Roberto Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Roberto "Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag" rosa45 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Goedemorgen allemaal Dagpact Roberto Rosa Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Goedemorgen. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Goeiemorgen. Leeg weekend, alles wat naar club ruikt is gecancelled. De mountainbike roept, nu of nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Goedemorgen, heerlijk geslapen, wel al om half 10 in bed gestapt. Het lijkt wel alsof ik 2x zoveel slaap nodig heb na mijn laatste terugval. Iig dag 17 en ik heb er zin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Goedemorgen,goed bezig @Ties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Mijn moeder wil niemand over de vloer ivm corona. Dus twee hele dagen (bijna) niets. Voelt als mini vakantie. Ook omdat alles anders is. De stilte.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Goedemorgen frummers. Het gras en de daken nog wit van de vorst, maar wel al een gulle zon. En een bakje om het weekend te beginnen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Mooi @Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Ik denk dat je een goede beslissing hebt genomen Joop. Jij ook goedemorgen overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 goeiemorgen frummers de dingen van waarde gaan weer tellen intussen is mijn agenda al 3 x verschillend ingevuld geweest en vandaag staat ineens op leeg weer van alles mogelijk dus ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Puck1982 Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Goedemorgen , Ook hier een onverwacht lege agenda ! Een fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Wij mogen niet eens meer op vakantie. Het ziekenhuis vergoed de reis maar je moet thuis blijven en roosters zijn een richtlijn geworden, je moet ten alle tijden beschikbaar zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 goedemorgen allemaal, Wilde beginnen met wat priet praat Maar durf dit nu niet zo goed, als ik Smaragt en Elma lees. Klinkt vreselijk heftig allemaal op hoop van zegen, dat het allemaal nog relatief goed afloopt dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 3 uur geleden zei Roberto: Goedemorgen allemaal. Dagpact: Roberto Rapilos "Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag" Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Beloof, dat ik me vanavond weer droog afmeld, want de zaterdag is altijd lastig voor me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Rapilos je hebt mij van het dagpact gegooid. Voorheen zou dat voor mij een goede reden zijn geweest om te gaan drinken, nu gelukkig niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Rosee, Lonster, Vol en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Dagpact; Roberto Rosa Rapilos (Sorry, sorry, Rosa, je staat er weer bij hoor ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 @Smaragd sterkte vandaag! hier ook weer aan de slag, crisisoverleg. ook hier zijn de gepensioneerden opgeroepen Elma, bizar he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 https://www.rijnmond.nl/nieuws/193073/Wereldprimeur-voor-Erasmus-MC-antilichaam-tegen-corona er gloort ook weer hoop aan de horizon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Goedemorgen allemaal , sterkte allemaal die gene die allemaal met het corona virus te maken hebben. Hier bij mij nog rustig waar ik woon , wel een gekke drukte in de supermarkt. Dacht gisteren dat ik klaar was met boodschappen doen voor 3 dagen maar helaas paar kleine dingen vergeten dus moet er nog in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 1 minuut geleden zei Lieke7777: paar kleine dingen vergeten wc papier zeker, pasta, rijst, sauzen, blikken bonen. Ik had gisteren opeens erge zin in spek. Uitverkocht! Alle soorten. Nou zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 1 minuut geleden zei Lonster: wc papier zeker, pasta, rijst, sauzen, blikken bonen. Ik had gisteren opeens erge zin in spek. Uitverkocht! Alle soorten. Nou zeg. hahaha nee broodboter , kattenbakvulling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden