Lieke7777 Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Kunnen we niet een klusjes dagpact afspreken haha . Ik ga vandaag mijn auto uitmesten en wassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Ja kom, haal die locomotief uit de blubber Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 3 uur geleden zei Jopie: Nope. Het is een verleidelijk vooruitzicht waarmee ik hoop uit mijn diepe lethargie te komen 24 minuten geleden zei Jopie: afwas klaar, caravan schoon en netjes. Nu even snel boodschappen in huis halen voor oppassen op de kleintjes morgen: die kunnen nu weer mee naar hier. Stuk eenvoudiger voor mij, prettiger ook, en voor hullie vrijer en lekkerder. Met een heeeeeel klein beetje geluk is zelfs het pierebadje open, maar dat hoeft helemaal niet. Gewoon lekker vrij buiten prutsen met water, zand en bloemetjes is al helemaal genoeg. En buiten aardappels en bloemkool eten aan tafel, met yoghurt na. Minder is meer. Ik heb mezelf vorige week wel getrakteerd op 2 allerliefste effen joggingpakjes en 2 nog allerliefsteriger warme slofjes, zodat ze s'avonds lekker warm en makkelijk kunnen krummelen: vieze kleren uit, onder de tuinslang, en pak aan. Daarna me-time: door de duinen, naar het strand. Doen, joop, doen! toch al een beetje aan het hemelen hoor jopie, dit gaat jou lukken mbt tot die lethargie♥ nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Zoontje is jarig vandaag. Hij is nog op een leeftijd dat je al 3 maanden van tevoren begint met aftellen naar de belangrijkste dag van het jaar Gisterenavond de slingers opgehangen en de ballonnen opgeblazen. Vervolgens vanmorgen fris en fruitig vroeg wakker geworden om hem eens even goed te feliciteren. Op dit soort dagen moet je er staan als vader (op de andere dagen ook, maar jullie begrijpen wat ik bedoel). Tot voor kort had me dat een stuk meer moeite gekost en was ik er een stuk minder vrolijk onder, maar zonder alcohol is het allemaal veel leuker. Voor mezelf én voor mijn omgeving/dierbaren. nancy, Lonster, Smaragd en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Gefeliciteerd Sandro! Ja, het betaalt zich echt uit, dat niet- drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Gefeliciteerd met je zoontje @Sandro. Ik geloof dat ik nu iets heb gevonden waardoor ik me beter kan concentreren op werk. Site met allerlei verschillende achtergrondgeluiden voor tijdens werk. Ik heb nu de vroege ochtend cafegeluiden: onverstaanbaar gepraat, gerinkel van kopjes etc. Werkt goed omdat het regelmatige geluiden zijn, beter dan onregelmatig geluid van bovenburen/ kinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Hier nog één, al vier jaar zonder alcohol. Aan de andere kant mis ik het nog heel erg. Het gaf mij rust en ik sliep meer en beter.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Gefeliciteerd @Sandro, jij bent een fantastisch cadeau voor je zoontje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Vanochtend heb ik opnieuw de woningbouwvereniging gebeld, voor de derde keer, vanwege gebreken aan het huis (al bij de oplevering). Ik kreeg nu een meneer aan de lijn die er een melding over zou doen aan zijn leidinggevende en zie daar: al door twee instanties gebeld dat ze met de zaken aan de gang gaan. Nu wel. Geduld, vriendelijk blijven, naam van de persoon aan de lijn vragen en volhouden, dat werkt dan blijkbaar. Maar, eerst zien, dan geloven. Asterix en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 En weer UP Ja Jannigje... geduld is een schone zaak... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 1 uur geleden zei Rosee: Site met allerlei verschillende achtergrondgeluiden voor tijdens werk. Waar? Ik heb meestal iets opstaan dat past bij concentratie en leren. Ik heb coffitivity gevonden www.businessinsider.nl/niet-koffie-maar-geluid-koffiebar-is-goed-voor-je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Die Michael P is inderdaad nogal gladjes maar voor een ontspannende meditatie is zijn stem best fijn. Hij weet er inderdaad ook wel wat geld uit te slaan en kan er op Ibiza goed van leven. Sochicken is inderdaad een prettige site. Jan Geurtz. En je hebt allerlei interessante podcasts. Zo rond deze tijd begin ik al echt moe te worden van thuiswerken, om 9 uur gestart. Een acht uur durende werkdag haal ik meestal niet. Ik wilde een collega te hulp vragen, maar ze heeft het zelf veel te druk. Dus we hebben maar gewoon even een half uurtje tegen elkaar aan gezeurd. Gelukkig heb ik het eind van de middagbiertje weer afgeschaft. Anders zou ik daar nu ook naar verlangen. Nu is het alleen een gedachte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 51 minuten geleden zei Jannigje: . Maar, eerst zien, dan geloven. Ggrrrrr, wat moet je nou met “ vakmensen” die reparaties komen uitvoeren maar geen materiaal bij zich hebben?? Eerste de gasfitter, nu de regenpijp meneer. Oh ja, geduld, geduld, geduld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Up. Beetje druk(goed voor mij), hoopt dat het goed gaat met iedereen. Fijne dag/avond allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Gefeliciteerd met jouw zoontje @Sandro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Bedankt allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 gefeliciteerd Sandro, feestje in de tuin? Wat een heerlijk weer zeg, nog best warm ook nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 6 uur geleden zei Lieke7777: Kunnen we niet een klusjes dagpact afspreken haha . Ik ga vandaag mijn auto uitmesten en wassen geslaagd hij staat weer te shinen. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 @Sandro gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje , en super goed dat je dit nu op een andere manier kan invullen met hem superdad.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anneflow Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Eerste keer dat ik in dit draadje van dag iets kwijt moet... Nu net 2 dagen en 20 uur gestopt en nu loopt er een muis door mijn keuken! Ik raak hier een beetje gestrest van want dit is niet de eerste keer en ik ben doodsbang voor die beestjes. Er ligt geen eten alles staat al in plastic bakken en toch weer zo'n vies beestje. Precies op de tijd dat ik het niet al te makkelijk heb... Tips? Geen muizenvallen alstublieft want die begraaf ik met muis en al in de tuin! Geloof me, er liggen er al vier op rij! Zit hier zo niet op te wachten nu. ieeeuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Adem in en adem uit Anne , hier ook aantal malen een muisje hebben rondlopen en eigenlijk zijn ze best grappig haha. Hij zwaaide nog net niet elke keer naar mij... zonder gekheid , muizenvallen hielpen niet ik was eigenlijk van het gif strooien... en nu heb ik een kat die zal ze wel weghouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Misschien is dit iets? https://www.ongediertebestrijden.com/muizen/oma-weet-raad-muizen/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 Alcoholwalm jaagt de muizen niet weg in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anneflow Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 @Lieke7777, dat heb ik ook staan en dan liggen ze te creperen in de bijkeuken, kan ik ook niet goed tegen... @Sandro hahaha dat ben ik met je eens! Zag dat je zoontje jarig is? Gefeliciteerd!! @Bob ga gelijk kijken voor nu adem ik nog maar durf niet de keuken in om te koken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2020 ik had van dat gif roze spul , soort graanmengels daar heb ik ze niet mee zien creperen.. maar hier zaten ze achter het aanrechtblok.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden