Spring naar bijdragen

Woensdag 6 mei 2020


Rapid

Aanbevolen berichten

Even bijgelezen .. wat verschrikkelijk voor je vriendin @Jopie .. het is ook echt behelpen maar dit is gewoon mensonwaardig. Vind de versoepelingsmaatregelen wel goed .. ook ivm bijv crematies dat er weer meer mensen mogen .. dit was gruwelijk natuurlijk afgelopen tijd voor rouwproces en afscheid .. hoop dat alles wel behapbaar blijft en mensen niet massaal doorslaan nu maar hun verantwoordelijkheid blijven nemen. Fijn @Lieke7777 dat je je kids weer snel kunt zien! Geniet van het moment met alle liefde ook al is er wat afstand in meters ... niet in jullie hart. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is zeker erg @Jopieen eigenlijk niet menswaardig op deze manier,fijn @Lieke7777dat je je kinderen mag zien,tja ga zelf er nog eens over nadenken alle nieuwe vrijheden,snap wel dat de economie weer aan de praat moet,maar ben bang dat geld verdienen  en macht weer boven dit virus gaat ,met alle gevolgen van dien,weltrusten allen,hier een droge afmelding en genoeg stof om weer over na te denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Kohtje:

Ik  ben nu even een beetje de draad kwijt. Hoe zit het nu met op bezoek gaan bij moeder (90 jaar, zelfstandig wonend in een bejaardencomplex)?

Als je moeder zelfstandig woont dan was bezoek al niet verboden toch? Zelf nadenken dan lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar twijfelde ik dus aan. Ze had van verschillende omwonende ouwetjes te horen gekregen dat 'al dat bezoek' (ik kom er één keer per week een half
uurtje met de boodschappen en als soort van klaagmuurtje, verder niemand) toch niet de bedoeling kon zijn.. Maar zelf gaan diezelfde omwonenden
bijna dagelijks met hun rollators naar de A.H. waar het spitsroeden lopen is tussen al die kriskrasrollatordwalers...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is ook allemaal onlogisch, hoe mensen denken. En wat anderen zeggen kan goed jaloezie zijn. Ik zou het van jouw moeder af laten hangen, wil zij dat je langs komt? 

Ik heb een vriendin die kwetsbaar is, want ziek. Ze wil niet dat ik langs kom. Maar ze gaat zelf wel naar Ikea, de drogist etc terwijl iemand anders dat ook voor haar kan doen. Heel vreemd vind ik dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...