Spring naar bijdragen

Zaterdag 14 maart 2020


Roberto

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 149
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

3 minuten geleden zei Lonster:

De hele week ging het goed maar gisteren had ik er de pest in. Slechte reden om te drinken. Nu weer afgelopen.

Een lege zaterdag vanwege annuleringen van activiteiten. Ik ga maar verder met behangen en verven. 

fijn dat het afgelopen is , ik heb gisteren ook zeer zeer slechte bui gehad.. :-(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Lonster:

Het verdween wat meer naar de achtergrond, maar ik werd er niet beter van. Ik wil alleen af en toe sociaal drinken. Niet uit emotie. Dus ik baal ervan. Niet de bedoeling en voorlopig weer even niks. 

ow sorry dat dat je er overheen gezet had....    Balen dat het toch uit emotie gericht was te gaan drinken.   nu weer je neus vooruit .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor: mijn moeder heeft zich ook verschanst in haar huisje en wil niemand langs. Ik begrijp het ook, maar ben ook van de leg... en ik wil er wel heen.

Ga maar gewoon zwemmen en boodschappen doen. Er waren nog genoeg granaatappels zag ik gisteren. Gelukkig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Lonster:

En heb je het droog kunnen houden Lieke?

Een kopje thee is ook lekker. Ik was vorige week in de theewinkel en kocht "Hennep relax", wiet thee B) daar word je lekker soezelig van. Ga ik vanavond ook drinken

ja heb het droog kunnen houden  , stond met alles klaar in de auto te stappen en ben tegengehouden !  kortom dikke woedeaanval gehad , huilen en weer doorgegaan.

Lekker die thee... :-) 

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tegengehouden @Lieke7777 door wat of wie dan?

Ja ik ben aan het vervangen. Roken door snoepen en alcohol. Alcohol door eten, chocola en valeriaan, of wietthee. 

Ben me er bewust van en kan het soms ook anders doen, afleiding zoeken of het over me heen laten komen. En soms lukt het niet en zoek ik iets tegen de onrust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Lieke7777:

... stond met alles klaar in de auto te stappen en ben tegengehouden !  kortom dikke woedeaanval gehad , huilen en weer doorgegaan

 

Ben slecht op de hoogte maar wel ziekelijk nieuwsgierig.. waar wilde je naartoe dan, dat je niet mocht.?:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...