Spring naar bijdragen

Wo 22 apr 2020


bumperjim

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei lady jane:

Cleo sterkte meis, dat zet n huisdier meteen in een ander zonnetje he, brrrr

Bol:heart:

Von ik kan wel een link in een app plaatsen, maar hier niet meer, gek genoeg. Heb nu een ander merk laptop (Acer), spijt van, maar ja, niet terug te draaien.
Voor pagina vernieuwen moet ik nu Fn+F5 tegelijk indrukken. Misschien is een link plaatsen ook wel zoiets simpels, maar hoe kom ik daar achter?
Zou ik ergens een gebruiksaanwijzing van alle toetsen kunnen downloaden en printen? Of heb jij een andere tip? Dit is zo knullig steeds.

Jane, ik kopieer de adresregel uit de adresbalk als het nummer 'draait' ... en dan gaat het altijd goed.
Probeer dat eens. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was op mijn vorige dus ook zo.

even iets heel anders; ik heb mijn electra gekocht o.a. om t strand en terug te halen,
maar gisteren heb ik de accu leeg gereden door met windkr. 5 tegen, in de hoogste ondersteuning te fietsen
en dat was al zwaar zat. Maar het strand haal ik dus zo wel (wind mee) maar terug niet. Zijn er openbare oplaadpunten?
Dat ik een uurtje of 2 een boekje lees onderweg terwijl hij oplaadt weer?
De strandtenten zijn dicht dus daar kan het niet. En maatjes gaan vanmiddag een poosje.
Ooit moet ik het uitproberen en om nu te wachten tot de wind minder wordt?
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

rond de 40 km. en volgens het boekje moet mijn fiets 140 kunnen, die accu gaf de doorslag dus.
misschien moet ik het maar gokken? maar gisteren een stuk van die route gereden al en op de terugweg
had ik dus de hoogste ondersteuning nodig, alleen al voor mijn knie, en toen ging het te hard. net huis kunnen halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...