Spring naar bijdragen

Maandag 27 april 2020


Rapid

Aanbevolen berichten

Sterkte @Pats blijf het raar vinden dat een kind van 17 en ws daarvoor nog jonger de trigger van drank kan zijn en dan ook het woord bedrog. Maar goed heb geen kids dus ik kan dat ook niet snappen dan. Wel dat het zwaar kan zijn. Knap dat je het zo kan benoemen. Het niet omgaan met emoties, snap ik dan wel weer heel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Cleo, wat moet dat een verschrikkelijk moeilijke periode voor je zijn geweest :heart:... 

Hier was vanmorgen al niets oranjes meer te krijgen Rosee... heb een appeltaartje meegenomen maar. 
En de vlag uitgehangen, is het toch nog een klein beetje koningsdag.... 
Verder is het hier helemaal uitgestorven.... 
Ik ben veel in de tuin bezig. 
Geen afspraken, geen bezoek, niks. 
Niet zo heel moeilijk voor mij want ik ben niet iemand die met regelmaat bezoek krijgt of op bezoek gaat, heb ik het geduld niet voor. 
Ga zelden op vakantie en vermaak mijzelf opperbest in eigen huis en tuin... 
De kleinkinderen wonen meer dan 1000 km verderop, dus die contacten spelen zich sowieso voornamelijk via facetime af... 
Ja, ik mis mijn vrijwilligerswerk en creaclub, maar ach, daar is overheen te komen. 




 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Cleo66:

Mijn man zei altijd . Hou daarmee op !! Je wordt ongelukkig van steeds kijken wat je NIET  hebt !! Kijk wat we WEL hebben.  Hij had gelijk . 

Misschien kunnen jullie er iets mee :heart:

Mooi Cleo, bedankt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rosee @Smaragd dank! Het is nu dus leren die emoties op een andere manier te verwerken. Proberen die gedachte/ruzie weer achter me te laten want een discussie met haar aangaan werkt niet want ze wil altijd winnen en ik voel me na een ruzie altijd klote en zij niet. 
verder hebben ze hier in een tuin verder op een gabberfeestje ofzo pfffff helpt ook niet mee in mijn bui zeg maar :( 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerlijk van je @Pats ze lijkt wel een beetje op mij. Had geweldige ouders maar was wel weg op mijn 17e, eigen keuze, dat zegt eigenlijk ook genoeg. Knap dat je haar nog kan en wil beteugelen. Achteraf gaat het goed komen, hou je daar maar aan vast. Hield zielsveel van ze. Even mee hakken op dat gabber feestje haha. Nee hoor, alles irriteert je dan, ook dat geluid. Kom je wel doorheen. Morgen lachen we weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Marika:

Goedemiddag iedereen.

Heb mijn haar in model geknipt want moet op de foto voor mijn rijbewijs. Nu heb ik dus tien jaar lang een mislukte coupe corona op mijn rijbewijs. Moet zo lachen, werkelijk het ziet er niet uit, het is scheef. :lol: 

 

Nu maar hopen dat je je rijbewijs de komende tien jaar niet te vaak hoeft te laten zien, of erger nog, hoeft in te leveren. Blijft dat kapsel lekker jouw (en nu
dus ook ons) kleine geheimpje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Bor:

Nee, niet (mee) toosten. Omdat het moeilijk is, juist daarom maar beter niet.

Hou je recht.

Nee doe ik niet, al zat dat plan wel in mijn hoofd. Ga het niet uitvoeren, 16 zouden vandaag niet eens volstaan. Maar goed laatste reactie voor nu, anders hebben we weer een podium. Jee. Nee dan maar beter alle foto's van onze huisdieren gaan sturen. Heb er ook 4. Lijkt wel een kattenforum zo. :D Ach ja, als het maar echt lijkt he. Djw lieverd. Geen pc en muziek meer, alleen maar kittens, heb al 4 katten, het is genoeg!:P

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net thuis van weer een heerlijke dag tuin
prachtig weer
Komkommer en tomaten uitgeplant in de kas, uren geschoffeld en onkruid gewied
Mini tompoucen mee (als je er vier neemt, heb je toch een hele :D  )
brood en fruit mee, en heerlijk in het zonnetje op smikkelen
Vriend een fikse kan koffie en een half litertje melk
ach..het leven kan zo simpel zijn :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd @Bor, het zullen wel gewone heimwee dagen zijn die je ouder hebt, als de kinderen groot zijn. Ik snap dat dat nog heftiger is al je je kind elke dag moet missen.

Fijn dat het gelukt is @Smaragd, om je vrienden kort te kunnen vertellen dat je een dagje voor jezelf wilt. Hou hem nu voor jezelf he, geef hem niet aan de drank. @Cleo66, als jonge moeder zijnde lijkt me dit idd een moeilijke periode. Wist je dat hij down had voor hij geboren werd? Toen ik klein was hadden we vaak een jongen met down over de vloer waar mijn ouders voor oppasten. Gek waren we allemaal op hem. Als ik zwanger was dacht ik vaak, misschien krijg ik ook zo een zonnestraaltje. Dat was hij nl, ik weet nu dat ik ouder ben dat er gradaties in zijn hoe ernstig het kan zijn en dat je altijd zorgen hebt. Voor ons was het toen alsof je een blije pup in huis had of zo, was echt genieten met zijn altijd blije karakter.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het ook vooral een zuipfestijn en de vrijmarkt kan me ook gestolen worden, al jaren. Het werd overal gewoon te druk. Nu vandaag gewoon een extra zondag wat mij betreft. Heerlijk ruim 7 km gewandeld en gekeken naar alle eenden- en ganzenkuikens in een vijver bij een industrieterrein. Prima de drukte kunnen ontwijken zo. Maar zodra ik weer in de buurt van winkels kwam, was het best wel weer druk op straat. Ja ook niet gek, met de aankondiging dat het de komende week alleen maar gaat regenen.

@Yvonne ik moest wel glimlachen om jouw opmerking dat je geen geduld hebt voor bezoek. Wel leuk om te lezen hoe iedereen er mee om gaat. Een vriendin vroeg of ik bij haar koffie kwam drinken, op de stoep voor de deur. Ik heb dat twee weken geleden ook gedaan, maar ik vond dat niks. Beetje aso, voetgangers stuur je daarmee de weg op en je kijkt tegen de geparkeerde auto's aan. Het is net allemaal te krap. Zij wilde dan weer absoluut niet gaan wandelen, 10 minuten en 1,5 meter uit elkaar, om verderop een koffie-to-go te halen en rustig aan het kanaal te zitten op een betonnen randje. Ok, dan niet, doei.

Hier staat de oven aan voor frietjes, kippenvleugeltjes zijn ook bijna klaar. Kantenklare koolsalade is al op. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bloemkoolroosjes met baharat uit de oven. Gemarineerde gebakken paneer met mangosalsa. Ovenfrieten en frikandel

Ik kom er niet uit vandaag. Daarom de rare eetcombinatie ook.

Zal blij zijn als vandaag voorbij is. Pfoeh wat zit ik mezelf (en daarmee de mensen om me heen...) in de weg.

Even naar mijn moeder gereden om haar een tompouce te brengen. Ritje in de auto was fijn.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Smaragd:

Nee doe ik niet, al zat dat plan wel in mijn hoofd. Ga het niet uitvoeren, 16 zouden vandaag niet eens volstaan. Maar goed laatste reactie voor nu, anders hebben we weer een podium. Jee. Nee dan maar beter alle foto's van onze huisdieren gaan sturen. Heb er ook 4. Lijkt wel een kattenforum zo. :D Ach ja, als het maar echt lijkt he. Djw lieverd. Geen pc en muziek meer, alleen maar kittens, heb al 4 katten, het is genoeg!:P

 

Mooi, ga het forum de komende weken nog vol spammen!  Beter een kat dan drank. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei niks:

Mooi, ga het forum de komende weken nog vol spammen!  Beter een kat dan drank. 

Graag! Beter dan een echte kater toch?

Je kunt goed van je afbijten, heel goed van je. Weet uit wat voor situatie je bent gekomen. Erg knap van je.  Je bent gelukkig flexibel dus? Je hebt nu weer een huis, vriend, kitten, baan etc. zelfs corona gehad. Blij dat je hier gebleven bent en dat deelt. Hoeft niet alleen maar geweldig en goed te zijn, kan toch ook niet? Misschien dus wel ja. Je moet mentaal wel heel sterk zijn, wees blij daarmee.

Krijg bezoek zo en ja, ik hou 1,5 m afstand.

Fijne avond allen. Voel me gelukkig iets beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...