Spring naar bijdragen

Za 21 dec 2019


bumperjim

Aanbevolen berichten

Ik moet voor eten naar de winkel heb alleen oud brood en wat koekjes in huis. Ik krijg geen drank er meer in sinds rond de middag. Misschien maar goed ook. Mijn ex bedreigt me bumperjim. Mailt lief of ik erug kom dat hij van me houd, je weet het wel. Als ik nee zeg, verandert hij in boos zijn. Dat hij mij komt halen en dat ik hem bestolen heb en veel geld moet verdienen om het terug te betalen. Ik moet dit melden aan de politie maar ik durf niet. Ik ben bang snap je. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@niks, sterkte :rose:.

Waardeloos dat hij je nog zo kan raken, moeilijk ook lijkt me.  Maar drinken helpt niet, echt niet. Probeer je weer bijeen te rapen! En ik hoop dat je de moed vind om naar de politie te gaan. Weet je waarom je niet durft te gaan? Bedoel je dat je bang bent voor je ex of heb je het over iets anders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een rotdag. Trek me alles teveel aan. Zou me willen verstoppen of in winterslaap oid. Trek het gewoon allemaal niet. Gaat voorbij. Lees je net @niks wat verschrikkelijk voor je dat die walgelijke oempa loempa (even geen ander woord) contact met je opneemt. Hoe kan dat trouwens heb je hem niet geblokkeerd? Hij weet niet waar je woont toch? Dan kan hij je niet vinden en probeert hij je alleen maar te intimideren. Blokkeren die idioot en zorg goed voor jezelf. Koop wat lekkere hapjes en wees lief voor jezelf:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rosee en Niks, sterkte! Het zit jullie niet mee! Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe anders te reageren,  anderen hebben eigenlijk alles al gezegd. Ik hoop dat het binnenkort beter met jullie gaat. Hug!  Voor allebei! 

Ik ben ziek thuis. Echt ziek. Toch vanmiddag met een lading paracetamol naar Trijntje Oosterhuis geweest in het Concertgebouw in Amsterdam. Tot een uur voor vertrek in bed gelegen, manlief heeft me ondersteund, want ik MOEST erheen. Van mezelf. Ik wilde zo graag.  Nu terug en meteen weer naar bed. Afzien was het. Ongelooflijk dom. Niet verstandig. Maaaaar...wat was het leuk! Nu ga ik verder ziek zijn....pffff....

bewerkt door nancy
Heel veel tikfouten...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer een logee (hond) vanavond om mee hard te lopen morgenochtend. Mn dochter met onze hond en ik ga hardlopen met een echte atleet, kruising van Afghaanse windhond en een of andere jachthond. Hoog op de poten, leuke rustige kerel die maar 1 ding wil en dat is heel ver en heel hard lopen. Hij rent me denk ik helemaal gek morgen :ph34r:

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@niks houd je koppie erbij ajb! Sterkte meis. Nuchter kun je handelen. Pas goed op jezelf.

@Rosee:heart: 

Voor het eerst in mijn leven naar een Star Wars film geweest. Wat zal ik zeggen. Duurde veel te lang en er werd veel betekenisvol gekeken. En heel veel in het halfdonker ergens naartoe gevlogen. Toch was het leuk. 

Het was een vreemde dag vandaag. Dingen gingen steeds net anders dan het plan was. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lazarus was ook anders dan ik verwachtte
meer abstract en minder autobiografisch
wel mooi
en we hebben hetb samen leuk gehad en na
afloop lekker Thais gegeten.
De wifi was daar uitgevallen dus iedereen werd in
het volste vertrouwen naar de pin-automaat gestuurd
na afloop. Ook dit is Amsterdam:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag terug van een 3-daagse vipassana meditatie. Ook weer waardevolle lezingen gehad waarvan er een over alcohol en drugsgebruik ging. Heel fijn om weer via deze weg ook bevestigd te zijn dat alcohol soms onbewust je negatief beïnvloed. Ik geniet van mijn pad naar nuchter zijn. Op naar de rustige feestdagen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

petje af Kyon!
(ik ben bijna klaar met Leer ons stil te zitten van Tim Parks, dat boek ken je dan vast ook.
hij zit in een retraite Vipassana van 10 dagen)

en ik zag net Badr hari weer geblesseerd raken in zijn match tegen Rico verhoeven,
die dus wel tot winnaar zal worden uitgeroepen, maar daar ga ik niet op wachten meer.
slaapwel frummers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker gewerkt. Nog 1 avonddienst, dan 1 vrij en dan weer 3. Goed ritme voor mij.

@niks we kunnen allemaal wel makkelijk zeggen dat je moet blokken etc. Maar ik weet niet hoe agressief obsessief hij is. Klinkt echt als een dominante engerd. Ik zou zo een iemand juist in de gaten willen houden. Maar blokken is wel beter als het je zo raakt en je er misschien zelfs door gaat drinken? Weet niet of dat zo is. Of misschien door de alcohol weer meer toe laten contact, kan ook. Maak mij wel zorgen om je. Zo gaat je studie naar de maan en werk, huis, etc.

Zou zeker melding bij de politie doen. Absoluut.

Sterkte!!:rose:

Toevoeging: ik lees dat je bang bent, kan mij dat goed voorstellen. Ben je nuchter ook bang voor hem? Of wordt dat uitvergroot door de alcohol/kater etc. Zo erg om te lezen dat je bang bent. Als het echt bang zijn is voor hem, moet je echt het heel snel gaan melden. Anders gaat hij je in zijn macht behouden. Dan weet hij je dus te raken. Wat een nare situatie. Mijn klauwen gaan ervan jeuken. Kan het niet uitstaan.

bewerkt door Smaragd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...