Spring naar bijdragen

Zaterdag 18 April


Lieke7777

Aanbevolen berichten

Ah @Marika wat balen van je hoofdpijn en dat je zo moe bent :rose: en zeur maar, dat mag hier toch gewoon?! Beter dat dan alles binnenhouden. 

Inderdaad magnesium slikken tegen de kramp wil wel helpen. Heb hier nog een halve pot staan maar dat is in de Flevopolder. Mag je zo van mij hebben, gebruikte het omdat ik meer ging sporten. Nu niet meer nodig, sport nog wel maar lichaam is inmiddels gewend.

En ik hoop dat binnenkort het onderzoek in het zhuis door kan gaan. Dat alles weer een beetje terug gaat naar "normaal".

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alcohol helpt om als een blok in slaap te vallen, maar doorslapen ho maar. Daar maak je ook geen goede nacht mee. 

Ik heb weer een box besteld, nu met vegetarische kant en klaar maaltijden. Geen drank ;) zoals er de vorige keer in de box met lokale producten zat.  Ik vind boodschappen doen leuk, maar heb mezelf beperkt tot 1-2 keer per week. Ik vind het ook wel een uitdaging om te bedenken wat ik kan maken van wat ik nog vers in huis heb. Een hele grote prei, spitskool en kippenvleugels. Het wordt iets met noodles denk ik. Jammer dat ik geen koriander heb. Maar wel munt in de tuin. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net een soort van trekhaak aan m'n fiets gemaakt. We hebben, toen ons oude hondje zo moeilijk begon te lopen, zo'n hondenwandelwagen gekocht
en die kun je ook, na de wielen iets verder naar achteren 'geklikt' te hebben en een soortement van dissel uitgeklapt, achter de fiets hangen. Dat was er
echter, nadat de hond dood was, nooit van gekomen. De jonge hond gaat altijd mee in de auto als we naar het bos gaan en hier in de buurt loopt ie
gewoon altijd mee. Maar in deze tijd van beperkingen dachten we morgen maar eens een stukje te gaan fietsen met de hond, ergens naar een mooi stukje
uiterwaard en dan daar wat te gaan lopen. Het diertje is z'n eeuwige rondje hond hier in de buurt ook wel een beetje zat.
Ben wel benieuwd hoe hij zich gaat gedragen in dat karretje. Hij heeft er vorig jaar wel eens een stukje in gezeten als we met die andere hond erbij
aan de wandel waren, maar dat was loopsnelheid. Zo achter de fiets is natuurlijk wel wat anders. En het is niet zo'n held. We gaan het morgen beleven.
Of niet. :)

Overigens doen we het wel rustig aan, hoor.. geen schreeuwende, doodsbange hond met kans op een hartverlamming achter in dat karretje.
Als we morgen niet verder dan de hoek van de straat komen is het ook goed, als het beestje het helemaal niks vind. Dan gaan we wel
gewoon een stukje lopen. Kan ook door de uiterwaarden, die zijn op loopafstand. Maar een stukje verder en waarschijnlijk een stukje rustiger
want iets verder van de stad vandaan, zou leuk zijn.

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smaragd, goed dat je het droog hebt gehouden gisteren. 
Wat een heftige tijd man. En wat een verdriet. 
Fijn dat je bij de nichtjes bent vandaag. 

Marika wat ontzettend ellendig dat slechte slapen. 
Ik hoop dat de onderzoeken snel doorgang zullen kunnen vinden... 
Magnesium kan helpen tegen die krampen, ook het voeteneind iets hoger zetten schijnt goed te zijn
en een ijzervijl onder je matras, maar dat laatste is niet wetenschappelijk bewezen :wacko::P

Hier vandaag weer heerlijk weer.
Hoewel een fikse regenbui meer dan welkom voor de tuin zou zijn. 
Afijn, genieten dan toch maar van het zonnetje.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En een stuk zeep neerleggen aan het voeteneinde van je matras :D.

Overigens, de wetenschap bewijst nooit iets, dat is één van de grootste misvattingen die er bestaan. De wetenschap maakt iets hooguit aannemelijk. Waarop andere wetenschappers dan weer gaan voortborduren en weer verder gaan onderzoeken. Waarvan akte.

Ik ga weer verder met m'n studie :lol:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kohtje heb je een kong oid? Die zou je kunnen vullen met bv. pindakaas of smeerworst. En dan die geven als hond in karretje gaat. Lekkere afleiding, hond gaat karretje associëren met wat lekkers etc. Of een bot? Zoiets?

Hier de bbq verhuist naar morgen. Nog wel droog maar niet echt lekker warm meer. Zonnetje foetsie, meer wind. Laat maar komen dan ook die regen. Plantjes hebben het hard nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Marika:

Myle heb slaapapneu denken ze, moest voor mijn tweede slaaponderzoek maar is afgezegd wegens Corona. Krijg geen diepe slaap doordat de ademhaling steeds stopt.

Voor jou informatie, Marika: ik heb ook slaapapneu maar slaap tegenwoordig weer goed door gebruik te maken van een apparaat dat zorgt voor overdruk via een neusmasker.  Er was ook bij mij inderdaad een slaaponderzoek voor nodig om dat goed te analyseren. Jammer dat het vervolgonderzoek bij jou nu is uitgesteld. Als het inderdaad apneu is zou je in de tussentijd nog de volgende dingen kunnen proberen.

  • Op je zij liggen in plaats van op je rug
  • Enigszins rechtop zittend proberen te slapen, of overdag zittend bijslapen op de bank of in een luie stoel.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

het is toch de fiets geworden;)

www.manners.nl/betaalbare-elektrische-fiets-lidl-e-bike/

nou nog zien het ding rijklaar te krijgen en de accu op ta laden zodat ik morgen
mijn eerste proefrit kan maken, spannend spanned,
maar je LUCK werkte Koh, thnx

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Myle:

Lijkt wel zo maar was het dacht ik niet. Er werd wel ergens om een bijdrage gevraagd. Sorry als ik iets misplaatst heb neergezet.

image.thumb.png.d335f316f9b09228827f463b6abd9ea6.png
 

Dit is wat je in beeld krijgt als je op de link klinkt Myle, mooier kan ik het niet maken :wacko:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Fruitvlieg2019:

Daarnaast hebben die mannetjes altijd het juiste gereedschap zodat je niet 3 keer naar de Karwei hoeft waar je tegenwoordig langer staat te wachten voordat je naar binnen mag dan dat je binnen bent.

Vandaag ook weer een klusje gedaan, in de tuin. En ook meteen weer het besef waarom ik hier normaal niet aan begin. Je gaat naar de bouwmarkt, scharrelt wat bij elkaar. Vervolgens blijkt het niet het juiste te zijn, of mis je iets. Moet je weer terug :angry:

Maar aan het eind van de dag toch een voldaan gevoel dat het ondanks alles weer gelukt is B)

bewerkt door Sandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Marika:

Reacher ik zag je nog net. :D  Ja ik weet het, daarom mag ik ook geen slaapmedicatie maar soms zo wanhopig, elke dag barstende koppijn tot misselijk aan toe soms.

Maar heb melk gehad, koffie en een vitaminewater. En nu proberen te slapen. 

Fijn! Sterkte met de hoofdpijn! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fiets rijklaar, morgen even de handleiding lezen
(doe ik meestal niet of te laat:()
gokken dat L links zit en R rechts want die letters
kon ik niet ontdekken. Al fietsend moet het snel
duidelijk worden. Hij ziet er prachtig uit en ik heb er zowaar
zin in. Nog wel een naam bedenken. Tips welkom:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...