chrisjelief Geplaatst 15 december 2019 Rapport Share Geplaatst 15 december 2019 Weer een aantal jaartjes geleden dat ik hier was. Maar toch ben ik hier weer. De behoefte om door de week en 's ochtends te drinken heeft misschien wel gewonnen van het gezellig een wijntje drinken tijdens het eten of een biertje in de kroeg. Toen dacht ik nog dat het meeviel, en dat denk ik nog steeds, maar ondertussen weet ik wel dat niet meer zo is. Dus ik doe weer met jullie, maar nu voor het echie. Hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Hallo chrisjelief. Lekker vroeg heb je deze dagdraad geopend, zeg. Leuk. Welkom natuurlijk, of welkom terug zelfs, begrijp ik. Wat bedoel je eigenlijk precies met "voor het echie meedoen"? Dat je ook weer gaat schrijven hier of misschien dat je je drinkgedrag veranderd hebt of gaat veranderen, of nog iets anders? Gewoon nieuwsgierig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Ha @chrisjelief en @Bob, meestal zeg je goedemorgen nadat iemand de dagdraad heeft geopend, nu zeg ik toch maar liever goedenacht. Slaap zacht en tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Goede nacht nog hoor Ik ga alleen nu eerst nog even slapen. Zzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Goedemorgen. Ook weer vroeg wakker. Mediteren, zwemmen, werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Mogguh... Weekenden duren te kort. Maar goed, wel een leuke (werk)week tegemoet. Refusal knagen straks Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Goedemorgen! Eerst koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Koffie... ook een drug... je gaat er gekke dingen van doen, bv de hele dag in een kantoortje zitten mailtjes lezen, bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Goedemorgen! Onderwijs dag vandaag, lekker relaxed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 BJ, ik drink cafeïnevrije koffie, al jaaaaaaaren. Ik word onrustig van normale koffie. Ik zie dat Last alweer verwijderd is van de Wie is wie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 16 december 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 7 uur geleden zei Bob: Hallo chrisjelief. Lekker vroeg heb je deze dagdraad geopend, zeg. Leuk. Welkom natuurlijk, of welkom terug zelfs, begrijp ik. Wat bedoel je eigenlijk precies met "voor het echie meedoen"? Dat je ook weer gaat schrijven hier of misschien dat je je drinkgedrag veranderd hebt of gaat veranderen, of nog iets anders? Gewoon nieuwsgierig. Hoi Bob. Vorige keer dacht ik dat het allemaal wel meeviel en dronk ik toch nog in weekend en feestjes. Het laatste jaar is het drinken dagelijks geworden, steeds vroeger op de dag, steeds vaker als oplossing van een klein probleempje of te vieren dat iets kleins gelukt was. Vandaag mn eerste alcoholvrije dag in waarschijnlijk een jaar tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Zet ' em op, Chrisjelief. Goed plan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Goedemorgen frummers. Pfff, echt de donkere dagen voor kerst... Eerst maar even een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 In trein nr zieke dochter. Te druk voor het meegebrachte ontbijt dus wachten met mijn koffie tot ik bij haar ben. Hoezo verslazfd nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Even goedemorgen wensen Weer tien minuten te vroeg op mijn werk Met de auto, ik haar het om in het half schemer te rijden, maar ik heb het weer gehaald gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Beterschap voor je dochter Jane Je bent toch maar een goede moeder hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Beterschap Jane, zowel voor jouw toet als voor jouw dochter... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 In de startblokken nu. Om hulp vragen. Wat moeilijk en wat nodig tegelijk. Maar ik ga het wel doen. nancy, bumperjim en Waldorff reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Beterschap voor dochter, Jane. En hoe gaat het met jou? Nog bont en blauw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Goeiemorgen, vandaag me-time! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 @Bor take care! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 1 uur geleden zei Myle: In de startblokken nu. Om hulp vragen. Wat moeilijk en wat nodig tegelijk. Maar ik ga het wel doen. Ga er voor! Het geeft zoooo veel rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Potjandorie heb ik ff een ellendige nacht gehad. Ben pas om 6u30 in slaap gevallen en alweer een half uur wakker. Begon met wat keelpijn gisterenavond maar kreeg een geweldige loopneus toen ik ging slapen. Op den duur twee zakdoekjes eronder gepropt maar toen begonnen mijn kaken, oogkassen en hoofd pijn te doen. Van ellende dan toch maar een pijnstiller genomen. Nu ben ik nog meer dan moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Iemand heeft zijn bacteriën niet bijgehouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden