Lieke7777 Geplaatst 6 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2020 @Jopie heftig hoor.. de toon die gezet wordt en verplicht ....... wegen pfff hoe erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 6 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2020 Even bijgelezen .. wat verschrikkelijk voor je vriendin @Jopie .. het is ook echt behelpen maar dit is gewoon mensonwaardig. Vind de versoepelingsmaatregelen wel goed .. ook ivm bijv crematies dat er weer meer mensen mogen .. dit was gruwelijk natuurlijk afgelopen tijd voor rouwproces en afscheid .. hoop dat alles wel behapbaar blijft en mensen niet massaal doorslaan nu maar hun verantwoordelijkheid blijven nemen. Fijn @Lieke7777 dat je je kids weer snel kunt zien! Geniet van het moment met alle liefde ook al is er wat afstand in meters ... niet in jullie hart. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2020 Ik ben nu even een beetje de draad kwijt. Hoe zit het nu met op bezoek gaan bij moeder (90 jaar, zelfstandig wonend in een bejaardencomplex)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2020 Verschrikkelijk!!! Hier word ik echt boos van!!! @Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2020 1 uur geleden zei Lieke7777: Ff iets anders als goed is zie ik mijn kinderen as dinsdag onder voorwaarde 1.5 meter afstand... Zal pittig zijn maar is niet anders. Pittig? Vast wel. Maar ook goed nieuws toch? Fijn voor jullie Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 6 mei 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2020 Is zeker erg @Jopieen eigenlijk niet menswaardig op deze manier,fijn @Lieke7777dat je je kinderen mag zien,tja ga zelf er nog eens over nadenken alle nieuwe vrijheden,snap wel dat de economie weer aan de praat moet,maar ben bang dat geld verdienen en macht weer boven dit virus gaat ,met alle gevolgen van dien,weltrusten allen,hier een droge afmelding en genoeg stof om weer over na te denken. Marietjestopt, Lieke7777 en rapilos reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2020 Dagpact geslaagd Marietjestopt, Rapid en Lieke7777 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marietjestopt Geplaatst 6 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2020 Hier ook weer een geslaagd dagpact. Lieke7777, rapilos en Rapid reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2020 Slaap wel allen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2020 Welterusten @allen nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 6 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2020 @Cleo66, anders morgen even de dagbesteding bellen of zij al iets meer weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 7 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2020 10 uur geleden zei Kohtje: Ik ben nu even een beetje de draad kwijt. Hoe zit het nu met op bezoek gaan bij moeder (90 jaar, zelfstandig wonend in een bejaardencomplex)? Als je moeder zelfstandig woont dan was bezoek al niet verboden toch? Zelf nadenken dan lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2020 Daar twijfelde ik dus aan. Ze had van verschillende omwonende ouwetjes te horen gekregen dat 'al dat bezoek' (ik kom er één keer per week een half uurtje met de boodschappen en als soort van klaagmuurtje, verder niemand) toch niet de bedoeling kon zijn.. Maar zelf gaan diezelfde omwonenden bijna dagelijks met hun rollators naar de A.H. waar het spitsroeden lopen is tussen al die kriskrasrollatordwalers... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 7 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2020 Het is ook allemaal onlogisch, hoe mensen denken. En wat anderen zeggen kan goed jaloezie zijn. Ik zou het van jouw moeder af laten hangen, wil zij dat je langs komt? Ik heb een vriendin die kwetsbaar is, want ziek. Ze wil niet dat ik langs kom. Maar ze gaat zelf wel naar Ikea, de drogist etc terwijl iemand anders dat ook voor haar kan doen. Heel vreemd vind ik dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden