ff die mindset om, je wilt op gezond, toch? geef je hoofd rust; wel-niet, wel-niet wordt; lekker iets anders. reactie op die eerdere post dus♥ 1 juni 2020 bewerkt door lady jane rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2020 Ja goede tip Jane dat wel niet, wel niet wordt je ook gek van En ja, al eens vier jaar vol gehouden, en een jaar, en twee keer vijf maanden en een keer vier maanden zucht..oke, ik ga er weer voor Veel plezier trouwens met je dochter Gezellig toch, weer even je kind in huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 1 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2020 Goedemorgen, Ik vind het dagpact ook ‘eng’ Rapilos. Bijna twee maanden droog, en die tijd die vliegt voorbij. Ik ga ervoor voor de volle 100% Gewoon dag voor dag, een jaar lang. En ik denk vooral niet aan vakanties kerst etc. Hoeft nu ook nog niet, en als het eenmaal aan de orde is, zijn we ook weer stukken sterker rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2020 Bijna 2 maanden...Senna, Goed hoor, dat is alvast een flink beginnetje he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2020 @Smaragd niet opgeven hè, je hebt het beloofd. Gisteren een lummeldagje gehad. Dat was best lekker. Maar ook lastig want ik moet van alles van mezelf. Moeilijk om die balans te vinden. Ik had geen barbecue dus ik heb ook geen alcohol gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2020 Goedemorgen! Badkamer al gepoetst, stofzuiger er door. Nu even rustig zitten en zo ontbijtje maken. Lekker vrij vandaag, dus wij gaan in de tuin hangen. Inderdaad @Senna33 dag voor dag, dat heeft mij zeker in het begin ook geholpen. @rapilos als je al zo lang droog hebt gestaan, wat maakt het nu dan zo moeilijk? @lady jane veel plezier met je dochter, gaan jullie naar het strand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2020 Ja dat zat ik me ook af te vragen. Het is het gevoel van gezelligheid misschien, met je vriend @rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2020 Tja Fruit, ik kom misschien sterk over, maar ja net als bij iedereen hier heb ik toch last van dat drank duiveltje in mijn hoofd het geeft rust en ontspanning en ik vind het ook nog eens lekker Maar bijna altijd spijt de andere dag, want altijd weer teveel waardoor je niet fit bent de andere dag En ik ben nog wel zo,n gezondheidsfreak Trouwens, dank voor je bericht, dit sterkt me wel Lonster en Niks, het maakt het moeilijk om te nu weer te stoppen, omdat ik toch weer regelmatig ( vaak weekeinde) weer drink dan wakker je natuurlijk alles weer aan (de trek, hunkering, gevoel ontspanning te willen enz) hoe langer je niet drinkt, hoe minder de hunkering weer wordt, dus ik houdt het zelf in stand ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei niks: Goedemorgen! Badkamer al gepoetst, stofzuiger er door. Nu even rustig zitten en zo ontbijtje maken. Lekker vrij vandaag, dus wij gaan in de tuin hangen. Inderdaad @Senna33 dag voor dag, dat heeft mij zeker in het begin ook geholpen. @rapilos als je al zo lang droog hebt gestaan, wat maakt het nu dan zo moeilijk? @lady jane veel plezier met je dochter, gaan jullie naar het strand? Zij moet werken. Nu bij mij thuis. Ik zit met mn eerste mondkapje te zweten in de trein. Echt vreselijk. Electra wordthet weer denk ik. Scheelt wel 2 uur strand minder per keer dus twijfel twijfel... 1 juni 2020 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 1 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2020 (bewerkt) Goedemorgen. We zijn hier weleens begonnen met "de spreuk van de dag", wat af en toe een hoop losmaakt. Misschien leuk om eens met een plaatje te beginnen. Wat zien jullie hierin? Ja, een ijsberg (zal ik maar alvast verklappen voor wie dat niet ziet ) , maar wat betekent het? 1 juni 2020 bewerkt door Sandro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2020 Ach Rapilos, ja je weet wel hoe het werkt he? Dat 'twijfelen' wat Fruitvlieg noemt...dat doe ik over heel veel dingen in mijn leven, maar niet meer over wel of niet drinken. Dat geeft me enorm veel rust, en ja, dat voelt ook heel 'sterk'. En dat ik op momenten dat ik zucht ervaar niet voor de bijl ga. Dat is ook geen strijd (meer). Dat 'is' gewoon zo. Yep, je houdt het zelf in stand Maar het goede nieuws is, je kunt het dus ook zelf anders doen Wat Fruit zeg, je kunt alles joh! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2020 Dank je Kruidje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 1 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2020 @Cleo66: al gedacht aan weekendje Delft? Kies een hotel in centrum en alles is op loopafstand. Gezellige grachten, marktplein, legio terrassen, winkels ook op zondag open. Prinsenhof, nieuwe kerk, scheve Jan, ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 1 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2020 Of Deventer? Hele leuke binnenstad en ook alles op loopafstand. Met de IJssel als bonus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden