Spring naar bijdragen

Maandag 6 april 2020


Yvonne

Aanbevolen berichten

Oh ja @Smaragd van harte! :rose:

Boris Johnson opgenomen in het ziekenhuis. "Uit voorzorg" durft men ons wijs te maken. Hij zal wel gezegd hebben leg mij maar de op IC, baat het niet het schaadt ook niet. Ik had me doodgelachen als het niet ernstig was. 

Dat is echt nog een taboe, dat "Onze Grote Leider" ook een mens is die ziek kan worden. Echt nog een soort Sinterklaas achtig geloof in de sterke man, wat ze proberen op te houden.

Enfin ik zit me een beetje te ergeren, kan beter met de hond gaan sjouwen.

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Yvonne:

Ik ben ook niet bijgelezen dus, zo maar even doen... 
En Jim.... zit je je nou echt te ergeren aan het feit dat Boris is opgenomen en die hele poppenkast er omheen??? :wacko::lol:

Ja. Aan die poppenkast. 
Verder gaat het wel goed hoor. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Helaas een uitglijder gemaakt dit weekend. Ontspanning gezocht in flessen wijn en bier. De aloude valkuil. Terwijl ik weet dat het niks oplevert. Wel nu pijn in de lever en kotsmisselijk. Goede les. Vandaag de draad weer oppakken. 

Fijne dag allemaal

 

1 uur geleden zei Roberto:

Goedemorgen allemaal.

Dagpact:

Roberto

Maja

"Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ja, ik heb een hoelahoep gekocht. Hoop dat ik het nog kan of weer kan.leren.... Vond het vroeger heerlijk en goed voor buikspieren. Nu zorgen dat ik er geen nutteloze aankoop van maak. Dus DOEN! In ieder geval echt proberen. 

Verder de boel klein houden. Of groot. Denk eigenlijk groot. We zijn lief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

@Smaragd je bent jarig lees ik, gefeliciteerd!! Heerlijke zonnige dag. @Etty lastig die grote bek. Vergeet niet wat je laatst schreef: jij bent lief.;) Wat die overlast in tuinen betreft: mijn bovenburen kunnen er ook wat van. Zijn 'oudere' jongeren om het zo maar te zeggen en ipv praten schreeuwen ze. (De ziektes klinken over en weer, k dit en k dat) Balkondeuren open en harde muziekdraaien. Zit daar dan recht onder en het klinkt door het hele blok. Gisteren wat van gezegd, op vriendelijke manier. Werd vriendelijk op gereageerd en muziek ging zachter. Toch voelde ik me ongemakkelijk en een zeikwijf. Aan de andere kant ook trots dat ik het gedaan had. Durf dat soort dingen nooit. Waarom niet? Kennelijk wil ik aardig gevonden worden. Maar waarom? Stel dat ze me een zeikwijf vinden, wat kan mij dat nou schelen? Die gedachte lucht op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Maja:

Goedemorgen,

Helaas een uitglijder gemaakt dit weekend. Ontspanning gezocht in flessen wijn en bier. De aloude valkuil. Terwijl ik weet dat het niks oplevert. Wel nu pijn in de lever en kotsmisselijk. Goede les. Vandaag de draad weer oppakken. 

Fijne dag allemaal

Flessen en wijn en bier :face-icon-small-shocked: dat zal een gezellig feestje zijn geweest. Maar zonder gekheid; jammer van de terugslag. Goed dat je er last van hebt; als reminder voor de volgende keer. 

@Smaragd :rose::rose::rose: voor je verjaardag met de grieten.

Lekker opstaan zo, met koffie van Yvonne. Ik heb mijn ochtendronde er weer op zitten en ga maar weer eens aan het werk. Discipline vind ik erg moeilijk zo thuis, maar gelukkig heb ik twee directe collega's die me wel een beetje bij de les houden en andersom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is ook best lastig @Rosee, als je niet echt contact hebt nog met je buren. Mijn bovenburen vragen het af en toe, of ze overlast veroorzaken. En dan kan je het veel beter hebben, ook omdat ik weet dat het waarschijnlijk maar even is dat ze muziek hard aanzetten. Buren een huis verder is een studentenhuis, daar had ik eerder veel overlast van. Maar de jongens die er nu wonen zijn veel socialer en zitten niet zo vaak op het balkon. 

Aan de achterkant van de binnentuinen wonen aardig wat kinderen, die erg houden van gillen. En een heeft een fluitje waar ze graag lang op blaast, met twee tonen. Een hond die keft en een vader die zijn kind(eren) afblaft. Het komt allemaal weer terug nu ramen en deuren weer open gaan.

Gelukkig heb ik dubbel glas. En een koptelefoon met noise cancelling. :D

 

bewerkt door Lonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Vandaag beginnen met de tuin.

Van harte gefeliciteerd @Smaragd, heb een fijne dag!

Wij hebben nieuwe buren met drie kleine kinderen. Van het weekend voor het eerst meegemaakt bij het buiten zitten met een boek. Jeetje wat een gegil, geschreeuw en een die constant overdreven hard huilt. Irriteerde mij enorm. Ik dacht worden dit nu mijn zomers? Toen ik de buurman toevallig zag heb ik er iets van gezegd. Wel gewoon vriendelijk, maar wel zo dat hij het weet. Het zijn vriendelijke mensen dus dat is het niet. Ik ben benieuwd of ze er rekening mee gaan houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

@Smaragd, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik zag dat je (eindelijk) het voor jou naar eigen zeggen goed werkende gecontroleerd drinken weer in
je leven hebt toegelaten. Ik hoop voor jou, maar ook voor veel mensen op dit forum, dat dat uitkomst biedt, want zolang de alcohol jou niet
in de greep heeft ben je "best uit te houden" ;). Blijf gezond en geniet van je schaarse vrije tijd. Groetjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...