Spring naar bijdragen

Maandag 6 april 2020


Yvonne

Aanbevolen berichten

Ik heb gehoord van een oproep aan iedereen die trompet o.i.d. speelt om de taptoe te oefenen en die op 4 mei voorafgaand aan de
2 minuten stilte vanaf balkon of vanuit het open raam tegelijkertijd te spelen. Lijkt me een mooi initiatief. Maar gisteren hoorde ik hier
vlakbij iemand oefenen en toen dacht ik echt: o, alsjeblieft, laat maar..
Even later bleek echter dat deze persoon niet met de taptoe bezig was maar met een soort decoupeerzaag een stuk uit z'n raamkozijn aan
het zagen was. (klushuis, hoor. Niet zomaar...) Ondanks dat het een klereherrie was, was ik toch enigszins opgelucht. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En zo hebben we altijd wat te klagen :) 

Ik kan dat soms ook, me voorstellen dat iemand van zijn huis een paleis aan het maken is, en dat de herrie er toch zal zijn. De studenten verderop maken dan wel lawaai, maar ze lachen wel veel. De muziek staat een tijdje aan, en iemand is er van aan het genieten. Als ik dat wil, kan ik dat ook doen (alleen doe ik dat vrijwel nooit)

Alleen die vader die zijn kind afblaft. Eerst hoorde ik er wat anders in; een man die in zijn eentje gefrustreerd was tijdens een online spel of zo. Of weer een kopje uit zijn handen liet vallen. Maar toen de buurvrouw vertelde dat hij het tegen zijn kind had, kan ik het niet meer anders zien dan dat. Het  kind zelf hoor je niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spelende kinderen, feestende jongelui, snelweg, branding, vrachtwagens, grote luxueuze campers die in m'n uitzicht komen staan ... ik kan het allemaal prima handelen. Maar een camperaar die bij me komt staan op dat rustige plekje aan een meer en z'n generator buitenzet, daar ga ik geheid van op tilt. Een beetje ieders plezier vergallen zodat meneer z'n espresso-apparaat kan blijven gebruiken, brrrrr. Die campers kosten soms tonnen (prima hoor, ieder z'n ding) dan kunnen er ook nog wel een paar zonnepanelen vanaf zou je denken. Ik ga er naartoe hoor om ze uit te leggen hoe asociaal ik dat vind, ik zou niet weten waarom ík dan moet oefenen in loslaten, laten zij dat maar doen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Meld me zo laat omdat ik gewerkt heb, dus net lunch gehad en me even hier melden
Helaas het weekeinde niet droog gehouden en baal daar nu natuurlijk weer van
Had het me zaterdagochtend nog zo heilig voorgenomen
Zucht..enfin, maar weer met een schone lei beginnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kohtje:

Als je een beetje hongerig gaat slapen kan schapenpoep naar heerlijke tomatensoep ruiken..

Andersom kan, als je gruwelt van tomatensoep, heerlijke tomatensoep misschien wel naar schapenpoep smaken. Maar dat weet ik niet want
ik houd wel van tomatensoep op z'n tijd.

Ik zit een beetje op een 'dood punt' in een schilderij, weet het even niet. En dan bedenk ik me dingen zoals bovenstaand. Komt wel weer goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt allemaal!

Net heel rot nieuws gehad.

Vele testen zijn positief. Collega’s en bewoners. Ik niet. Mijn gehele rooster gaat omgegooid worden. Al mijn vrije dagen vakantie ingetrokken. Noodrooster is in werking gegaan.

Die arme mensjes. 
Dit kon ook niet uitblijven natuurlijk.

Beetje van slag maar voelde het al aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...