Spring naar bijdragen

Maandag 18 mei 2020


Aanbevolen berichten

Jeeeeeetje Jane, wat ben jij vroeg :) 
Goedemorgen natuurlijk en ook goedemorgen voor alle andere frummers. 
Heerlijk geslapen hier en klaar voor weer een nieuwe dag. 
Maar eerst mijn krantje en een bakje. 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      
Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water        
Gerelateerde afbeelding  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het nieuws klinkt alsof de mensen
op het punt staan in opstand te komen.
De strandtenten gaan rond Hemelvaartsdag open;
die wachten niet meer en nemen de boetes voor lief.
Ze zijn wanhopig dit seizoen aan hun neus voorbij te zien gaan
en faillissementen dreigen alom, ook bij anderen. Vreselijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Ik ga zo de kleinkinderen halen. Gisteren nog met ze wezen fietsen in het bos hier. Toch fijn dat ze op loopafstand van ons wonen. En....de tuindeuren kunnen open, de trampoline staat al klaar. Nu nog voor wat waterpret zorgen in de vorm van gietertjes e.d. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu frummels,

Goed geslapen allemaal? Hier wel alleen wordt het weer flink warm in bed.

Werd vanochtend wakker met het idee de voordeur en de raamkozijnen te gaan schilderen, dus gaan we er morgen aan beginnen. Als we binnenkort weer mogen starten met werken heb ik geen tijd meer. Verf halen vandaag en vanmiddag in het zonnetje, spray painten. Heb er weer heel veel zin in kanjers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Sandro:

Goedemorgen. Michael Pilarczyk zal voor mij toch altijd de TMF VJ blijven die zich heeft ontpopt tot een slimme zakenman. Maar misschien zegt hij wel hele interessante dingen, geen idee. 

Ik zag dat filmpje, best interessante dingen vond ik, maar hij legt zo vaak de nadruk op geld verdienen als ultiem succes
dat ik het niet helemaal geloofwaardig meer vind. Het zou fijn zijn als er wat (voor mij) belangrijkere resultaten haalbaar,
als voorbeeld genoemd werden. succes stories gaan meestal zo. Moest er toch van aan Emiel ratelband door denken, brrrrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Adri02:

Tja, omdat sommige dames hier zo lyrisch over de stem van die kerel deden, dacht ik: laat ik eens luisteren. Laat ik nou meteen denken: dat lijkt wel die zwelbast van Veronica, ooit, waardoor ik altijd het geluid zachter of vaker nog uit zette. En ja hoor, Google leerde mij dat het hem inderdaad is / was, en dat hij zich door het leven bluft als een typische charlatan. Maar ja, veel vrouwen hebben nu eenmaal de onbedwingbare neiging voor foute mannen te gaan. En die Michael vult daar z'n portemonnee mee. Slimmerik. :D

Ik dacht het. Jij schrijft het. Hoewel de waarheid vast genuanceerder zal zijn. Maar we hoeven er niet naar te luisteren he. (Ga ik niet doen ook)

bewerkt door Sandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Heb jaren geleden dat boek gelezen van M.P. Vond het wel onderhoudend kan ik me herinneren maar hij lijkt me ook wel een beetje gladjes. Maar goed ken hem verder ook niet:D. Werken vandaag en de hele week, geen zin in met dat mooie weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...