Spring naar bijdragen

Maandag 18 mei 2020


Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Jopie:

Nope. Het is een verleidelijk vooruitzicht waarmee ik hoop uit mijn diepe lethargie te komen :)

 

24 minuten geleden zei Jopie:

afwas klaar, caravan schoon en netjes. Nu even snel boodschappen in huis halen voor oppassen op de kleintjes morgen: die kunnen nu weer mee naar hier. Stuk eenvoudiger voor mij, prettiger ook, en voor hullie vrijer en lekkerder. Met een heeeeeel klein beetje geluk is zelfs het pierebadje open, maar dat hoeft helemaal niet. Gewoon lekker vrij buiten prutsen met water, zand en bloemetjes is al helemaal genoeg. En buiten aardappels en bloemkool eten aan tafel, met yoghurt na. Minder is meer.

Ik heb mezelf vorige week wel getrakteerd op 2 allerliefste effen joggingpakjes en 2 nog allerliefsteriger warme slofjes, zodat ze s'avonds lekker warm en makkelijk kunnen krummelen: vieze kleren uit, onder de tuinslang, en pak aan. 

Daarna me-time: door de duinen, naar het strand. Doen, joop, doen!

toch al een beetje aan het hemelen hoor jopie, dit gaat jou lukken mbt tot die lethargie♥

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoontje is jarig vandaag. Hij is nog op een leeftijd dat je al 3 maanden van tevoren begint met aftellen naar de belangrijkste dag van het jaar :)Gisterenavond de slingers opgehangen en de ballonnen opgeblazen. Vervolgens vanmorgen fris en fruitig vroeg wakker geworden om hem eens even goed te feliciteren. Op dit soort dagen moet je er staan als vader (op de andere dagen ook, maar jullie begrijpen wat ik bedoel). Tot voor kort had me dat een stuk meer moeite gekost en was ik er een stuk minder vrolijk onder, maar zonder alcohol is het allemaal veel leuker. Voor mezelf én voor mijn omgeving/dierbaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd met je zoontje @Sandro. Ik geloof dat ik nu iets heb gevonden waardoor ik me beter kan concentreren op werk. Site met allerlei verschillende achtergrondgeluiden voor tijdens werk. Ik heb nu de vroege ochtend cafegeluiden: onverstaanbaar gepraat, gerinkel van kopjes etc. Werkt goed omdat het regelmatige geluiden zijn, beter dan onregelmatig geluid van bovenburen/ kinderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanochtend heb ik opnieuw de woningbouwvereniging gebeld, voor de derde keer, vanwege gebreken aan het huis (al bij de oplevering). Ik kreeg nu een meneer aan de lijn die er  een melding over zou doen aan zijn leidinggevende en zie daar: al door twee instanties gebeld dat ze met de zaken aan de gang gaan. Nu wel.

Geduld, vriendelijk blijven, naam van de persoon aan de lijn vragen en volhouden, dat werkt dan blijkbaar. Maar, eerst zien, dan geloven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Michael P is inderdaad nogal gladjes ^_^ maar voor een ontspannende meditatie is zijn stem best fijn. Hij weet er inderdaad ook wel wat geld uit te slaan en kan er op Ibiza goed van leven. Sochicken is inderdaad een prettige site. Jan Geurtz. En je hebt allerlei interessante podcasts.

Zo rond deze tijd begin ik al echt moe te worden van thuiswerken, om 9 uur gestart. Een acht uur durende werkdag haal ik meestal niet. Ik wilde een collega te hulp vragen, maar ze heeft het zelf veel te druk. Dus we hebben maar gewoon even een half uurtje tegen elkaar aan gezeurd. Gelukkig heb ik het eind van de middagbiertje weer afgeschaft. Anders zou ik daar nu ook naar verlangen. Nu is het alleen een gedachte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Jannigje:

. Maar, eerst zien, dan geloven.

Ggrrrrr, wat moet je nou met “ vakmensen” die reparaties komen uitvoeren maar geen materiaal bij zich hebben??

Eerste de gasfitter, nu de regenpijp meneer.

Oh ja, geduld, geduld, geduld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste keer dat ik in dit draadje van dag iets kwijt moet... Nu net 2 dagen en 20 uur gestopt en nu loopt er een muis door mijn keuken! Ik raak hier een beetje gestrest van want dit is niet de eerste keer en ik ben doodsbang voor die beestjes. Er ligt geen eten alles staat al in plastic bakken en toch weer zo'n vies beestje. Precies op de tijd dat ik het niet al te makkelijk heb... Tips? Geen muizenvallen alstublieft want die begraaf ik met muis en al in de tuin! Geloof me, er liggen er al vier op rij! Zit hier zo niet op te wachten nu. ieeeuw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Adem in en adem uit Anne  , hier ook aantal malen een muisje hebben rondlopen en eigenlijk zijn ze best grappig  haha.

Hij zwaaide nog net niet elke keer naar mij...

zonder gekheid   ,  muizenvallen hielpen niet ik was eigenlijk van het gif strooien... en nu heb ik een  kat die zal ze wel weghouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...