Spring naar bijdragen

Zaterdag 14 maart 2020


Roberto

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Lieke7777:

de reden dat ik naar supermarkt is te raden dat is zo, maar meer alle reden waarom en hoe of wat dat doe ik niet geheel openbaar

En gelijk heb je. Nu weer rustig verder met vandaag.

Ik ga zo maar weer naar m'n ateliertje. Heb het hondenportret even opzij gezet en ben met een schoon doek begonnen, lekker beetje kliederen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 149
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

IVEA moet wel, want je krijgt op een forum maar wat plukjes informatie. Je moet het zelf een beetje aan elkaar plakken. 

Maar Lieke dat jouw reactie 'wel ergens goed op is', vind ik dan weer een onbegrijpelijke zin. Wat wil je analyseren?

Als je aan de antabus bent, is het wel goed dat je man ook nog een handje hielp om te voorkomen dat je drank ging halen. We moeten onze medische zorg ook ontzien nu. Ons best doen zo gezond mogelijk te blijven.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag alweer

Huis poetsen en vanmiddag boodschappen doen. Benieuwd wat ik aantref in de supermarkt. Was gisteren stomverbaasd over de lege schappen. Dacht ben ik nou stom dat ik hier niet aan mee doe, straks zitten mn kinderen zonder eten:blush: maar niet meegegaan in die gekte, behalve een paar extra pakken soepgroente (slaat nergens op) Vind het eng hoe primitief mensen reageren en zo doorslaan. Wc papier, why?!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, de nederlander is compleet gek geworden lijkt het wel. 
Dacht dat de Groningers nuchter zouden zijn en er hier geen echt lege schappen zouden zijn ,maar bij de grotere supers in het stadje hier vlakbij was het gisteren toch ook heel triest.... gelukkig heeft het Sparretje hier in het dorp er veel minder last van, dus kon gewoon vandaag daar voor mijn wekelijkse dorpboodschappen terecht... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Yvonne:

Tsja, hoeft natuurlijk helemaal niet, maar ja.... even afwachten dus maar Rosee. 

 

Of wel.. voor de volksgezondheid dus niet naar plekken waar je anderen kunt besmetten!
Voor hem individueel zal het qua ziekteverloop niet zo veel uitmaken, tenzij hij een immunziekte heeft. Beterschap!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Rosee:

Gelukkig @Yvonne. Het zal wel een soort primitief overlevingsinstinct zijn.

Ja, klopt, ik zag een filmpje waarin dat idiote hamstergedrag werd uitgelegd... maakt het iets begrijpelijk maar dan nog.... gezond verstand is ver te zoeken momenteel...
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Lonster:

IVEA moet wel, want je krijgt op een forum maar wat plukjes informatie. Je moet het zelf een beetje aan elkaar plakken. 

Maar Lieke dat jouw reactie 'wel ergens goed op is', vind ik dan weer een onbegrijpelijke zin. Wat wil je analyseren?

Als je aan de antabus bent, is het wel goed dat je man ook nog een handje hielp om te voorkomen dat je drank ging halen. We moeten onze medische zorg ook ontzien nu. Ons best doen zo gezond mogelijk te blijven.

 

Mij gevoel  te plaatsen , en te laten gaan ipv domweg naar de winkel te rijden en te willen drinken terwijl ik echt wel weer dat dit geen optie is..ik was gisteren boos om verschillende redenen die hier aan elkaar geplakt moeten worden omdat de helft hier niet geschreven staat ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Net thuis, geeft mij een goed gevoel dat ik kon helpen, was hoognodig. 

Ook fijn dat de manager/mensen van de raad van bestuur/hr etc staffuncties er waren. Geeft toch een gevoel van verbondenheid. Warm gevoel. Samen sterk zoiets.

@Lieke7777 je klinkt als mij 2 weken geleden, sterkte lieverd. Ga even in bed liggen dat ga ik nu ook doen. Snap je zo goed maar gaat niet werken, weet je ook wel.

En ik ben @Vol ook dankbaar, ze legt het goed uit en dat is zo belangrijk nu. Schiet snel in boosheid, zelfs cynisch/achteloos etc maar door haar snap ik het belang ook beter. Dat had eerder gemoeten maar goed beter nu dan 2 weken later.

@Elma fijn je te lezen.

Bedankt alle anderen, geeft mij toch een goed gevoel.

Nu echt in bed rusten, is mij te druk dit alles. Kan er niet tegen. Wil het meteen opgelost hebben maar dat kan natuurlijk niet.

Winkel komt straks wel, partner ligt hoestend op bed, geen koorts. Maar boodschappen kon hij al niet(heb hem heel erg verwend altijd, mijn eigen schuld) dus ik doe het later als er nog wat is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies Marika. Mensen willen voorraden aanleggen. Maar ja, niet allemaal tegelijk, en 4 x 16 rollen is ook niet per se nodig. De eerste coronahulp-diensten van particulieren zijn al opgezet, zal eens kijken of er hulpvragers in de buurt wonen en of ik iets kan doen. De komende weken zal ik het niet zo druk hebben en thuis werken.

@Lieke7777 we zitten niet te vissen naar jouw privésituatie hoor. Je bent boos en moe. Waarom, dat doet er niet toe in principe. Dat zijn belangrijke triggers.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Lonster:

Beetje kliederen op een schoon doek. Dat klinkt naar iets non-figuratiefs. Ontstaat er dan 'vanzelf' iets @Kohtje?

't Is de bedoeling dat het wel "iets figuratiefs" wordt. Zelfportret. Noodgedwongen omdat ik geen model voorhanden heb en in deze dagen
ook veilig want geen besmettingsgevaar. Hoewel ik voor de uiterste zekerheid toch wel een veilige afstand tot de spiegel bewaar.
Als ik iémand niet helemaal hoef te vertrouwen, dan ben ik dat zelf. Daar beledig ik niemand mee. ;)
Maar als het totaal mislukt is er geen man overboord. Kan ik hooguit mezelf kwalijk nemen dat het totaal nergens op lijkt.
Beetje kliederen moet je meer zien als: lekker beetje 'warmlopen'...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei Puck1982:

 
voor mij dag 3 droog afsluiten hoop ik !

 

Dat ga je niet hopen maar gewoon doen!

Fijn alweer dag 3, sowieso om je te lezen.

Wat geslapen, heeft mij goed gedaan.

Nu boodschappen doen, karig lijstje gemaakt. Ga niet aan hamsteren doen maar wel kattenvoer nodig. Die monsters eten wat af, die mogen niets tekort komen. En ze hebben geen wc papier nodig, likken zich zelf schoon. Kunnen we nog wat van leren:D;)

Fijne avond en sterkte voor degenen die het nodig hebben:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd je bericht “... En ik ben @Vol ook dankbaar, ze legt het goed uit en dat is zo belangrijk nu. Schiet snel in boosheid, zelfscynisch/achteloos etc maar door haar snap ik het belang ook beter. Dat had eerder gemoeten maar goed beter nu dan 2 weken later. “


doet me goed. Normaal laat ik niet veel van mezelf zien, maar als GGD-stafarts kan ik me nu niet meer stilhouden ;)

bewerkt door Vol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...