Lika Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 Goedemorgen! dagdraad zaterdag 16 mei Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 Goedemorgen frummers. Geen zonnetje buiten, wel windstil en een stukje minder koud. Binnen een bakje en de krant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 Goedemorgen Gewoon. Ja, gewoon genieten van het nú... het leven gáát al zo verschrikkelijk snel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei Maja: dagdraad zaterdag 16 mei Maja Kyon Goedemorgen. hier wel een stralende zon. Lekker gewandeld met de hond. Nu genieten van 1 weekje verlof. Heerlijk ben ik wel aan toe. 16 mei 2020 bewerkt door Kyon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 goeiezonnige morgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 Zo ik ga weer de goede kant uit (qua gezondheid). Heb even teruggelezen. Fijn dat op de dagdraad van gisteren ook de sterfdag van Lars werd genoemd. Ik had de laatste maanden minder contact met hem, daar heb ik nog altijd spijt van. Ik had toch veel moeite met zijn voorgenomen afscheid. Soms is het motto ‘alleen energie steken in positiviteit’. een smoesje om verdriet uit de weg te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 Ik lees overigens juist wel graag de hersenspinselen van @Jopie, ook over de huidige crisis. Misschien alleen de vorm (wijsheid in pacht) aanpassen? Ik zie in het wijsheid in pacht hebben in Jopie haar geval overigens meer een frustratie van denken als enige iets te zien en van dat gevoel af willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 Nog bedankt voor je bloemetje @Jannigje, ze staan nog steeds goed Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 Die hangmatjes voor katten @bolletje Bedoel je matjes die je aan de verwarming hangt of iets anders? Hoe maak je die? Ben jij even mijn activiteitenbegeleider Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 (bewerkt) Reacher hangmattennaaister je neemt een vierkant of langwerpig stuk stof van ongeveer 1 bij 1/2 mtr. en naait het aan weerskanten met een brede zoom waar je een stuk touw door kan, dicht. Nou als je dat gedaan hebt kun je het ergens hangen waar je het vast kan binden. Ze hadden bij de dierenamb. rennen waar je een hangmat van twee meter kon hangen, dat was dik plezier voor de dieren Bedenk me net dat je ook dat als je in de h. kamer een trap hebt kun je hem daar hangen, eventueel twee stokjes aan de boven en onderkant zodat het open staat en de kat er makkelijk in kan. Hopelijk heb ik het een beetje duidelijk heb opgeschreven. Kijk eens wat leuk? 16 mei 2020 bewerkt door bolletje Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 Goedemorgen Lekker uitgeslapen. Partner is dit hele weekend werken. Vandaag genieten van het mooie weer en met mijn puber even de stad in. We moeten beiden toch wel dringend een zomer jack nu. Beetje zonde geld voor die paar keer dat we het echt dragen, maar winterjas te dik, en een vest of geen jas te koud. S’morgens dan. Voor de nieuwe leden ook allemaal een welkom hier namens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 21 minuten geleden zei bolletje: Reacher hangmattennaaister je neemt een vierkant of langwerpig stuk stof van ongeveer 1 bij 1/2 mtr. en naait het aan weerskanten met een brede zoom waar je een stuk touw door kan, dicht. Nou als je dat gedaan hebt kun je het ergens hangen waar je het vast kan binden. Ze hadden bij de dierenamb. rennen waar je een hangmat van twee meter kon hangen, dat was dik plezier voor de dieren Bedenk me net dat je ook dat als je in de h. kamer een trap hebt kun je hem daar hangen, eventueel twee stokjes aan de boven en onderkant zodat het open staat en de kat er makkelijk in kan. Hopelijk heb ik het een beetje duidelijk heb opgeschreven. Kijk eens wat leuk? Wat gaaf! Je legt het heel goed uit met de plaatjes erbij. Ik ga ermee aan de gang. Het gaat langzaam want geen naaimachine. ik ging sowieso mondmaskers maken. Niet vanwege het grote vertouwen in de werking maar ik ben van plan er snorharen op te maken. Dan heb ik die ook. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 Goedemorgen! Kop thee erin en er weer uit. Zo maar weer proberen met een cracker. Fijn dat je weer wat beter bent @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 Goedemorgen veel nieuwe leden erbij afgelopen dagen ' iig welkom met zijn allen .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 dagdraad zaterdag 16 mei Maja Kyon Senna33 Voor mij vandaag dag 42 droog rapilos en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marietjestopt Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 dagdraad zaterdag 16 mei Maja Kyon Senna33 Marietjestopt En goedemorgen morgen! Wat leuk die hangmatjes! En Senna, goed bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 1 uur geleden zei niks: Goedemorgen! Kop thee erin en er weer uit. Zo maar weer proberen met een cracker. Fijn dat je weer wat beter bent @Reacher Dank je wel. Gefeliciteerd met je zwangerschap niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 1 uur geleden zei Marika: Reacher. Marika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 (bewerkt) Vandaag toch weer mijlpaaltje 125 dagen nuchter... gisteren via post mijn bestelde aa penning 4 maanden ontvangen . @Jannigje mijlpaal 16 mei 2020 bewerkt door Lieke7777 Marietjestopt, Lonster, nancy en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 Dank je, we gaan eerst oefenen met een kat. Reacher en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 1 minuut geleden zei Lieke7777: Vandaag toch weer mijlpaaltje 125 dagen nuchter... gisteren via post mijn bestelde aa penning 4 maanden ontvangen . Toppie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 2 minuten geleden zei niks: Dank je, we gaan eerst oefenen met een kat. Dan komt het zéker goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 Daar wordt je misselijk van zeg deze gif sorry haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden