bumperjim Geplaatst 22 april 2020 Rapport Share Geplaatst 22 april 2020 (bewerkt) Mogge Nou de ouderen in veroleeghuizen hebben nu ook een gezicht gekregen. Zag gisteravond op tv, bij hoge uitzondering mocht er pers naar binnen en daar was een dame van 94 geloof ik die alleen nog maar in haar kamertje mocht zitten. Famile mag niet meer, eten wordt bij de deur gezet en (zei ze in tranen) "ik mag niet eens meer met mn buurvrouw kletsen. Zo hoeft het voor mij niet meer." En dan vinden we een hond in een asiel zielig. Die maakt nog elke week een wandeling Dit kan zo niet doorgaan. Maar tis ook weer zo dat sommige verpleeghuizen echt vrijwel zijn weggevaagd door het virus. Als een Afrikaans dorp door Aids. Wat een drama. Koffie nodig. 22 april 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 22 april 2020 Rapport Share Geplaatst 22 april 2020 Goedemorgen. op naar weer een zonnige dag. We boffen maar. Zo zijn de binnen blijf dagen met 1 wandeling per dag fijner door te komen. Wel heb ik steeds meer moeite om nee te zeggen tegen het verlangen naar een glas (lees: fles) wijn in de middag. Valse gedachte om zo tot ontspanning te komen. Levert niks op, maar toch blijft het knagen. Dus gauw op het dagpact! dagpact woensdag 22 april Maja rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marietjestopt Geplaatst 22 april 2020 Rapport Share Geplaatst 22 april 2020 30 minuten geleden zei Maja: dagpact woensdag 22 april Maja Marietjestopt Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2020 34 minuten geleden zei Maja: Wel heb ik steeds meer moeite om nee te zeggen tegen het verlangen naar een glas (lees: fles) wijn in de middag. Zet een lekkere pot thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 22 april 2020 Rapport Share Geplaatst 22 april 2020 Goedemorgen, komt hier al lekker door,veel succes iedereen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 april 2020 Rapport Share Geplaatst 22 april 2020 Goedemorgen. Nog 1 avonddienst, dan 2 dagen vrij en weekend weer werken. Wij of ik, krijgen een jonge kat. Beestje is nu 4 week oud en over een week of 6 mag hij bij zijn moeder weg. Een langharige rode Main Coon. Verheug me er enorm op. rapilos, Kyon, Lika en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 april 2020 Rapport Share Geplaatst 22 april 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 april 2020 Rapport Share Geplaatst 22 april 2020 Moghu, Vanochtend moeite om m'n bed uit te komen, helemaal geen zin in. Voel me wat somber doordat ik nog een maand moet wachten voordat ik weet of de dagbestedingen weer open gaan. Zit al weer 2 mnd. alleen thuis. En hier betekent alleen ook echt alleen. Vroeger zoop ik en voelde dat niet zo erg maar nu ik niet meer drink voelt dat toch beroerd. Afijn we moeten door en doen dat ook maar het is niet prettig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2020 Rapport Share Geplaatst 22 april 2020 Goedemorgen frummers. Heerlijk geslapen, al even bezig geweest en nu eerst een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 april 2020 Rapport Share Geplaatst 22 april 2020 Goedemorgen @bolletje @niks wat leuk een kat! Mis onze kat nog regelmatig, 19 geworden, een schildpadkat (komt geloof ik het meest voor) misschien maar weer eens een kat uit asiel halen, alweer 2 jaar zonder huisdier. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 april 2020 Rapport Share Geplaatst 22 april 2020 Goedemorgen en voor @bolletje bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2020 Rapport Share Geplaatst 22 april 2020 De link van Jane... lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2020 Rapport Share Geplaatst 22 april 2020 Ja, zo heerlijk huisdieren. Doén Rosée... er zitten zoveel zieltjes in het asiel te wachten... Lieve Bolletje, ja, het moet heel moeilijk voor je zijn nóg weer meer weken alleen maar thuis er aan vast plakken... dikke knuffel voor jou. Tsja Elma... ik facetime met de kleinkinderen en lees ze dan boekjes voor... kruipen ze zowat in de 'lens'.... heerlijk om die toetjes dan zo geconcentreerd te zien luisteren... Ik zie ze sowieso in het echt heel weinig helaas omdat ze ver weg wonen.... Ook wij zitten in de groep 'ouderen' ... dus we zouden ze nu sowieso niet zien... Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 april 2020 Rapport Share Geplaatst 22 april 2020 Vanaf welke leeftijd behoor je tot de risicogroep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 22 april 2020 Rapport Share Geplaatst 22 april 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei Marietjestopt: dagpact woensdag 22 april Maja Marietjestopt Lonster Ja pittige tijden. Sterkte iedereen! Het is makkelijker om te drinken inderdaad. Maar vrolijker word je er misschien maar even van. Ik mis mijn kat ook, juist nu ik zoveel thuis ben zou dat wel gezellig zijn. 22 april 2020 bewerkt door Lonster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 22 april 2020 Rapport Share Geplaatst 22 april 2020 Het komt niet op een jaar precies. Het ligt er ook aan of je obesitas hebt en rookt bijvoorbeeld. Dat maakt dat je vatbaarder bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2020 Rapport Share Geplaatst 22 april 2020 Je krijgt vanaf je 60e een oproep voor de griepprik , dus ik ga van die leeftijd uit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2020 Rapport Share Geplaatst 22 april 2020 Zojuist zei Elma: Wat staat dat oud zeg nu ik het zo zie staan ...maar ik voel me stukken jonger wij zijn heel actief en ik leef gezond Hahahaha... hoe je het ook bekijkt: we zíjn 'ouderen' .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 22 april 2020 Rapport Share Geplaatst 22 april 2020 Getsie! Drie keer pech. Lekker begin van de dag. Een roosje dan voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2020 Rapport Share Geplaatst 22 april 2020 Oei Cleo, dat is geen leuk begin van de dag... Een 'bakje speciaal' met liefde voor jou dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 april 2020 Rapport Share Geplaatst 22 april 2020 een hele goede morgen allemaal, He bah Cleo, wat een rot begin van de dag Nou ja, kan het alleen maar beter worden moet je maar denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2020 Rapport Share Geplaatst 22 april 2020 goeiezonnige morgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 april 2020 Rapport Share Geplaatst 22 april 2020 Tja, ik zie mijn kleinkinderen ook niet of weinig en op afstand Nu zag ik ze toch altijd al niet zoveel hoor Wat me soms wel verbaasd, is dat ik hier vaak lees, dat er toch nog gewoon opgepast wordt op de klein kids Dan denk ik..huhh, dat mag toch helemaal niet meer Zit zelf ook in de risicogroep (65), hoewel ik me ook nog fit en vitaal voel, maar durf toch niet echt meer zomaar op visite te gaan bij mijn kids Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 april 2020 Rapport Share Geplaatst 22 april 2020 Dagpact; Maja Marietjestopt Lonster Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2020 Rapport Share Geplaatst 22 april 2020 Cleo sterkte meis, dat zet n huisdier meteen in een ander zonnetje he, brrrr Bol Von ik kan wel een link in een app plaatsen, maar hier niet meer, gek genoeg. Heb nu een ander merk laptop (Acer), spijt van, maar ja, niet terug te draaien. Voor pagina vernieuwen moet ik nu Fn+F5 tegelijk indrukken. Misschien is een link plaatsen ook wel zoiets simpels, maar hoe kom ik daar achter? Zou ik ergens een gebruiksaanwijzing van alle toetsen kunnen downloaden en printen? Of heb jij een andere tip? Dit is zo knullig steeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden