Spring naar bijdragen

Maandag 4 mei 2020


niks

Aanbevolen berichten

Het was hier weer een dag van een hoop "moeten". Iedereen die van alles verwacht. Kom toch weer tot de conclusie dat niemand de waarheid in pacht heeft en je ook nooit iedereen tevreden kunt houden. Met die rustgevende gedachte ga ik slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve allemaal,

Wat fijn dat velen van jullie aan me gedacht hebben vandaag. :heart:

 @Yvonne, ik heb aan jou gedacht, wetende dat jij verschillende keren bent verhuisd (toch?) Ik ben er voorlopig klaar mee hoor! Wat een spannend gebeuren.

Maar Ik ben over, zit in mijn nieuwe huis. Vandaag was een rollercoaster, heftig was het,  maar het is gelukt. En weer waren en lieve vriendinnen die me hebben geholpen.

Zes verhuizers doe af een aan liepen, goed geluimd, harde werkers, niet altijd even voorzichtig met mijn spullen,  maar ach.....Wel heel behulpzaam en dat was fijn.

Maar met al die mensen afstand proberen te houden is haast ondoenlijk, we hebben het allemaal geprobeerd maar het ging niet altijd goed. Dus ik hoop er nu maar het beste van en zal extra afstand houden de komende paar weken.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

03.40 uur. 

GewoonDoen, ahhhhh, zo'n beestje verliezen doet pijn. Veel sterkte! 

Jannigje, mooi! Je bent over. Wat fijn dat je zoveel hulp had. Ik ben benieuwd waarover je vannacht dromen gaat. Volgens Jane zijn je dromen in de eerste nacht voorspellend,  dacht ik. En ik hoop dat je nu inmiddels wél de lichtknopjed hebt gevonden. Slaap wel. 

Ik ga er ook weer in, nog veel te vroeg om aan de dag te beginnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-5-2020 om 19:38 zei bolletje:

Heb je je een beetje bezig kunnen houden wijfie. Als je wilt kunnen we samen wel eens kijken of er iets is wat leuk voor je is.

Wat lief! Voorlopig ben ik ziek :(maar ik zou wel willen leren hoe je zelf kattenspeelgoed maakt, ik wil een veilige kraammand maken voor mijn toekomstige opvangmoeders en leren hoe ik dekentjes kan breien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...