lady jane Geplaatst 12 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2020 ik heb nog een paar weekjes om erover na te denken ik denk wel dat een ID minder lang geldig is, maar ga het uitzoken thnx De pasfoto's gisteren gemaakt, nou daar werd ik niet vrolijk van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2020 Goedemorgen allemaal, Hier al een uurtje al het wasgoed weg gestreken, dus dat is weer lekker opgeruimd hier bewolkt., vrij koud en licht buiig . Bor; 2 liter water per dag geweekte gedroogde pruimen bij het ontbijt, alsmede een eetlepel gebroken lijnzaad door de yoghurt of zo Veel groenten, 2 stuks fruit op de dag, volkorenproducten (brood, spaghetti, macaroni, en zilvervliesrijst, geen witte producten gebruiken) elke dag een wandeling van minimaal een half uur nou, als het dan nog niet gaat, dan weet ik het niet meer hoor Niks, Leuk, naar de verloskundige (Ik lustte ook geen koffie toen ik zwanger was ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2020 18 minuten geleden zei Marietjestopt: Dagpact: Sandro Marietjestopt Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2020 niets kunnen eten en dan jouw lijst wegwerken Raps? Als ik vroeger een vastenperiode startte moest ik ook eerst de darmen leeg hebben, zodat alles goed doorgespoeld zou worden. Van sennenpeulenthee kreeg ik enorme krampen, maar als ik bitterzout nam niet. Dat is een onschuldig middel vergeleken bij pillen hoor Bor, en daar raak je niet aan verslaafd. Maar wat je ook neemt, doe het kort, hoe eerder jouw eigen systeem weer op gang komt hoe beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2020 Als je bijna niets kan eten, dan in elk geval 2 liter water en een beetje van "mijn "lijst, maar die lijnzaad en gedroogde pruimen zeker proberen Er is ook senna thee inderdaad, zit volgens mij ook vaak in detoxthee, maar herinner me ook buik krampen Lijkt niet slim inderdaad lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2020 Ik heb dat verhaal eigenlijk nooit zo geloofd, ik ben een koffiedrinker, en drink alleen water in de sauna, als ik sport of aan het strand lig. Soms drink ik thee, om niet nig meer aan de koffie verslaafd te raken. Maar nooit klachten gehad over welk orgaan dan ook. Het kan dat ik de uitzondering ben, die de regel bevestigt, maar zo voelt het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2020 Volgens mijn weight watchers club is koffie ook gewoon vocht. Ik heb een foto op mijn id van toen ik in een burnout zat, 20 kilo dikker was en door de regen was komen aan fietsen. Trieste aanblik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2020 1 uur geleden zei lady jane: Ik moet ook verlengen, maar gebruik het alleen als identiteitsbewijs dus ik zou ook dat kunnen aanschaffen dan. Heb ik ook gedaan Jane Durf geen auto meer te rijden. Heel bang dat ik niet meer echt alert genoeg reageer. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2020 Ik heb 40 jaar dat bewijs en nooit ermee gereden Bol, dus ga dat nu ook niet doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 12 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2020 Heftig, die 5 jongens die zijn verdronken bij Scheveningen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2020 Ja en die jongens zijn op de zelfde plek verdronken als mijn broer. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2020 (bewerkt) like betekent niet alleen of specifiek leuk, voor mij dus, Bor Zelf like ik als ik geraakt word of de ander wil laten weten; je wordt gelezen of ik waardeer dit schrijven erg of..... of..... van alles dus 12 mei 2020 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2020 Kleren gekocht. In maatje supergroot. Eigen schuld, nu echt wat er aan gaan doen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 mei 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2020 Ongeveer 1 cm, een kloppend hartje, 7 weken en 4 dagen, uitgerekend op 25 december Dus als we op de arrenslee zitten maar op zoek naar een herberg. lady jane, nancy, Lika en 5 anderen reageerden hierop 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marietjestopt Geplaatst 12 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2020 8 minuten geleden zei niks: Ongeveer 1 cm, een kloppend hartje, 7 weken en 4 dagen, uitgerekend op 25 december Dus als we op de arrenslee zitten maar op zoek naar een herberg. Arrenslee??? Ik denk toch echt dat je zo binnenkort opzoek mag naar een ezeltje En wat heerlijk, ook een hartje gehoord, mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 12 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2020 1 uur geleden zei Adri02: Nou, je kan je tijd beter besteden. Antoinette Hertsenberger was op snoepreis naar IJsland en Israël geweest om ons te laten weten dat jongeren op IJsland pas vanaf hun 20-ste gaan drinken, dat sommige 'geleerden' in Israël denken dat je met een prlwitzkofsky-hoed op van de drank af kan geraken en dat in het algemeen een maandje drankonthouding een lagere bloeddruk en betere leverwaarden oplevert. Niets nieuws onder de zon dus. Of ja, die hoed ... En dus toch nog de aflevering uitgekeken blijkbaar Ik vond het ook niet mega interessant, maar die psychologische onderzoekjes nog best grappig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marietjestopt Geplaatst 12 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2020 Vanavond een heerlijke bonenschotel met wraps, guacamole en zure room gegeten, in het kader van een vega-dagje. Nu aan de thee. Alvast een droge afmelding. Rapid, Kyon en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2020 Hier ook weer een droge afmelding Vroeg naar bed Weer hard gewerkt in huis en tuin Rapid, Marietjestopt en Kyon reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 12 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2020 Hier ook een droge afmelding,weltrusten iedereen,hier ook op tijd naar bed,nog gammel van de laatste nacht dienst,dus zo eens wat uren bij slapen. Marietjestopt, rapilos en Kyon reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 12 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2020 Verbaas me toch steeds weer een beetje hoe vroeg de afmeldingen binnen komen. De zon is nog niet eens onder. Maar slaap lekker mensen Rapid reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2020 Wat mooi @niks dat je ook het hartje hebt gehoord, bijzonder moment. Trouwens met een kindje ontmoet je veel andere moeders: op de creche/schoolplein/speeltuin/clubjes etc. Weet zeker dat je er vriendinnen bij krijgt! Leuk dat je ons op de hoogte houdt wb je zwangerschap. @Etty bedankt voor je inspirerende bijdrage op dagdraad gisteren, net gelezen. Drukke dag gehad vandaag en nu lekker in de chillmodus niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2020 Ahh @Jopie wat jammer, kan me helemaal indenken hoe je je had verheugd op n lekkere warme douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 12 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2020 Jeej, ik heb een mondkapje binnen. Voorlopig niet nodig, maar alvast voorbereid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 12 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2020 28 minuten geleden zei Sandro: Verbaas me toch steeds weer een beetje hoe vroeg de afmeldingen binnen komen. De zon is nog niet eens onder. Maar slaap lekker mensen Hier ook een vroege afmelding. Bij mij gaat om kwart over 5 de wekker daarom lig ik er ook altijd vroeg in, anders red ik het niet overdag. Heb echt mijn slaapuurtjes nodig. rapilos, niks en Rapid reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2020 Thnx Jopie en Jane. Ik ga te bedde, om half zes op. 7 uur starten op het werk. Slaap lekker allen . lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden