Spring naar bijdragen

Dinsdag 12 mei 2020


niks

Aanbevolen berichten

Goedemorgen! Vanmorgen naar de verloskundige. Ik merk dat ik toch wat wereldvreemd ben geworden de laatste jaren. Nooit geen vriendinnen gehad,  dus ook niet die zwanger waren. Gelukkig kun je veel op internet opzoeken tegenwoordig. En ja, ben nu ook op een zwangeren site forumlid. Maar heb best veel vragen, onzekerheden, hopelijk een beetje een begripvolle verloskundige. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Niks en alle andere frummers. 
Een strakblauwe hemel en dus stralende zon.... 
Dat belooft een mooie dag te worden... 
Niks, in wens jou een heel begripvolle en hartelijke verloskundige toe. 
Leuk, spannend, mooi allemaal. 
En ja, wat heerlijk dat je zoveel op internet kunt vinden... 
Toen ik in verwachting was van oudste waren wij nog maar kort daarvoor verhuisd een kleine 100 km verderop. 
Geen bekenden/vriendinnen vlakbij, geen internet of appjes of wat dan ook, beperkt telefoneren i.v.m. kosten... 
Ik was inderdaad heel blij met mijn verloskundige ...
Maar goed, een bakje eerst maar even... 
1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      
Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water        
Gerelateerde afbeelding     

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Bor:

Ja ik had dat zelf niet in de gaten hoor, totdat de assistente me vroeg wat en hoeveel ik dronk op een dag. Nou ja toen ik dat opnoemde dacht ik zelf ook al ineens dat is niet veel.
Dus nu moet ik na elk toiletbezoek een glas water, 1 slok koffie staan 2 slokken water tegenover..kortom, ik zit nu een hele dag met water en/ of vruchtensap voor me neus.:rolleyes:

Het liefst helemaal geen koffie of alc want dat droogt uit en staat nóg meer water tegenover. Wat een gedoe maar ja..

Hoe lang probeer je nu meer te drinken? Daar zal je lijf in ieder geval na een paar dagen wel wat van gaan merken !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Eerst sporten dan ontbijten met koffie. En aan het werk.

Niks, veel plezier straks. Hoop dat je het hartje al kunt horen. Vond dat zo speciaal. 

Bor, beterschap. Idd veel water en thee etc drinken. En bij mij helpt een eeetlepel gebroken lijnzaad ook door bv de yoghurt of kwark. Of wat hennep of chia zaad door de salade. Zet de darmen ook aan het werk.

Ik mis @Marika hier al een tijdje. Alles goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei GewoonDoen:

Goedemorgen

@niks . Heerlijk een forum voor zwangeren .Gezellig en leerzaam, daar kan je ook nog leuke vriendinnen aan over houden, ook voor je kind straks.

Hou ons ook op de hoogte, kunnen wij straks als extra oma fungeren.

 

Ik vindt dat wel een beetje lastig. Ik wil niemand verdriet doen. Aan de andere kant, wel ervaren ouders hier. Dus ik zal jullie goede raad vast wel eens nodig zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoel: tijdje geleden was hier iemand waar een zwangerschap niet vanzelfsprekend was, ik kan me voorstellen dat het voor degene niet zo fijn is om er over te lezen. Ik wil graag rekening houden met anderen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen,

Sennepeulen gebruiken Bor, deed mijn oma ook altijd. Nou weet ik niet meer precies waarvoor ze dat deed maar het was voor de darmen.

Is vanavond nu weer een conferentie van Rutte? Niet de grote maar een beetje een overzicht van de afgelopen week?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Bor:

Het liefst helemaal geen koffie of alc want dat droogt uit en staat nóg meer water tegenover.

Koffie kun je volgens mij prima drinken zonder dat je het moet compenseren met ander vocht, als je het maar gematigd doet (max 6 kopjes per dag). Maar goed, wie ben ik om de assistente tegen te spreken. Zou het alleen zonde vinden als je je helemaal gek maakt met dat drinken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei niks:

Ik bedoel: tijdje geleden was hier iemand waar een zwangerschap niet vanzelfsprekend was, ik kan me voorstellen dat het voor degene niet zo fijn is om er over te lezen. Ik wil graag rekening houden met anderen. 

Ik zou er vrij over schrijven hoor. Ik was graag moeder geworden, dat is niet gebeurd, maar het zou erg zijn als blije zwangeren en kleine kinderen me daarom zouden mijden. Jouw blijdschap (en zorgen) mag er evengoed zijn als mijn verdriet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het ook fijn @Jopie en mijn superdeluxe sportschool neemt vast goede maatregelen. Bovendien doe ik ook boodschappen. Dat is enger denk.ik. 

Ik merk ook dat het voelt als een enorme stap om weer te gaan. Uit mijn cocon. Is moeilijk. Daarom ook al goed. Voor de gewenning en het weer uitbreiden van mijn scope. Zal toch nodig zijn. Dan maar beter vast een voorzichtige stap die kant op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...