Rosee Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 Hier 2 verschillende soepen gemaakt, prei/courgettesoep en voor de jongste tomatensoep want die lust die andere soep niet. @Lika Zelf ook een beetje somber/onbestemd gevoel/mezelf in de weg zitten. Alsof er een steen op mn hart drukt bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 Straks cabaretshow van Peter Pannekoek. Misschien vind jij dat ook leuk @Lika. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 Ik kijk Meiland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 Dagpact probleemloos geslaagd Marietjestopt, Rapid, Senna33 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 14 minuten geleden zei rapilos: Dagpact probleemloos geslaagd Top. De mijne ook Marietjestopt, Rapid en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 1 uur geleden zei Smaragd: Graag! Beter dan een echte kater toch? Je kunt goed van je afbijten, heel goed van je. Weet uit wat voor situatie je bent gekomen. Erg knap van je. Je bent gelukkig flexibel dus? Je hebt nu weer een huis, vriend, kitten, baan etc. zelfs corona gehad. Blij dat je hier gebleven bent en dat deelt. Hoeft niet alleen maar geweldig en goed te zijn, kan toch ook niet? Misschien dus wel ja. Je moet mentaal wel heel sterk zijn, wees blij daarmee. Krijg bezoek zo en ja, ik hou 1,5 m afstand. Fijne avond allen. Voel me gelukkig iets beter. Smar ik moet van mezelf sterk zijn. En nee, geweldig en goed is het hier ook niet alleen. Ik heb best moeite om mij staande te houden op het werk. Het voelt soms niet eerlijk, ik ben een leerling, maar krijg nu de kans niet om een leerling te zijn. Aan de andere kant, leer ik nu zo ontzettend veel. Dubbel dus, begrijp je? Onze relatie gaat goed. We hadden afgesproken om te kijken hoe lang we het samen volhouden, dat doen we dus nog steeds en daar geniet ik elke dag van. Maar ook hier, nog steeds moet ik leren vertrouwen, mezelf durven te zijn, mezelf voor houden dat ik er ook mag zijn. Leren geloven dat hij echt van mij houd. Ik ben er echt nog lange niet, maar ga wel met kleine stapjes vooruit. Veel plezier met je bezoek! nancy en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marietjestopt Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 Hier ook weer een droge afmelding! Heerlijk 15 km gewandeld vanochtend. Nog 1 etappe en dan hebben we het Pionierspad erop zitten. Pieterpad hadden we al gewandeld, de volgende wordt het Trekvogelpad. Rapilos, het eten was lekker, puberzoon vond het zozo. Maar dat vindt hij met alles wat niet uit het 4 P-kookboek komt (pizza, patat, poffertjes en pannenkoeken). Senna33, rapilos en Rapid reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 50 minuten geleden zei Rosee: Straks cabaretshow van Peter Pannekoek. Misschien vind jij dat ook leuk @Lika. Man kijkt al naar Aircrash Investigation, dus ik ga zo maar met Stephen Fry naar bed :-) (Boek: Jongensjaren) Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 Hier ook een droge afmelding rapilos, Rapid en Marietjestopt reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 1 uur geleden zei Rosee: Straks cabaretshow van Peter Pannekoek. Misschien vind jij dat ook leuk @Lika. Best grappig. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 27 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 Weltrusten,hier ook een droge afmelding Marietjestopt en Senna33 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malou Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 Vandaag 7 weken geen alcohol gedronken. Weer goed geslapen laatste nachten. Ik wandel nu veel. Vermaak mij goed. rapilos, Marietjestopt, Lieke7777 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 27 minuten geleden zei Malou: Vandaag 7 weken geen alcohol gedronken. Weer goed geslapen laatste nachten. Ik wandel nu veel. Vermaak mij goed. Goed zeg Malou! Ik 1 week morgen droge afmelding! Slaap lekker allemaal! rapilos en Marietjestopt reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 Slaap wel allen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 Ik ben geloof Ik de hekkensluiter voor vandaag, alle vroege vogels zijn al naar bed. Ik Wens jullie allen een goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden