Rapid Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 Goedemorgen,klaar voor een nieuwe werkdag,iedereen een fijne dag toegewenst,maak er wat van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 Morning! Dagpact: Billy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 Goedemorgen. Ben opeens helemaal wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marietjestopt Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 1 uur geleden zei billy1981: Dagpact: Billy Marietjestopt Een hele goede morgen! Vogeltjes fluiten, zonnetje schijnt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 Goedemorgen frummers, Een gulle zon, de belofte van een mooie dag. Ik wens iedereen een mooie dag toe. En natuurlijk beginnen we met een bakje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 Goedemorgen! Lekker vrij vandaag, volgens mij kunnen we buiten zitten vandaag. Voor de liefhebbers een foto van de kitten. Sowhat, Pats, lady jane en 7 anderen reageerden hierop 10 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 Wat een schatje Niks... niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 Dat hopen we dat het een schatje is! Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marietjestopt Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 O ik hou van kittenfoto's! En wat een moppie Nog hoeveel nachtjes slapen Niks voordat hij/zij bij jullie komt wonen? Hier staat weer een lange wandeling op het programma, ruim 15 km. Lekker door de polder op zoek naar rust, natuur, vogeltjes etc. rapilos en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 Ook al zo’n dotje @niks Krijgt je kitten een speelmaatje bij jou thuis? Heb je al een kat? Of ben je veel thuis? Ze zijn erachter dat 1 kitten zich snel verveeld en eenzaam is zonder een andere dier zoals een hond of kat om mee te spelen vandaar mijn vraag. Fijn dat je bent gebleven niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 Nog een dikke 3 week @Marietjestopt. @Reacher voorlopig is hij alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 Zojuist zei Adri02: Nou eh, als je een mens met zo'n hoofd in een donker steegje zou tegenkomen (en ja, wees eerlijk, veel mensen projecteren toch menselijke eigenschappen op hun huisdieren), zou je toch echt zeggen: wat een rotkop! Het is inderdaad niet zijn elegantste foto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 1 uur geleden zei Marietjestopt: Dagpact: Billy Marietjestopt Lonster Even ontbijten en dan hup naar buiten. Lange wandeling maken, voordat de meute op stap gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 12 minuten geleden zei Adri02: wat een rotkop! Wat je zegt ben je zelf Het lijkt me nogal een dwingelandje. Ik.moet.nu.eten! Misschien is het ook wel leuk om er twee uit het nestje te nemen, of kan dat niet? Ik heb ook eens een broertje en zusje gehad, die lagen altijd helemaal in elkaar opgerold in de mand. Dan hebben ze gezelschap aan elkaar. Vooral als ze jong zijn zal dat gelden, voor het gezelschap. Oude katten slapen 75% van de tijd. Ik had altijd het idee dat de oude kat die ik daarna had, al die tijd dat ik werkte sliep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 Wij hébben door de jaren heen bijna altijd twee katten gehad , maar ze waren eigenlijk nooit vriendjes, ze duldden elkaar. Ook het tweetal dat we nu hebben... dat vind ik best jammer, als ik zie hoe de katten van mijn dochter zo heerlijk lief met elkaar omgaan.... Ik kwam deze net tegen, vind hem wel leuk En nu: aan de slag in de tuin.... Pats reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 goeiezonnigemorgen weer frummers, de laatste voorlopig; geniet ervan, enne: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 Goedemorgen. Ik ga de kleinkinderen ophalen. Willem, gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 gewone oppasdag Nance? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 Niks, je kitten is aan het oefenen om waakkatje te worden lijkt het wel, of misschien toch een waakschatje☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 @niks wat een schatje , wij hebben zelf een kitten van bijna 9 maanden hij is zo hard gegroeid van 7 ons tot nu een mooie 4 kilo . Hij is ook alleen gaat prima , Alleen denkt hij dat hij tarzan is grrrr ik heb veel planten daar is hij geregeld in te vinden en heb nu veen planten in de slaapkamer moeten zetten. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 @Cleo66 arch dat zal leuk zijn inderdaad voor hem en gelijk heeft hij dat ziek zijn moet maar klaar zijn !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 Goedemorgen. 45 minuten geleden zei Adri02: Nou eh, als je een mens met zo'n hoofd in een donker steegje zou tegenkomen (en ja, wees eerlijk, veel mensen projecteren toch menselijke eigenschappen op hun huisdieren), zou je toch echt zeggen: wat een rotkop! Echter, als ik een kat in een steegje (of waar dan ook) met een mensenhoofd (pracht- of rotkop maakt niet uit) zou tegenkomen, dan gingen bij mij ook de rillingen over m'n rug. Ik zat gisteren wel wat te mopperen op katten vanwege het kattenbakgedrag op "onze" paardenbloemen, maar ik vind ze best wel leuk. We hebben er in het verleden ook een paar in huis gehad. Veel en vooral ook heeeeel lang plezier van gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 Goedemorgen allemaal Straks lekker naar de tuin tompoucen mee natuurlijk fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 Dagpact; Billy Marietjestopt lonster Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden